Cybertruck на Tesla опроверга очакванията, като зае първото място като най-продавания автомобил на цена над 100 000 долара в САЩ за юли. Въпреки поляризиращия си дизайн и продължаващите производствени предизвикателства, електрическият пикап изпревари по продажби луксозните модели на утвърдени марки като Mercedes, Porsche и Bentley.
Със средна цена от 111 018 долара, Cybertruck се радва на по-висока цена, като същевременно успяваше да надмине своите конкуренти. Този успех е особено забележителен, като се има предвид общият спад в продажбите на автомобили от висок клас.
Въпреки че уникалният дизайн и електрическото задвижване на Cybertruck несъмнено са допринесли за неговата популярност, по-широкият автомобилен пазар също играе роля. Нарастващата цена на традиционните луксозни автомобили, съчетана с по-широката гама от възможности на по-ниски цени, вероятно е накарала потребителите да се насочат към алтернативен избор като Cybertruck.
Способността на Tesla да поддържа високи средни цени на сделките в моделната си гама, включително 11% увеличение на годишна база, допълнително подчертава силната пазарна позиция на марката и нарастващото търсене на електрически превозни средства.