Отидете към основна версия

4 362 5

50+7 бизнес провала – от Kodak до Калотина

  • николай недялков-
  • книга-
  • бизнес-
  • провал

Световни и български примери за провали, които можеха да бъдат избегнати

Защо Kodak проспаха собственото си изобретение? Как Nokia изпусна революцията на сензорните екрани? И какво прави Western Union, когато ѝ предлагат патента за… телефона?

Това не са просто анекдоти от миналото – това са реални истории на компании, които са имали всичко: пазарен дял, технологии, капитал, признание. И въпреки това са се провалили.

Защото, както показва новата книга „57 бизнес провала“ – провалът рядко идва отвън. Най-често идва отвътре.

Книга, която пита: „А вие бихте ли го видели навреме?“

Авторът на книгата, Николай Недялков, е предприемач с 30-годишен опит в медийния и дигиталния бизнес. Още през 1993 г., като студент по финанси, той създава Резон Медиа – компанията зад популярните платформи mobile.bg, imot.bg, bazar.bg и новинарския сайт fakti.bg.

През годините Недялков търси отговор на един основен въпрос:

- Как една компания оцелява в дългосрочен план?

Книгата е резултат от това търсене – сборник от 57 реални истории, разказани увлекателно, с ясна поука и практичен поглед. Сред тях ще откриете световни имена като Blockbuster, BlackBerry, Sony, Xerox, Yahoo, Boeing, както и 7 случая от българската действителност (сп. Автооказион, в-к Позвънете, …).

Провалът като урок

„Тази книга не е за успеха. Тя е за пропуснатите възможности, късните реакции и смелостта, която не е дошла навреме“, пише авторът в уводните страници.

Читателят няма да срещне суха теория или бизнес клишета. Вместо това ще се потопи в:

Бързи, динамични разкази, които започват от върха – и завършват със срив; Анализ на стратегически грешки, самодоволство, пропуснати технологични вълни; Уроци, които са приложими не само за големи корпорации, но и за всеки предприемач, мениджър или инвеститор.

Кому е полезна книгата? На управители и собственици на бизнес, които искат да избегнат класически капани; На маркетолози, които анализират как се променят потребителските нагласи; На млади предприемачи, които искат да учат от чужди грешки; На всеки, който се интересува от това какво се крие зад думата „провал“ – отвъд заглавията.

Къде може да бъде намерена

„50+7 бизнес провала“ вече е налична в големите български книжарници.
Повече информация може да получите на официалната страница на книгата: fakti.bg/biznes/57biznesprovala.

Понякога една история струва повече от сто съвета.
А 57 истории? Те могат да ви спасят от вашата фатална грешка…

Прочетете. Помислете. И не чакайте твърде дълго.

Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 17 гласа.

Свързани новини