На фона на финансовите предизвикателства и спекулациите за потенциално преструктуриране на марката, Stellantis недвусмислено потвърди ангажимента си към Maserati. След съобщенията за потенциална продажба или сливане на луксозната марка, главният изпълнителен директор на Stellantis Карлос Тавареш направи категорично изявление, с което отхвърли тези слухове.
Въпреки неотдавнашните финансови затруднения на Maserati, включително 50 % спад в глобалните продажби през първата половина на годината, автомобилният производител остава основна част от портфолиото на Stellantis. Компанията е решена да съживи марката и да я върне към рентабилност.
Коментарите на Тавареш идват след цялостното финансово представяне на Stellantis, при което се наблюдава значителен спад на нетната печалба. Компанията призна необходимостта от мерки за намаляване на разходите и стратегически корекции за подобряване на рентабилността на цялата си гама.
Макар че бъдещето на другите марки на Stellantis остава несигурно, твърдата подкрепа на компанията за Maserati е сигнал за намерението ѝ да поддържа силно присъствие на пазара на луксозни автомобили.