Отидете към основна версия

1 376 0

3 съвета как да получите мечтаната от вас заплата ако сте интроверт

  • заплата-
  • интроверт-
  • работа-
  • преговори

По очевидни причини, хората с този мироглед се сблъскват с трудности в някои аспекти на професионалния им живот

Първо и най-важно нещо, с което трябва да започнем е, че интровертността и срамежливостта не са едно и също нещо, въпреки че понякога могат да бъдат открити в един и същ човек, пише изданието „Бизнес Инсайдър“.

Интровертите са хора, които са съсредоточени главно върху вътрешния си свят. Те са тихи, сдържани, премислят внимателно действията си, и са сравнително слабо ангажирани в социални връзки. При възникване на конфликт или критична ситуация, те са склонни да търсят причините в себе си и често анализират собствените си действия и постъпки.

По очевидни причини, хората с този мироглед се сблъскват с трудности в някои аспекти на професионалния им живот. Например, трудно е да преговаряте относно размера на заплатата си, когато дори ежедневни социални взаимоотношения ви карат да се чувствате сякаш ще се задушите.

Все пак не е напълно възможно да получите това, което заслужавате. Според данни, събрани от американския сайт PayScale, който се занимава с всички финансови въпроси в професионален аспект, 75 процента от хората, които искат повече пари, получават някакво повишение на заплатата. Шансовете са във ваша полза. Ключът е да използвате силните си страни:

Направете проучвания и се подгответе добре

Преговорите за повишаване на заплатата са трудни и изискват подготовка. Добре е да знаете какво е вписано в длъжностната ви характеристика и какво реално вършите.

Провеждайте преговорите на 4 очи

Вашият шеф може да е много социална личност, но това не означава, че би се зарадвал да го изненадат с искане за увеличение на заплатата пред всички негови служители. Проведете този разговор на 4 очи. Така и двамата ще се възползвате от ситуацията, тъй като ще се съсредоточите върху темата.

Не се страхувайте да бъдете тихи

Понякога най-доброто, което можете да направите е да не казвате нищо. Хората, които не спират да бърборят, когато са нервни, рискуват да предизвикат тревога у своя събеседник, тъй като му предават своите чувства. Нека вашият шеф е този, който говори повече.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини