Отидете към основна версия

1 765 1

Lancia Ypsilon може да получи легендарното HF означение

  • lancia-
  • ypsilon-
  • hf

Наточената версия ще разполага с 240 конски сили

Представянето на новия Ypsilon бележи значителен етап за Lancia под ръководството на главния изпълнителен директор Лука Наполитано, който дава начало на нова ера за емблематичната италианска марка. Премиум електрическият автомобил, който в близко бъдеще ще бъде допълнен от хибриден вариант, не само че очертава нов курс за Lancia, но и отдава почит на нейното легендарно минало.

В перспектива до 2025 г. гамата на Ypsilon ще бъде допълнително обогатена с въвеждането на версия HF - обозначение, което е синоним на триумфите на Lancia в моторните спортове. И така, какво можем да очакваме от това вълнуващо попълнение в семейството на Lancia? Нека да проучим...

Първоначалните детайли сочат, че вариантът HF ще се отличава с понижен клиренс и разширена стойка, като широчината ще бъде увеличена с 5 см. Забележителни елементи като престилки, аеродинамични профили на броните и спойлери ще допринасят за спортната му естетика.

Отличителните черти могат да включват по-големи, аеродинамично оптимизирани алуминиеви джанти, украсени с преработено лого HF, за да съответстват на новия имидж на марката. В интериора очаквайте спортни седалки и тапицерии, които допълнително да отличават HF от неговите братя.

Производителността е от първостепенно значение за Ypsilon HF, както намекна самият Наполитано. С мощност от 240 к.с., съответстваща на тази на Abarth 600e и на предстоящата Alfa Romeo Milano в най-енергичната ѝ итерация, HF обещава вълнуващо представяне. Ускорявайки от 0 до 100 км/ч за бързи 5,8 секунди, пъргавината на HF се допълва от батерия с капацитет 51 kWh, която осигурява достатъчен пробег за интензивно шофиране.

Въпреки че все още не са потвърдени допълнителни технически спецификации, се знае, че Ypsilon HF ще бъде изцяло електрически автомобил, със задвижване на предните колела и изграден върху платформата Perfo-eCMP. Тази модифицирана итерация на платформата CMP дава приоритет на динамичното изживяване при шофиране, като подчертава спортния характер и пъргавината на HF на пътя.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 6 гласа.

Свързани новини

  • Lancia пусна новия Ypsilon с бензинов двигател

    Lancia разшири гамата си Ypsilon с въвеждането на нов хибриден вариант, който ще се предлага заедно с електрическата, представена по-рано тази година. ...
    20.03.2024
    2 526
    5
  • Продава се най-яката Lancia

    В онлайн сайта Bring a Trailer се появи обява за продажбата на един легендарен автомобил. Става дума за Lancia Delta Integrale Evo 1 от 1992 година, п ...
    13.03.2024
    4 417
    19
  • Дизайнерът на Stellantis продава специална Lancia

    В сферата на легендарните хотхечове малко от тях са толкова почитани, колкото Lancia Delta HF Integrale. Главният дизайнер на Stellantis, Ралф Джилс и ...
    09.03.2024
    3 634
    20
  • Kimera 038 е Lancia-та, която феновете искаха

    След период на затишие Lancia отбеляза своето възраждане, като представи новия Ypsilon. Друга италианска автомобилна компания, Kimera Automobili, обач ...
    23.02.2024
    1 796
    14
  • Запознайте се с новата Lancia Ypsilon

    Lancia прави значимо завръщане на пазара с първия си електрически автомобил - Lancia Ypsilon 2024. Представен в лимитираната версия Cassina, този субк ...
    03.02.2024
    3 558
    20