Last news in Fakti

4 Август, 2019 14:10 13 706 70

Кандидат за кмет на София: Метрото да спре дотук

  • метро-
  • борис бонев

Трябва да се развива трамваят, смята кандидатът на „Спаси София“

Кандидат за кмет на София: Метрото да спре дотук - 1

Строителството на метрото е скъпо, след завършването на Третата метролиния и предвидените отклонения към "Люлин" и "Слатина", развитието му трябва да спре.

Това казва кандидатът за кмет на столицата от "Спаси София" Борис Бонев пред „Дневник“. По думите му градът ни не е толкова голям, за да има метро до всички квартали. Инфраструктурата е тежка, а голям пътникопоток няма навсякъде в столицата, смята Бонев.

На този етап трябва да се фокусираме върху изграждането на обособени бързи трамвайни трасета, обяснява кандидатът за кмет.

Той смята, че проблемите със застрояването на София могат да се решат чрез концепцията за изцяло нов квартал над Враждебна, където има общински земи. Може да се изгради пътна инфраструктура, имотът да бъде парцелиран и готов за строителство. След това общината да преговаря с инвеститорите на терени в презастроените квартали на София за размяна на имотите, е идеята на Борис Бонев.

Целта е да се спасят междублоковите пространства, за да има зелени площи там, а инвестиционният интерес да се премести към северните квартали на София.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 31 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    53 20 Отговор
    Борис, кой?

    Коментиран от #41

  • 2 Мнение

    81 45 Отговор
    Нека Борис да си купи и живее в района над Враждебна, аз като по-прост ще живея в Лозенец.

    Коментиран от #5, #10

  • 3 Йосарян

    56 7 Отговор
    Ма някой ше има ли къпан в трамваите? Иначе не съм съгласен!
  • 4 Фен

    92 29 Отговор
    Супер! А вече построеното, да се зарови! И тоя тупан ще се кандидатира за кмет....
  • 5 Не се чувствай задължен

    90 31 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    Изказваш паразитно „мнение”! Борис не те кара да се местиш във Враждебна, а предлага къде да се правят нови строежи, вместо да се затрояват градинки из старите квартали.

    Коментиран от #11

  • 6 разни наблюдатели

    43 5 Отговор
    Троловете налазиха.
  • 7 7777

    115 44 Отговор
    Нека метрото спре до тук. След това глупаво изказване Борис приключи битката за кмет на София.

    Коментиран от #9

  • 8 Галя

    97 15 Отговор
    Ще се лашкаме в трамвая 1 час вместо 10 минути с метрото

    Коментиран от #21

  • 9 СссереМ

    66 11 Отговор

    До коментар #7 от "7777":

    И само като кмет на София, вече и в Каспичан няма шанс.
  • 10 Коментатор

    49 15 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    Ми те всички искат в Лозенец. Да ти залепим една кооперация пред входа, искаш ли?
  • 11 Мнение

    19 27 Отговор

    До коментар #5 от "Не се чувствай задължен":

    Нека да се разделим на хора които искат София да расте на широко и такива които искат да расте на високо. Първите ще заделят по-голям данък за изграждане на инфраструктура пътища и градски транспорт, а вторите ще продължават както до сега. Тези които живеят и работят в небостъргачи ще изпреварят в пъти по жизнен стандарт другите които живеят на 2часа път от работното място.

    Коментиран от #28, #29

  • 12 Гошо

    46 20 Отговор
    Откогато пе*далите почнаха да разбират от урбанизация, транспорт, икономика ..... става все по-зле и по-зле
  • 13 onq s konq

    20 11 Отговор
    За инфо в Русия ТОЧНО ТАКИВА Властта ходи в домовете им и ги КАНИ ОФИЦИАЛНО ДА СЕ КАНДИДАТИРАТ ЗА КМЕТОВЕ/не и ония "от площада - сакън/.А логиката е ясна и безотказно ефективна- те просто запълват бройката "кандидати" за да изглеждат изборите "Демократични",а не като Състезание с 1 кон,но в никакъв случай не заплашват лидерското място на ПРЕДВАРИТЕЛНО УТОЧНЕНИЯ ОТ РУСКАТА ВЛАСТ ПРЕТЕНДЕНТ!

    Коментиран от #26, #30

  • 14 Порно

    137 3 Отговор
    Метрото има едно съществено предимство , за което не се говори. В него не се возят цигани, щото трябва да се плаща , а в трамваите са невидими за контральорите.

