Audi направи смело влизане в класа на електрическите седани с представянето на изцяло новото A6 e-tron. Наличен в каросериите Sportback и Avant, този нов модел бележи значително отклонение от традиционния A6 с двигател с вътрешно горене.
Елегантният и аеродинамичен дизайн на A6 e-tron е доказателство за ангажимента на Audi към ефективност. Резултатът е най-аеродинамичното Audi, създавано някога, и най-аеродинамичният автомобил, предлаган от VW Group. Вариантът Sportback може да се похвали с коефициент на съпротивление от 0,21 Cd, а A6 Avant e-tron претендира за титлата най-аеродинамично комби в своя клас с коефициент на съпротивление 0,24 Cd.
В основата на A6 e-tron е усъвършенстваната платформа PPE, която се споделя с Porsche Macan EV и Audi Q6 e-tron. Тази архитектура позволява впечатляващ пробег, ефективно зареждане и просторен интериор. Audi предлага избор от задвижващи агрегати, вариращи от базов модел със задвижване на задните колела до ориентирания към динамиката S6 e-tron, което гарантира, че има A6 e-tron, подходящ за всеки водач. Базовият модел разполагас с 367 конски сили, а този с четири задвижващи колела генерира 428 конски сили. Наточената версия S6 се предлага с Quattro система и 551 конски сили.
A6 e-tron, и S6 e-tron разполагат с монтирана на пода батерия с капацитет 100 kWh (94,4 kWh нето), а 800V архитектурата поддържа 270 kW DC зареждане. Данните за пробега представят над 720-750 км за A6 e-tron и над 640-670 км за S6 e-tron.
Интериорът на A6 e-tron е подобен на този при Q6 E-Tron с тройна конфигурация от дисплеи с 11.9, 14.5 и 10.9-инчови екрани. Заедно с тях откриваме и два допълнителни дисплея за камерите, които заместват традиционните огледала.