Представянето на новия Ypsilon бележи значителен етап за Lancia под ръководството на главния изпълнителен директор Лука Наполитано, който дава начало на нова ера за емблематичната италианска марка. Премиум електрическият автомобил, който в близко бъдеще ще бъде допълнен от хибриден вариант, не само че очертава нов курс за Lancia, но и отдава почит на нейното легендарно минало.
В перспектива до 2025 г. гамата на Ypsilon ще бъде допълнително обогатена с въвеждането на версия HF - обозначение, което е синоним на триумфите на Lancia в моторните спортове. И така, какво можем да очакваме от това вълнуващо попълнение в семейството на Lancia? Нека да проучим...
Първоначалните детайли сочат, че вариантът HF ще се отличава с понижен клиренс и разширена стойка, като широчината ще бъде увеличена с 5 см. Забележителни елементи като престилки, аеродинамични профили на броните и спойлери ще допринасят за спортната му естетика.
Отличителните черти могат да включват по-големи, аеродинамично оптимизирани алуминиеви джанти, украсени с преработено лого HF, за да съответстват на новия имидж на марката. В интериора очаквайте спортни седалки и тапицерии, които допълнително да отличават HF от неговите братя.
Производителността е от първостепенно значение за Ypsilon HF, както намекна самият Наполитано. С мощност от 240 к.с., съответстваща на тази на Abarth 600e и на предстоящата Alfa Romeo Milano в най-енергичната ѝ итерация, HF обещава вълнуващо представяне. Ускорявайки от 0 до 100 км/ч за бързи 5,8 секунди, пъргавината на HF се допълва от батерия с капацитет 51 kWh, която осигурява достатъчен пробег за интензивно шофиране.
Въпреки че все още не са потвърдени допълнителни технически спецификации, се знае, че Ypsilon HF ще бъде изцяло електрически автомобил, със задвижване на предните колела и изграден върху платформата Perfo-eCMP. Тази модифицирана итерация на платформата CMP дава приоритет на динамичното изживяване при шофиране, като подчертава спортния характер и пъргавината на HF на пътя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 А дано
И толкова години еволюция, токове-мокове, не-италианска платформа, повече мощност и въртящ момент за да даде 0.1 по-слабо време до 100 от стокова Ево 1/2 от 92-ра….
10:28 24.02.2024