    Коментиран от #55

  • 15 Таварищ

    38 33 Отговор
    Ами прав е другаря Бонев За какво и е на София Метро Това е буржоазна прищявка Дайте да си оправим Трамваите и да строим Белене Да пуснем Южен поток и отменим санкциите срещу Русия Тогава ще дойде вечно Благоденствие
  • 16 Мими

    20 19 Отговор
    Аз мисля, че тролейте са по добър вариант от трамвайте. Трамвайте са адски бавен транспорт. Винаги ги избягвам ако ттябва да се движа с такъв. Вярвам и че тролвйте са по икономични и по-евтини за въвеждане в експлотация. Строежите на трамвайни линии със сигурност са по скъпи.

    Коментиран от #56, #58

  • 17 Меркел

    34 8 Отговор
    Борисе, а трамвай те с животинска тяга ли ще са?
  • 18 Госあ

    29 24 Отговор
    Разумен човек, но няма никакъв шанс у България 🤣😭. Тази хубава страна се превърна в една клоака с най висок брой престъпления в ЕС, най висока смъртност, най ниски доходи на гражданите, с най много проститутки и сутеньори и т.н....какъв разум,какви 5лв

    Коментиран от #33

  • 19 Иван

    36 25 Отговор
    Точно този знае какво говори и е абсолютно прав. Повечето стари софиянци споделят именно неговото мнение за метрото и трамваите. Идете в някой голям град на запад да видите как в центъра на града има запазен квартал с еднофамилни къщи. Навремето комунистите са направили голяма грешка да бутат цели села и да строят блокове. Сегашните модерни демократи, които си мислят, че развитието=презастрояване правят същото. Всякакво строителство на сгради по-големи от предишните на това място трябва да се забрани и никакви зелени площи в града да не се застрояват. И метрото не замества трамвая. Трамвайните спирки са на често и много по-лесно достъпни. Сравнете колко възрастни, трудно подвижни хора виждате в трамвая и колко в метрото.

    Коментиран от #31

  • 20 Свако му

    18 14 Отговор
    Аз съм от село и свикнах на трамвай Прав е другарина

    Коментиран от #22

  • 21 Густо Майна

    21 34 Отговор

    До коментар #8 от "Галя":

    Уууу, то щото софийското метро една скорост... Та дрънка! Летището - център, къде час!!! Като теснолинейката за Добринище е - слизаш, изпикаваш се и на бегом го догонваш!

    Коментиран от #44

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Холдинг,,Гроб"

    26 11 Отговор
    Още 1000 километра и спираме !Имаме за,, усвояване "на още сума ти парички.....
  • 24 Бузлуджа

    15 11 Отговор
    Софийските чукундури да тропат с трамвая Какво е таквоз метро Я парите ги дайте за Белене Ама я Глей ги ти
  • 25 Тони Кирилов

    35 18 Отговор
    Подкрепям идеята на Борис Бонев.Трамвайният транспорт в столицата е под всякаква критика,да го обновим,той е символ на града.Метрото до тук е напълно достатъчно.Не дай Боже,по-силен дъжд и ще се издавим в него.
  • 26 Консервативен

    4 7 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Че то това важи със същата сила и за България, и за всички държави от т. нар. "демократичен свят". Ако някой мисли другояче, препоръчвам му преглед при психиатър.
  • 27 Жоро

    21 21 Отговор
    Какъв е тоя смешник.
  • 28 БирникЪ

    38 3 Отговор

    До коментар #11 от "Мнение":

    Има и трети вариант - София да спре да расте. И той е най-добрият.
    Иначе след 15-20 години цяла България ще се премести само в Шопско, а останалата част ДГД!
  • 29 Както казах

    16 4 Отговор

    До коментар #11 от "Мнение":

    Не се чувствай задължен да коментираш, щото мисълта не ти е силна страна. Явно ти е трудно да съобразиш, че без значение дали в небостъргач или в квартал с къщи и до двете трябва да има инграструктура, булеварди. Или смяташ че ти в небостъргача ще летиш, ще ти прекарат метрото долу в паркинга и други такива?

