Няма предпоставки и причини да променям екипа си, той е добър и продължаваме да работим. Това каза пред bTV Георги Гвоздейков.
"Избрах да подходя държавнически, вместо да си подсигуря комфортна политическа кариера. Това бе причината да остана министър и в служебното положение. Получих обаждане от господин Главчев и след разговор с него, той ми предложи да остана", допълни министърът на транспорта.
Според него, политиката трябва да прави добро за хората. В сектор транспорт има важни проекти, които се финансират по Плана за възстановяване и устойчивост. В някои отношения закъсняваме и може да загубим средства, ако не изпълним изискванията.
"Модернизацията на БДЖ трябва да се случи до 2026 година. вече има избран изпълнител на част от тази дейност, предстои да бъде проведена и нова търгова процедура за нова доставка на нови 35 мотрисни влака. Ако това не се случи, няма да можем да модернизираме жп транспорта. Смятам, че моят екип може да завърши тази важна работа", каза Гвоздейков.
Според него, 10% от средствата по Плана за възстановяване и устойчивост ще отидат за модернизацията на БДЖ.
Гвоздейков каза, че е разговарял с Кирил Петков и му е съобщил, че е получил покана за участие в служебния кабинет. Лидерът на ПП обаче е бил емоционален и не е разбрал мотивите му, а се е опитал да го разубеди.
"Няма да чуете от моята уста лоша дума за моите колеги от ПП, за Кирил петков или Асен Василев", допълни Гвоздейков.