Отидете към основна версия

890 0

Постовете в социалните мрежи определят характера

  • пост-
  • социална мрежа-
  • потребител-
  • характер

Интернет няма граници! И това е огромна помощ на маркетолозите. Те се интересуват с еднаква сила както от статията за ползата от витамини, която сте постнали в социалната мрежа днес, така и от роклята, която сте си купили преди няколко седмици. И ако доскоро, за да се разбере характера на даден човек бяха необходими няколко дни разглеждане на неговия профил и снимки, то днес всичко може да се разбере буквално за няколко секунди. Само с няколко клика може да се види дали той е екстроверт или интроверт, добросъвестен или ненадежден е, добър или лош е и редица още неща.

Калифорнийската start-up компания Five е създала нова технология – Five Labs, която анализира всички Facebook постове наъ даден потребител само за няколко секунди, а след това създава инфографика на база на най-често използваните думи в постовете, които човек е публикувал. И това не е всичко. Резултатите от инфографиката се сравняват с тези на известни личности или приятели и описва характера на потребителя с пет думи. Всяка отделна черта на характера се определя в проценти и отново се прави съпоставка с профилите на други хора.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини