Отидете към основна версия

620 9

Меган Маркъл се готви за триумфално завръщане на телевизионния екран

  • меган маркъл-
  • телевизия-
  • предаване-
  • шоу-
  • нетфликс-
  • актриса

Съпругата на принц Хари ще има собствено телевизионно шоу

Снимка: БГНЕС/ EPA

Меган Маркъл ще се завърне в светлината на прожекторите със собствено телевизионно шоу, след като стартира и лайфстайл марката си American Riviera Orchard.

Преди да се омъжи за принц Хари, Меган изигра ролята на Рейчъл Зейн в продължение на седем сезона на сериала "Костюмари". Участвала е и в сериалите "Касъл", "От местопрестъплението: Маями", "Лигата", "Fringe" и "Horrible Bosses". През последните години тя участва в документалния филм за връзката ѝ с принца "Хари и Меган:, както и в Live to Lead и Heart of Invictus.

А сега се появи информация, че тя ще стартира свое предаване в Netflix за "готвене, градинарство и забавление" в "началото на 2025 г.". Освен това тя ще пусне на пазара своята марка за лайфстайл - American Riviera Orchard. Марката ѝ, която беше обявена през март, беше промотирана преди това, когато тя изпрати кошници с домашно приготвени конфитюри на Крис Дженър, Криси Тейгън и Абигейл Спенсър.

“Що се отнася до това, че Меган е мълчалива, тя е на заден план и работи върху предприемаческите си усилия“, твърди източник от индустрията.“ И проектът на Netflix, и марката ѝ ще излязат в един и същи период през новата година“

Page Six съобщи, че тя е снимала сериала из Калифорния и в дома на Том и Шери Чипола, филантропи, които са неизменни фигури на обществената сцена в Монтесито.

Това се случва, след като бе съобщено, че Меган е понесла още един удар, докато се е опитвала да пусне в действие дългоочакваната си лайфстайл марка. Въпреки първоначалния анонс, стоките ѝ бяха споделени само с приятели - знаменитости, които през април показаха в социалните мрежи сладкото ѝ от плодове и зеленчуци.

Засега продуктите все още не са достъпни за закупуване на сайта, а миналия месец стана ясно, че молбата ѝ за запазване на търговската марка е била отхвърлена. Тогава тя получи три месеца, за да отговори на "неокончателното действие на служителя", издадено от Службата за патенти и търговски марки на САЩ (USPTO). Тя е била предупредена, че ако не направи това, заявката ѝ може да бъде отхвърлена.

През миналия месец стана ясно, че марката на Меган се е сблъскала с още една спънка, тъй като в USPTO е бил подаден протест срещу регистрирането на марката от собствениците на търговската марка "Royal Riviera" - базирана в САЩ компания за търговия на дребно с първокласни храни и подаръци.

Поставете оценка:
Оценка 2 от 2 гласа.

Свързани новини