Puma си партнира с Porsche Design, за да пусне серия маратонки, посветени на осемте поколения на 911. Те ще бъдат пуснати в продажба след четири дни, но ще бъдат достъпни само за 2.7 секунди, толкова дълго ще бъде активен бутонът Buy на уебсайта на колаборацията. Времето за плащане също е ограничено - за него са определени 15 минути.
2.7 секунди са времето, необходимо на Porsche 911 Turbo, за да ускори от нула до 60 mph (0-97 километра в час), така че тези, които искат да си купят обувките, ще трябва да бъдат също толкова бързи.
Можете да избирате от два модела и четири цветови варианта. Моделът Puma Future Rider е посветен на колите с въздушно охлаждане Porsche Turbo Type 930 с двигатели с обем 3 и 3.3 литра, тип 964 и тип 993. Моделът Puma Speedcat е за колите с водно охлаждане и е предназначен за феновете на Porsche Turbo Тип 996, Тип 997, Тип 991 и Тип 992.
Сътрудничеството като това не е необичайно. Например през октомври тази година BMW представи M3 Ronnie Fieg Edition Coupe от 1989 година и модерното M4 Design Study, и двете стилизирани в партньорство с базираната в Ню Йорк марка Kith. Mercedes-Benz от своя страна показа концептуална G-класа, създадена съвместно с американския моден дизайнер Върджил Абло.
Последният е основател на лейбъла Off-White и художествен директор на режисурата за мъжко облекло на модната къща Louis Vuitton. А Aston Martin пусна уиски в сътрудничество с шотландската дестилерия Bowmore: бутилка от тази благородна напитка струва почти 55 000 евро.