Tesla премахна възможността за добавяне на фабрично нанесено фолио към Cybertruck. Първоначално клиентите можеха да избират между сатенено черно или сатенено бяло фолио срещу допълнителни 6000 долара. Поради различни фактори обаче, включително потенциално ниско търсене и проблеми във веригата за доставки, Tesla реши да прекрати тази опция.
Макар че каросерията от неръждаема стомана на Cybertruck е ключов елемент при продажбата, тъй като предлага защита срещу надраскване и вдлъбнатини, премахването на фабричната опция за облепяне ограничава възможностите за персонализиране на купувачите.
Тъй като Tesla продължава да усъвършенства производствения процес на Cybertruck и да се справя с предизвикателствата по веригата за доставки, предстои да видим дали в бъдеще ще бъдат въведени допълнителни опции за персонализация. Засега клиентите ще трябва да разчитат на решения от вторичния пазар, за да персонализират своите Cybertruck.