Изминаха 55 години от първото излъчване на популярното детско шоу „Улица Сезам“, но полезните мъпети продължават да радват малките зрители от поколение на поколение. Известното предаване се излъчва в над 150 страни по света, което означава, че милиони деца познават много добре герои като Елмо, Голямото пиле, Оскар Мърморкото, Граф фон Каунт, Бърт и Ърни, Бисквитеното чудовище и още много други.
„Това е такава привилегия и рядка възможност да имаш 55-годишна марка, която също е толкова активна в социалните мрежи,” казва Арън Бисман, старши вицепрезидент по маркетинг и развитие на аудиторията за Улица Сезам за сп. People по повод 55-ата годишнина на шоуто.
“Светът продължава да се променя толкова бързо около нас, но нуждата от Улица Сезам никога не е била по-голяма”, смята Бисман.
Предлагането на ресурси и възможности за възрастните да разсъждават върху своето психическо и емоционално благополучие също не е само социална стратегия за екипа на Улица Сезам. Бисман отбелязва, че има множество ресурси — “особено около емоционалното благополучие”, публикувани на уебсайта на шоуто, до които хора от всички възрасти могат да имат достъп и да го използват за допълнително изграждане.