Отидете към основна версия

1 190 1

Обратната връзка е основен фактор за запазването на младите служители

  • обратна връзка-
  • млади-
  • служители

Те искат повече комуникация, която да им помогне в тяхното бъдещо развитие

Обратната връзка и комуникацията са ключови фактори, за да могат работодателите да запазят своите млади служители, съобщи hrmorning.com.

Служителите родени след средата на 80-те години на миналия век вече имат много по-различни очаквания от своята работа от тези на поколенията преди тях. За това и от SuccessFactors са направили проучване сред 1000 служители от тази възрастова група, за това какви са техните очаквания от техните работодатели.

Повечето от анкетираните сочат като основен проблем липсата на обратна връзка със своите шефове.  Те искат повече комуникация, която да им помогне да подобрят своето представяне, пред стандартните годишни срещи.  60% от анкетираните заявяват, че за тях е най-добре да се провеждат ежемесечни срещи, на които да се установи по-добра обратна връзка.

В зависимост от натоварванията на мениджърите в различни компании, подобни срещи биха били трудно осъществими. Тези резултати обаче са ясен знак към работодателите, за това, че е нужно да осъществяват по-добра обратна връзка със своите служители. Между тях трябва да има комуникация, чрез която те да им показват как могат да станат по-добри и да подобрят своето представяне. Липсата на подобна информация би била основна пречка за задържането на работа на младите служители. 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини