Германското министерство на икономиката планира нови правила на играта за фирмите в областта на дигиталната икономика, пише ДПА.
Така икономическото министерство иска да накара дигиталните концерни в Германия да съобщят дали и кога ще определят цените индивидуално според купувача. В. „Райнише пост“ съобщава за т.нар. „Зелена книга за дигитални платформи“, в която ще бъдат представени 12 тези и 52 конкретни въпроса.
Целта е нов подход при работата с дигитални гиганти като Facebook, Apple и Google. Отговорите ще бъдат представени вероятно в началото на 2017 г. Дванайсет работни групи ще работят по темите и в тях ще участват представители от бизнеса, науката, синдикатите, правозащитници в областта на защита на личните данни и потребителите.
Документът предлага между другото на клиентите да бъде позволено със закон освен истинското си име да използват и един или няколко псевдонима в социалните мрежи, на което възразяват от германското министерство на вътрешните работи.