От близо месец "Лукойл България" пусна важна актуализация на мобилното си приложение LUKOIL Club Bulgaria, която позволява картата за лоялност „Лукойл Клуб“ да достигне до всеки клиент.
Особено полезно е приложението за тези, които още не са успели да се сдобият с карта за отстъпки. Вече не е необходимо да притежават пластмасовия носител – приложението може да генерира виртуална карта на всеки желаещ нов потребител. Системата позволява към конкретен телефонен номер да бъде регистрирана една карта и по този начин всеки член на семейството, който шофира, може да има своя собствена.
След изтегляне на приложението и извършване на няколко прости стъпки, тези, които вече притежават физическа карта „Лукойл Клуб“ могат да я въведат в телефона си. Така, при следващо посещение на бензиностанциите от веригата, е достатъчно да натиснат таб „Карта“ и да насочат екрана на телефона към четеца на касата и моментално ще бъде отчетена съответната отстъпка и начислени бонус-точки.
Друго удобство на приложението е възможността клиентът да знае по всяко време какви разходи за гориво е направил с картата си от началото на годината, колко отстъпки и бонус-точки са му начислени и колко от тях е използвал. Бонус-точките могат да бъдат използвани за заплащане на покупки на гориво от бензиностанции „Лукойл“, както и на някои стоки.
Виртуалните карти автоматично участват във всички промоции и томболи, провеждани от „Лукойл Клуб“. В момента всеки член на клуба, който зарежда премиум-горивата ЕКТО, може да спечели оригинални аксесоари на Порше или голямата награда - екскурзия за двама до Германия с ексклузивно посещение на завода и музея на Порше в Щутгарт.