26 Февруари, 2024 11:58 4 102 14

BMW Group България няма да участва в Автосалон София 2024

  • bmw-
  • mini-
  • rolls-royce-
  • автосалон

Компанията ще се съсредоточи върху собствените си събития

BMW Group България няма да участва в Автосалон София 2024 - 1

BMW Group България обяви, че няма да участва в тазгодишното издание на Автосалон София, което ще се проведе в периода между 18-ти и 27-ми октомври. Компанията изрази това чрез официално съобщение в което се разкриват и причините за това решение, а именно съсредоточаването върху собствени събития, организирани от групата.

„Стратегията на BMW Group за развитието на продуктите и марките е да се фокусира върху избрани автомобилни изложения и разширяване на възможностите за участие в други тематични събития, които осигуряват достъп до подходящи целеви групи. В допълнение, форматите, организирани и реализирани от самата BMW Group, стават все по-важни.

BMW Group България няма да участва в Автосалон София 2024

Като част от тази стратегия BMW Group България се стреми към създаване на допълнителни възможности за контакт със своите клиенти, като ефективно се адаптира към променящото се клиентско поведение и възможностите, които дигиталните технологии предлагат. Отчитайки календара на въвеждането на нови модели през 2024, стремежът комуникацията да бъде съобразена със спецификите на всяка целева група и възможностите на изградената от нашите търговски партньори мрежа в цялата страна BMW Group България взе решение да не участва в Автосалон София 2024.“, заявиха от BMW Group България.

През 2024-та година столицата ни ще е домакин на 27-мото издание на Автосалон София, което ще се проведе под мотото „Бъдещето на мобилността“. Освен BMW, под шапката на BMW Group са и брандовете Mini и Rolls-Royce.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хххх

    15 11 Отговор
    Че за какво им е? Някаква си комунистическа София..

    Коментиран от #6

  • 2 карчи

    19 14 Отговор
    Срам ги е! 😅
  • 3 Гуньо Простиа

    27 14 Отговор
    На автосалона в София ще бъдат представени коли. Какво ще търсят БМВ там?
  • 4 Гуньо Простиа

    23 15 Отговор
    Ако видите БМВ на пътя какво означава???
    Или се връща от сервиз или отива към сервиза !!!

    Коментиран от #5, #8

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Мххм

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "хххх":

    Изказването на годината …
  • 7 Хахохи

    13 7 Отговор
    Прав Ви път бмв, не ми харесва марката и колите на мен няма да ми липсват. Тъкмо и по-малко "добри и бързи" шофьори ще дойдат на изложението. Макар, че винаги гледам какво.продават и само като се качих в i3 електричка ми стана лошо. Ще карам кола която ми харесва и дава емоции, с кеф да влизаш и слизаш от нея, да я заглеждаш...

    Коментиран от #9

  • 8 Дейвид

    19 8 Отговор

    До коментар #4 от "Гуньо Простиа":

    BMW е премиум марка, което значи, че не е предназначена за масовката. Затова и съвсем нормално и логично е да търси своя сегмент купувачи далеч от събитията, които привличат предимно потенциални клиенти на Дачия. В днешно време социално икономическите процеси целят унищожаването на средната класа и обедняването и, особено в горния и сегмент (upper middle class), който досега беше основният купувач на премиуми от класа BMW 3-er; 5-er. Това разтваря "ножицата" на доходите доста и прави прежде споменатите автомобили много по-недостъпни от преди. И говорейки за премиум марки, трябва да отбележим, че премиума си остава премиум и след години, т.е. поддръжката му си е на "премиум" цени. Твърдения от типа на това, че BMW; Audi и т.н. марки стоят само в сервиза са меко казано неоснователни. Когато един автомобил, особено от високият клас, се поддържа редовно и правилно, няма да има особени проблеми. Обаче, както споменах по-горе, премиума си иска и премиум поддръжка, която струва лев. Българина хем иска да кара премиум, хем няма пари за да купи читав такъв, камо ли да го поддържа. Като резултат се купува някоя тотална щета на милион км, която отгоре на всичко е с бърникана електроника за да се превърти километража и да се подкара след удара. За редовна смяна на маслото с качествено такова и дума не може да става, защото едно обслужване както трябва си е 1000-
    рка. И след това започват ревовете, колко често се чупело и колко скъпи били ремонтите. От 25 години кара
  • 9 Трифонов

    4 9 Отговор

    До коментар #7 от "Хахохи":

    Като 8 серия, като М8, като Z4, като М2 - предишно и настоящо, като предишната 4 серия и М4, като новата 5 серия... примерно. Какво е това i3 !? Това е един от първите серийни електромобили през последния век, който освен това вече не е в производство. Да се беше качил на някое смислено, вместо да кардинализираш оценка за най-продавания премиум бранд в света на базата на i3.
  • 10 Арахнофоб с цигара

    12 0 Отговор
    Те тия автосалони като мероприятия си умират бавно но славно. Масово марките отказват да участват на форуми като Женева или Париж, па какво остава за някакви селски салончета като нашето.
  • 11 Съдията Дред

    16 0 Отговор
    Посетителите на автосалоните не купуват нови БМВ, то поначало много малко от тях купуват нови коли, и ако го правят, е в масовия клас. Най много някоя начинаеща кифла, попаднала случайно, да си поиска харесано БМВ от банкомата, с когото излиза
  • 12 Между редовете

    6 0 Отговор
    Скъпо ни излиза това т. н. Изложение. Автосалон. Всяка година цените с 50% нагоре. Ай стига вече. Който иска да заповяда в магазина. И ще спестим маса пара. Още 2-3 водеши талиги ако се откажат и лапачите организатори ще пуснат кепенците.Така е като са на принципа ден година храни.
  • 13 Володя

    7 1 Отговор
    Оставете ги тези от бмв. Новата седмица, един резервоар гориво не успя да изхаби, и спря в средата на пътя. Според сервиза е за нова скоростна кутия…поръчаха сложиха, и оооо греда, не става с новата кутия. Сега са поръчали втора нова скоростна кутия…..на въпроса ми защо решиха че с втората нова кутия нещата ще са ОК, при положение че с първата не е, еми така бил казал немеца. Еми ОК, сменяйте.
    Тотатен упадък на немското автомобилостроене!
  • 14 Клиентът

    0 0 Отговор
    Искат да избегнат директната съпоставка с китайските си братчеди. Не ги виня. В бъдещите си проекти дизайна се подобрява чувствително. Иначе последните модели са пълна бутафория.