По време на онлайн събитие, организирано от французите от Renault и наречено Renault Talk #1, Лука де Мео повтори посоката, зададена за марката, която е и в основата на плана Renaulution. Ето и най-важните акценти, свързани с новостите в технологично отношение.
• Renault пренася своите „автомобили за живеене“ в горните сегменти: до 2025 г. ще бъдат лансирани седем модела в сегменти C и D, всички от тях електрифицирани. Arkana бележи началото на търговската офанзива. Следващото поколение Megane E-TECH Electric, автомобил, олицетворяващ бъдещето на свързани и напълно електрически автомобили, също ще бъде лансиран в най-близко бъдеще. И накрая, текущите подобрения на хибридната технология E-TECH ще продължат да осигуряват на предстоящите автомобили от сегменти C и D най-доброто по отношение на ефективност и удоволствие от шофирането.
• Индустриален лидер в енергийния преход, марката Renault ще бъде най-зелената марка в Европа през 2030 г., като 9 от 10 продадени автомобила ще бъдат електрифицирани.
• В челните редици на технологиите и услугите марката Renault оформя бъдещето на градската мобилност, главно чрез „Software Republique“. Повече от 2000 инженери от 5 водещи компании в бранша ще предоставят своя общ опит в киберсигурността, изкуствения интелект, обработката на данни, софтуера и микроелектрониката, за да предоставят решения за мобилност до ключ за градовете и общностите.
• Renault Re-Factory - първият в Европа център за кръгова икономика - отбелязва движение към по-устойчив и отговорен модел, с до 120 000 рециклирани автомобила (включително електрически) всяка година. Почти 80% от стратегически рециклираните материали ще бъдат използвани повторно в нови батерии. До 2030 г. Renault ще се превърне в най-добрия автомобилен производител в света, що се отнася до процента на рециклирани материали в новите автомобили.