Отидете към основна версия

7 282 10

Какво представлява новата 4х4 система на Hyundai

  • hyundai-
  • santa fe-
  • 4x4-
  • htrac

Новото Santa Fe е първият всъдеход на Hyundai в Европа, оборудван с иновационните режими на работа на 4х4 системата HTRAC. Функцията ще позволи на шофьорите да оптимизират пътното поведение на автомобила в най-различни условия на пътя, включително пясък, сняг и кал, само с едно завъртане на селектора.

Допълвайки сегашните възможности на HTRAC системата, новият Terrain Mode Selector предоставя още повече проходимост, дори и на труден терен. HTRAC, което е комбинация от думите „Hyundai“ и „Traction“ (сцепление), автоматично разпределя въртящия момент между предния и задния мост в зависимост от избрания режим на работа. В нея са включени различни режими, разделени на шосейни и офроуд.

Шосейни режими:


• Comfort: стандартната настройка на Santa Fe, намираща перфектния баланс между комфортно и екологично шофиране.


• Sport: спортната страна на Santa Fe, фокусираща се върху динамичното шофиране, благодарение на промяна в геометрията на кормилната рейка, спортна настройка на автоматичната скоростна кутия и работа на педала на газта.


• Eco: подобрена горивна ефективност за екологично шофиране с модифицирано ускорение, настройка на скоростната кутия и по-ефективна работа на климатичната система.


• Smart: системата автоматично превключва между Eco, Comfort и Sport в зависимост от стила на шофиране.

 Офроуд режими:


• Snow: Оптимизиран за поддържане на безопасно движение по заснежени и заледени настилки, режимът за сняг ограничава въртящия момент на двигателя и едновременно с това се грижи за възможно най-равномерното му разпределение между четирите колела. 


• Sand: За оптимално пътно поведени върху пясъчни терени. Режимът комбинира подаването на по-висок въртящ момент с поддържането на по-ниска предавка, благодарение на което се минимализира риска от затъване.


• Mud: За пресечни местности с голямо наличие на кал. Системата основно препрограмира HTAC системата за 4х4 като разпределя въртящия момент по-равномерно и системата за стабилност при нужда използва по-активна работа на спирачната система. 

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 11 гласа.

Свързани новини