Отидете към основна версия

3 174 0

Как Facebook влияе на купувачите на имоти

  • социални мрежи-
  • цена-
  • имот

Икономисти от нюйоркския университет проведоха първото в света изследване относно това как социалните мрежи влияят върху своите потребители при покупката на недвижим имот. Изводът от проучването е, че тези, които ползват Facebook плащат повече за недвижими имоти и купуват с 1.7% по-голяма от необходимата им площ. Причината е, че те се консултират със свои приятели по темата, които живеят в друг щат, където цените са по-различни. Също така тези потребители са готови да платят с 3.3% по-скъпо от средната за града, в които придобиват имот, цена. Ако купуват жилище или къща с ипотека, то Facebook, потребителите са готови да внесат със 7% по-висока първоначална вноска.

Интернет и мобилните приложения оказват съществено влияние при избора и процеса на покупка на имот. Изследване в Калифорния показва, че голяма част от купувачите използват Интернет, и в частност социалните мрежи при избора на дом.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини