Отидете към основна версия

1 085 0

"Яндекс" купи интернет портала Auto.ru

  • auto.ru-
  • "яндекс"-
  • интернет-
  • портал-
  • автомобилен-
  • автомобили

Той е на второ място по посещаемост сред множеството руски автомобилни сайтове

Руската интернет компания „Яндекс“ закупи популярния автомобилен портал Auto.ru за сума, близка до 175 милиона долара, казва се в официално съобщение на „Яндекс“, цитирано от сайта Lenta.ru.
Компаниите планират да финализират сделката в рамките на последните четири месеца на тази година. Автомобилният портал ще продължи да функционира в досегашния си режим и на същия адрес в мрежата, уточняват от компанията.

„Придобиването на Auto.ru е добър начин да разширим възможностите на „Яндекс“ в областта на отговорите на въпроси на ползватели и помощта при решаването на актуалните им проблеми“, отбеляза вицепрезидентът по търговските въпроси Алексей Третяков.

Стартиралият през 1996 г. портал Auto.ru публикува база данни за продажба на автомобили и други транспортни средства, обяви за продажби на резервни части и аксесоари за тях, описания на автомобили и отзиви на собственици, новости  от автомобилния пазар, като има и форум за автолюбители.

Според LiveInternet, порталът Auto.ru, по данни от последния месец, е на второ място по посещаемост сред руските автомобилни сайтове, като отстъпва първенсството единствено на Drom.ru.

Покупката на Auto.ru ще продължи със серия инициативи на „Яндекс“ за придобиване на тематични портали. През октомври 2013 г. Компанията купи за 80 млн. долара рускоезичната интернет услуга „Кинопоиск” за търсене на филми и сериали в мрежата. Тя също продължава да работи на познатия си отпреди адрес. Съдържанието, което интегрират подобни услуги, ще помогне на „Яндекс“ да развива семантичното (смислово) търсене, чиято цел е да дава конкретни отговори и препоръки на въпросите на ползвателите, а не линкове към информационни масиви.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини