BMW Group България обяви, че няма да участва в тазгодишното издание на Автосалон София, което ще се проведе в периода между 18-ти и 27-ми октомври. Компанията изрази това чрез официално съобщение в което се разкриват и причините за това решение, а именно съсредоточаването върху собствени събития, организирани от групата.
„Стратегията на BMW Group за развитието на продуктите и марките е да се фокусира върху избрани автомобилни изложения и разширяване на възможностите за участие в други тематични събития, които осигуряват достъп до подходящи целеви групи. В допълнение, форматите, организирани и реализирани от самата BMW Group, стават все по-важни.
Като част от тази стратегия BMW Group България се стреми към създаване на допълнителни възможности за контакт със своите клиенти, като ефективно се адаптира към променящото се клиентско поведение и възможностите, които дигиталните технологии предлагат. Отчитайки календара на въвеждането на нови модели през 2024, стремежът комуникацията да бъде съобразена със спецификите на всяка целева група и възможностите на изградената от нашите търговски партньори мрежа в цялата страна BMW Group България взе решение да не участва в Автосалон София 2024.“, заявиха от BMW Group България.
През 2024-та година столицата ни ще е домакин на 27-мото издание на Автосалон София, което ще се проведе под мотото „Бъдещето на мобилността“. Освен BMW, под шапката на BMW Group са и брандовете Mini и Rolls-Royce.