От създаването си китайската компания Міnіѕо, която предлага стоки на достъпни цени, е разкрила 4330 магазина в 80 държави. Само за последната година – период на пандемия в световен мащаб, тя е открила 400, като 4 от тях са в четири от софийските молове.
Амбициите на Міnіѕо са с излизането на света от пандемичната обстановка, тя да разшири присъствието си и на четирите континента. Акцентът най-вероятно ще е Европа, тъй като за момента тя носи едва 2% от приходите на компанията. Основният дял в това перо се пада на Китай – 67%. В дългосрочен план фокусът е насочен към САЩ, Латинска Америка, Индия, Индонезия.
Міnіѕо е създадена през 2009 г. Първият магазин се открива в Китай през 2013 г. Тя търпи доста критики, тъй като се представя като японска верига – сред основателите ѝ е известният японски дизайнер Mияĸe Джyня. Японските и китайските медии обаче изразяват съмнение в неговото съществуване. Независимо от това Міnіѕо успява да се наложи като японска марка и се превръща в основен конкурент на марки като Unіqlо, Мuјі и Dаіѕо.