Строителството на метрото е скъпо, след завършването на Третата метролиния и предвидените отклонения към "Люлин" и "Слатина", развитието му трябва да спре.
Това казва кандидатът за кмет на столицата от "Спаси София" Борис Бонев пред „Дневник“. По думите му градът ни не е толкова голям, за да има метро до всички квартали. Инфраструктурата е тежка, а голям пътникопоток няма навсякъде в столицата, смята Бонев.
На този етап трябва да се фокусираме върху изграждането на обособени бързи трамвайни трасета, обяснява кандидатът за кмет.
Той смята, че проблемите със застрояването на София могат да се решат чрез концепцията за изцяло нов квартал над Враждебна, където има общински земи. Може да се изгради пътна инфраструктура, имотът да бъде парцелиран и готов за строителство. След това общината да преговаря с инвеститорите на терени в презастроените квартали на София за размяна на имотите, е идеята на Борис Бонев.
Целта е да се спасят междублоковите пространства, за да има зелени площи там, а инвестиционният интерес да се премести към северните квартали на София.