През далечната 1989 г. калифорниецът Ранди Балингит-Хартман става първият собственик на BMW M5 в Сан Диего и от тогава не се е разделял с него. Срамежливият Ранди си търси кола, която да пасва на характера му - мощна и бърза, но непретенциозна на външен вид. Намира идеалния партньор лицето на черен седан M5 E28, който не се набива на очи, но не отстъпва по динамика на Ferrari 308 GT.
Годините се трупали, животът на Ранди преминал през възходи и падения, но той никога не си и помислил да се раздели с черната M-петица, навъртайки близо 650 000 км без никакви сериозни повреди. Калифорниецът твърди, че ще остане верен на баварката до гроб, и продължава да я кара така, както трябва да се кара кола с дефорсиран състезателен двигател - сякаш я е откраднал. Сайтът Petrolicious гостува на Ранди, за да разкаже защо няма никакво намерение да я смени вече четвърт век.