Краят на годината по традиция е времето, когато се сключват най-много сделки с недвижими имоти. Доказателство за това е повишеният брой часове, които клиентите са прекарали в специализираните сайтовете в търсят подходящия имот. В най-големия сайт за недвижими имоти у нас – imot.bg, през ноември потребителите са прекарали 263 000 часа в търсене, сочат данните на Gemius. Близо четири пъти по-малко време (68 000 часа) потребителите са отделили в imoti.info, а едва 30 100 часа са прекарали клиентите в третия по посещаемост специализиран сайт у нас – imoti.net (30 100 часа).
По отношение на брой посещаемост imot.bg продължава убедително да води класацията с 296 000 посещения през ноември. На второ и трето място остават imoti.info и imoti.net, съответно с 168 000 и 139 000 посещения. Разглеждайки данните в процентно изражение, то imot.bg остава безспорен лидер на пазара с дял на посещаемост 58% по данни на Similarweb.
Данни: Gemius и Similarweb за ноември 2015 г.