25 Август, 2020 12:38 7 027 10

Какво представлява новата 4х4 система на Hyundai

  • hyundai-
  • santa fe-
  • 4x4-
  • htrac

Какво представлява новата 4х4 система на Hyundai - 1

Новото Santa Fe е първият всъдеход на Hyundai в Европа, оборудван с иновационните режими на работа на 4х4 системата HTRAC. Функцията ще позволи на шофьорите да оптимизират пътното поведение на автомобила в най-различни условия на пътя, включително пясък, сняг и кал, само с едно завъртане на селектора.

Допълвайки сегашните възможности на HTRAC системата, новият Terrain Mode Selector предоставя още повече проходимост, дори и на труден терен. HTRAC, което е комбинация от думите „Hyundai“ и „Traction“ (сцепление), автоматично разпределя въртящия момент между предния и задния мост в зависимост от избрания режим на работа. В нея са включени различни режими, разделени на шосейни и офроуд.

Шосейни режими:

Какво представлява новата 4х4 система на Hyundai


• Comfort: стандартната настройка на Santa Fe, намираща перфектния баланс между комфортно и екологично шофиране.


• Sport: спортната страна на Santa Fe, фокусираща се върху динамичното шофиране, благодарение на промяна в геометрията на кормилната рейка, спортна настройка на автоматичната скоростна кутия и работа на педала на газта.


• Eco: подобрена горивна ефективност за екологично шофиране с модифицирано ускорение, настройка на скоростната кутия и по-ефективна работа на климатичната система.


• Smart: системата автоматично превключва между Eco, Comfort и Sport в зависимост от стила на шофиране.

 Офроуд режими:

Какво представлява новата 4х4 система на Hyundai


• Snow: Оптимизиран за поддържане на безопасно движение по заснежени и заледени настилки, режимът за сняг ограничава въртящия момент на двигателя и едновременно с това се грижи за възможно най-равномерното му разпределение между четирите колела. 


• Sand: За оптимално пътно поведени върху пясъчни терени. Режимът комбинира подаването на по-висок въртящ момент с поддържането на по-ниска предавка, благодарение на което се минимализира риска от затъване.


• Mud: За пресечни местности с голямо наличие на кал. Системата основно препрограмира HTAC системата за 4х4 като разпределя въртящия момент по-равномерно и системата за стабилност при нужда използва по-активна работа на спирачната система. 


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Блондин

    70 7 Отговор
    Кефят ме новите "всъдеходи", защото са много лъскави и е супер готино и удобно е да си гледаш на видеото чалга, докато чакаш трактора да те извади от мократа полянка
  • 2 Ангел

    79 6 Отговор
    Браво на корейците, през 1988 год. бяха на нашето ниво, сега са 8 или 9 икономика, а Ганьо става все по зле, ПРОКЛЕТИ да сте всички политици и чиновници,всички съдии и прокурори и всички мутри.

    Коментиран от #3

  • 3 бегай бе

    10 26 Отговор

    До коментар #2 от "Ангел":

    Били са на нашето ниво, хаха. Да не би да се живели в панелни коптори като Младост и Люлин и да са ги пускали да гледат чужбина само на картинка.

    Коментиран от #6

  • 4 Съдията Дред

    13 3 Отговор
    При тази цифромания в цените, ще трябва да се предлага доста повече. А и това са неща , които конкуренцията предлага отдавна.
  • 5 Гост

    22 1 Отговор
    Очаквайте следващото поколение на тази система само да си засича по каква настилка е стъпило и само да си превключва режимите. Не виждам режим за каране по Български пътища тип лунен пейзаж. Май няма да се котира тук.
  • 6 Гост

    19 0 Отговор

    До коментар #3 от "бегай бе":

    Дори и по-зле бяха. Живееха в сламени колиби по него време.
  • 7 Шебек

    5 2 Отговор
    Голяма революция направили от Хюндай...смях... Geatronic на Волво със същите режими на работа има от десетина години вече ама нали...да пишем там нещо...
  • 8 незнайко

    4 1 Отговор
    Всички управляеми системи 4х4 са безсилни без ЕЛЕКТРОНИКА ! Затова електромобел с двигател за всяко колело е перфектния 4х4 !!!

    Коментиран от #9

  • 9 111111

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "незнайко":

    Кубчето има три блокируеми ръчно диференциала - няма нужда от електроника. Оригинала е разработен за военни нужди - без чипове, без проблеми

    Коментиран от #10

  • 10 Ленин

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "111111":

    Кубчето е разработено по поръчка на арабски шех.Шейха е задал всички възможни и не възможни екстри и изисквания.След 2 годишна работа конструкторите от МБ произвеждат прототипа и го показват на арабина който е впечатлен и поръчва 100бр.Когато са готови за доставка свалят шейха от власт и наследника му ги отказва. от МБ се притесняват и започват усилено да ги предлагат из целия свят. Още след първите продажби стават икона на всъдехода.