Правителство трябва да има, каквото и да е. Това каза в "Лице в лице" по bTV общинският съветник от БСП Ваня Григорова, цитирана от novini.bg. Коментарът си тя направи по повод преговорите за правителство на малцинството с участието на "ГЕРБ – СДС", "БСП – Обединена левица" и "Има такъв народ", което да бъде подкрепено и от ДПС на Ахмед Доган.
Ние трябва да имаме бюджет и политиците да поемат отговорност за решенията, които се вземат. За да се движи корабът нанякъде, някой трябва да го управлява. Не може всеки отделен гражданин да взема решенията. Поради това трябва да имаме правителство, което да отговаря за решенията, които се вземат в икономиката, в образованието, в здравеопазването, във външната политика и т.н., заяви Григорова.
Тя коментира и решението на БСП да влезе в коалиция с ГЕРБ, което доскоро се считаше за немислимо.
В политиката се прави възможното – това, което е възможно в комбинацията, в която избирателите са ги изпратили там. Най-логично беше в правителството да са ГЕРБ и "Продължаваме промяната – Демократична България", но след като те не се разбраха, нормално е мандатоносителят да потърси други варианти. Нормално е другите да поставят условия на мандатоносителя, каквито обаче аз не съм чула, посочи общинският съветник от левицата.
За БСП участието в такъв кабинет би било оправдано, ако отбележат някои ключови успехи, като това да се спре приватизацията на "БДЖ Пътнически превози", да се спре затварянето на комплекса "Марица изток". Тези успехи биха оправдали колаборацията с ГЕРБ, добави Ваня Григорова.
От БСП не съм чула сериозна съпротива срещу влизането на България в еврозоната, но аз съм против това. Правят се политически усилия да се нагласят икономически показатели за влизането на страната ни в еврозоната, отбеляза тя.
По думите на Ваня Григорова идеята нощният транспорт в София да бъде спрян е позиция на работещите в столичния градския транспорт.
През годините многократно съм се борила срещу нощния транспорт, защото няма ресурси за това – няма достатъчно автобуси, както и достатъчно шофьори, подчерта Григорова.
Според нея, освен това автобусите нощем се движат почти празни, а заради нощния транспорт през деня са "орязани" автобуси от далеч по-натоварени линии в столицата.