    Коментиран от #59

  • 30 Конь

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    А у нас що правиш състезание с един кон Иван Гушев? Това по-демократично ли е? Или иначе ще заплашиш лидерското място на определения от боко тиквата и дебелян пеевски?
  • 31 ВЛАД

    21 14 Отговор

    До коментар #19 от "Иван":

    Ти какво бе, от село ми обясняваш как да живея в София ли ? Каква червена боза ти е в главата ? В какви села комунистите са бутали къщите да строят блокове ? Нямаше нужда да бутат къщите. Копираха от руснаците по-ефективен метод, наречен колективизация. Взеха земята, инвентара и животните на селяните, а те сами се навряха в блоковете из градовете, защото трябваше да има пролетариат -"... движещата сила на световния комунизъм..." Ако излезеш от село и се разходиш и големите европейски градове ще видиш какво е застрояване. В Будапеща едно дърво няма в централната част, но пък не им се запушва канализацията и не чистят шума. Виж Виена - залепени безкрайни сгради, Виж Париж Няколко големи кални градини и паркове- останалото тухла до тухла, бетон до бетон. В Ню-Йорк освен Централ парк има още много малки паркчета с различни имена, ама трябва да вземеш метрото за минимум две -три спирки за да си изведеш кучето. Така, че кротко с изхвърлянето. До сега не е измислено нищо по-хубаво от метрото, а за София то направо е благословия.

    Коментиран от #35, #61

  • 32 Йозеф

    21 5 Отговор
    Направо да върнем файтоните, хем са еко, хем са евтини. Метрото е скъпо, ама няма по-бърз начин за придвижване, особено в задръстванията.
  • 33 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "Госあ":

    Те затва ке си бегаме!
  • 34 Другия с коня

    25 8 Отговор
    Високоскоростни трамваи в центъра на София...Ти имаш ли връзка с централния си мозък Многоумнико....Някога Бил ли си Изобщо в София. ..Знаеш ли как се пътува сутрин за Работа от Люлин до Младост....Що не се Гръмнеш....

    Коментиран от #40, #46

  • 35 Госあ

    22 5 Отговор

    До коментар #31 от "ВЛАД":

    Ти като се качиш на Айфеловата кула, зелено не се ли вижда ? И да, съгласен съм,че София все още е доста зелена сравнение с много други градове, ама айде нема нужда заради вас селтаците да става бетонена джунгла.
  • 36 Кофти тръпка

    15 10 Отговор
    Това позитанско протеженце си направи публично харакири. Язък му за дебелата програма от нам колко си точка по точка...

    Коментиран от #50

  • 37 Някой

    12 4 Отговор
    Трамвай 7 от Манастирски ливади до централна гара е половин час. Струва ми се бързо все пак
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Чичо ви

    14 7 Отговор
    Това клоун защо не се качи на градски транспорт рано сутрин вместо да се качва на автомобила си.
  • 40 Random

    4 3 Отговор

    До коментар #34 от "Другия с коня":

    За работа не знам, ама за училище половин час метро, 15 минути 306/5 и 10-15мин ходене. Един час път. С кола е горе-долу същото
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Гошо Монтана

    8 8 Отговор
    На есен идвам в София с жената и децата. Тук в Монтана е смърт. Мисля за квартира в Дружба. Дайте съвет.

    Коментиран от #45

  • 43 Коко Петело

    8 8 Отговор
    Не си човека, който ще каже какво ще стане с метрото.
    Тъпанар проЗт!
  • 44 СссереМ

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "Густо Майна":

    За пловдивското метро ли говориш?хахаха

    Коментиран от #54

  • 45 СссереМ

    10 9 Отговор

    До коментар #42 от "Гошо Монтана":

    Аман от селяни,като си умен и кадърен и в Каспичан ще си добре, в София определено няма да прокопсаш.

    Коментиран от #47

  • 46 Той

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Другия с коня":

    Той беше против скоростните трамваи
  • 47 Гошо Монтана

    10 5 Отговор

    До коментар #45 от "СссереМ":

    Що убиждаш, аз съм от Монтана и това е ГРАД. Работа изолация, ВиК и гипсокартон дали нема да прокопсам в Софето. Цървул
  • 48 978

    9 4 Отговор
    Публикувано във факти.бг: обособени бързи трамвайни трасета...Цялата му идея , за спасяване на София е буламач. И този ни има за идиоти.
  • 49 Голям Слон

    9 5 Отговор
    Като спреш метрото в София, няма да спреш наплива имигранти към нея. На първо място е нужно да се спрат кражбите, защото и в София, и в Пловдив, и във всеки герберски град си е жив тараш и произвол. Разбира се, всичко е законно, защото излиза от държавни структури. Но и 5 милиарда бюджет да заложиш в София, когато 1 лев отива за нея, а 20 за нашите хора - положението ще е все такова, каквото и в момента - плачевно.
  • 50 Тодоров

    9 8 Отговор

    До коментар #36 от "Кофти тръпка":

    Не се чете до край. Човекът казва, че след като се завършат започнатите линии линии метрото , да се направят още линии за бързи трамваи, като в развитите държави..
  • 51 Едикойси

