Новото Santa Fe е първият всъдеход на Hyundai в Европа, оборудван с иновационните режими на работа на 4х4 системата HTRAC. Функцията ще позволи на шофьорите да оптимизират пътното поведение на автомобила в най-различни условия на пътя, включително пясък, сняг и кал, само с едно завъртане на селектора.
Допълвайки сегашните възможности на HTRAC системата, новият Terrain Mode Selector предоставя още повече проходимост, дори и на труден терен. HTRAC, което е комбинация от думите „Hyundai“ и „Traction“ (сцепление), автоматично разпределя въртящия момент между предния и задния мост в зависимост от избрания режим на работа. В нея са включени различни режими, разделени на шосейни и офроуд.
Шосейни режими:
• Comfort: стандартната настройка на Santa Fe, намираща перфектния баланс между комфортно и екологично шофиране.
• Sport: спортната страна на Santa Fe, фокусираща се върху динамичното шофиране, благодарение на промяна в геометрията на кормилната рейка, спортна настройка на автоматичната скоростна кутия и работа на педала на газта.
• Eco: подобрена горивна ефективност за екологично шофиране с модифицирано ускорение, настройка на скоростната кутия и по-ефективна работа на климатичната система.
• Smart: системата автоматично превключва между Eco, Comfort и Sport в зависимост от стила на шофиране.
Офроуд режими:
• Snow: Оптимизиран за поддържане на безопасно движение по заснежени и заледени настилки, режимът за сняг ограничава въртящия момент на двигателя и едновременно с това се грижи за възможно най-равномерното му разпределение между четирите колела.
• Sand: За оптимално пътно поведени върху пясъчни терени. Режимът комбинира подаването на по-висок въртящ момент с поддържането на по-ниска предавка, благодарение на което се минимализира риска от затъване.
• Mud: За пресечни местности с голямо наличие на кал. Системата основно препрограмира HTAC системата за 4х4 като разпределя въртящия момент по-равномерно и системата за стабилност при нужда използва по-активна работа на спирачната система.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Блондин
12:51 25.08.2020
2 Ангел
Коментиран от #3
12:55 25.08.2020
3 бегай бе
До коментар #2 от "Ангел":
Били са на нашето ниво, хаха. Да не би да се живели в панелни коптори като Младост и Люлин и да са ги пускали да гледат чужбина само на картинка.Коментиран от #6
12:57 25.08.2020
4 Съдията Дред
13:01 25.08.2020
5 Гост
14:16 25.08.2020
6 Гост
До коментар #3 от "бегай бе":
Дори и по-зле бяха. Живееха в сламени колиби по него време.14:17 25.08.2020
7 Шебек
18:19 25.08.2020
8 незнайко
Коментиран от #9
15:37 26.08.2020
9 111111
До коментар #8 от "незнайко":
Кубчето има три блокируеми ръчно диференциала - няма нужда от електроника. Оригинала е разработен за военни нужди - без чипове, без проблемиКоментиран от #10
14:25 27.08.2020
10 Ленин
До коментар #9 от "111111":
Кубчето е разработено по поръчка на арабски шех.Шейха е задал всички възможни и не възможни екстри и изисквания.След 2 годишна работа конструкторите от МБ произвеждат прототипа и го показват на арабина който е впечатлен и поръчва 100бр.Когато са готови за доставка свалят шейха от власт и наследника му ги отказва. от МБ се притесняват и започват усилено да ги предлагат из целия свят. Още след първите продажби стават икона на всъдехода.07:32 28.08.2020