Mercedes-AMG представи GT63 Pro - оръжие за писта, насочено директно към автомобилните ентусиасти. Този вариант надгражда стандартния GT63 с комбинация от допълнителна мощност, усъвършенствана аеродинамика и цялостна промяна на охлаждането.
Сърцето на колата си остава 4,0-литров V8 с две турбини, но AMG инженерите са се покрижили да произведе допълнителни 26 к.с. и 50 Нм въртящ момент, за да достигнемощност от 603 к.с. и 850 Нм. Това означава, че спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, което е с половин секунда по-бързо от стандартния автомобил. Това продължава до достигане на максимална скорост от 317 км/ч.
От AMG правят и обширни аеродинамични промени. GT63 Pro разполага с преработена предна част с по-големи въздухозаборници и нов активен панел, който регулира въздушния поток в зависимост от скоростта и изискванията за охлаждане. Това увеличавапритискателната сила на предната ос с 30 кг. Благодарение на останалите елементи и голямото фиксирано задно крило се генерират допълнителни 15 кг притискаща сила върху задния мост.
Прилагането на цялата тази мощност към земята и развиването на сериозна скорост на пистата генерира огромна топлина. За да се пребори с това, GT63 Pro разполага с цялостно подобрение на охлаждането. Два нови, по-мощни радиатора вече се намират в арките на предните колела, а специални радиатори с водни помпи поддържат двата диференциала и предавателната кутия щастливи по време на продължителни сесии на пистата.
Pro модификацията може да се похвали с най-големия диаметър на стандартните керамични спирачки, предлагани някога от AMG, с 420-милиметрови дискове, захванати от шестбутални спирачни апарати. Олекотените 21-цоловив ковани джанти, обути в гуми Michelin Pilot Sport 5, се предлагат стандартно, като има възможност за смяна с ултралеки Pilot Sport Cup 2 Rs.GT63 Pro е въоръжен още и с усъвършенстваната, хидравлично свързана система на окачването на AMG за оптимално поведение на писта.