Отидете към основна версия

4 613 28

Peugeot не бърза с електрификацията, но и не изостава

  • peugeot-
  • 508-
  • sw-
  • hybrid

За разлика от марки, като Smart, Volvo и Volkswagen, които изключително агресивно се опитват да се наместят сред първите на пазара за електромобили и почти загърбиха развитието на двигатели с вътрешно горене, французите от Peugeot не бързат толкова. Те обаче гледат в бъдещето и осъществяват т.нар. от тях плавен енергиен преход.

Последната им стъпка в тази насока са хибридните версии на 508. Стремежът на марката е всяко ново лансиране да бъде съпътствано с електрифицирана версия. В случая говорим за новите Peugeot 508 HYBRID и 508 SW HYBRID, които току-що преминаха тестовете за сертификация по новия протокол WLTP, а резултатите са впечатляващи:

508 HYBRID: 29 г(1) CO2/км (1,3 л/100 км)и 54 км пробег(2)в 100% електрически режим.
508 SW HYBRID: 30 г(1)CO2/км (1,3 л/100 км)и 52 км(4)в 100% електрически режим.

Хибридният тракт съчетава двигател PureTech със 180 к.с. с електрически мотор със 110 к.с., а системната мощност 225 к.с. Батерията е с капацитет от 11,8 kWh, осигурявайки 100% електрически пробег от 54 километра(1) по WLTP при седана и 52 километра(4) при версия комби. Зареждането отнема по-малко от 1 час и 45 минути със стенна зарядна станция Wallbox (с опционално зарядно устройство 6,6 kW, 32A).

Монтирането на силовия агрегат и на батерията е изпълнено без никакъв компромис благодарение на мултиенергийната платформа EMP2 (Efficient Modular Platform - Ефективна модулна платформа). Пространството е запазено и обемите на багажника са идентични с тези на версиите с двигател с вътрешно горене (487 л за PEUGEOT 508 и 530 л за PEUGEOT 508 SW).

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 15 гласа.

Свързани новини