    8 5 Отговор
    Ама много говори срещу него ама е прав за развиването на трамвайте, но метрото нека си се строи де, но трамвайният транспорт в софия трябва да има повече линии от градските автобуси
  • 52 Йозеф

    11 0 Отговор
    Никъде не ограничават метрото за сметка на наземен транспорт. В София е кошмар със задръстванията, тролейбусите и автобусите не са вариант. Нека се откриват и нови трасета за метрото, успоредно с това да се модернизират и трамваите. Автомобилният трафик трябва да се редуцира поне с 30%, а този процес е бавен и скъп.
  • 53 Я па я

    14 0 Отговор
    То и Иванчева беше против междублоковото застрояване , а то какво било....
  • 54 Густо Майна

    4 3 Отговор

    До коментар #44 от "СссереМ":

    О, не! Не можеш ме върза въобще на тази тематика - безсмислена е, но съм имал възможността да пътувам в доста "ъндърграунд"-и и повярвай - скоростта в софийския е точно, като на теснолинейка! Разходи се до близък Букурещ(например), за да разбереш що е то метроскорост! И всъщност защо нацвъкаха толкова спирки в София? Това е метро: скоростно от район до район, а в района с локален транспорт!
  • 55 Българина

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Порно":

    Точно така!Има,ама малко!
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 До Мими

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Мими":

    Не правиш разлика между И и Й , пък мнение за трамваите имаш. На такива като тебе трябва да им се забрани да гласуват.
  • 59 Всезнайко

    7 1 Отговор

    До коментар #29 от "Както казах":

    И "Расте, но не старее", да се коригира на "Да съберем цяла България в София"
  • 60 Гробаря

    6 1 Отговор
    Няма по малумно изказване. Дори и в дадени райони да няма задръстване, пак в един момент се стига до райони с със задръстване. Малко логика и интелект трябва все пак да има човек.
  • 61 Иван

    6 2 Отговор

    До коментар #31 от "ВЛАД":

    Като трета генерация софиянец те просвещавам за това, което там от където са те довлякли няма да ти го кажат, че например Надежда, Връбница и т.н. са бивши села с къщи, бутнати и застроени с блокове и хората навряни там, без да ги питат. Иди например в Мюнхен и виж за какво говоря, техният "Лозенец" не е съсипан от строежи. Тежко ни от такива като теб, дето не искат зелено да остане. Цялата работа е корупция и да се обслужва строителното лоби. Не знам от кои си и не ме интересува, но колкото по-малко навлеци като теб в офия, толкова по-добре за града.
  • 62 Генчо

    7 0 Отговор
    В София няма закрит или подземен паркинг. В Копенхаген има такива на всеки кръстопът. Взимай пример от развитите държави не от Русия. Метрото е необходимост и удобство.
  • 63 Kuzmanovv

    3 1 Отговор
    Още един квартал, още селяни, още коли ... изобщо идилия 😍. А откъде❔ще се вземе инфраструктурата за този квартал. Строителната мафия ще го наблъска с блокове и молове за отрицателно време 😀, а другото ще остане за СГО, която ще каже "нямаме средства за инвестиции" и след 10 години още НЯМА да има тротоари, детски градини и т.н.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Георги

    1 1 Отговор
    Не видяха ли че няма място за трамваите по улиците. То вече улици няма между кварталите та за релси за трамвай ли?метрото е най доброто решение!
  • 66 Софиянчето

    0 1 Отговор
    Жителството трябва да се върне,това е спасението
  • 67 БКП

    0 0 Отговор
    Отпушете Красно Село мръсни гадюхии
  • 68 Гост

    2 0 Отговор
    Кой нормален човек би гласувал за този "супер разбирач".
  • 69 борко бонев седни софия

    2 0 Отговор
    Ама вие не разбирате, аз просто съм трамваен фетишист! Искам да седна на едно колело, без седалка, и да си се лашкам по трамвайните трасета... заедно със зографчето, моя македонски тъпкач.. аууу
  • 70 Другия с коня

    0 0 Отговор
    Три милиона вече сме в София....И по-зле ще става.....Тук има РАБОТА....Идвайте.....Моя РОД идва 28 ма след кланетата на Междусъюзническата от Дедеагач...500 години в сърцето на Турската Империя са Християни...Богородица и кандилото са в Одаята....НИКОЙ не ги е СПРЯЛ да са БЪЛГАРИ..... БЪЛГАРИ.....Идвайте в София....Има работа....Има Метро.....Има Живот...
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове