ФАКТИ.БГ

Renault пренася своите автомобили в горните сегменти

Лука де Мео и екипът на Renault споделиха визията си за марката

Публикувана: 7 Май, 2021 11:28
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5646
Renault пренася своите автомобили в горните сегменти
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 22 гласа.

По време на онлайн събитие, организирано от французите от Renault и наречено Renault Talk #1, Лука де Мео повтори посоката, зададена за марката, която е и в основата на плана Renaulution. Ето и най-важните акценти, свързани с новостите в технологично отношение.

• Renault пренася своите „автомобили за живеене“ в горните сегменти: до 2025 г. ще бъдат лансирани седем модела в сегменти C и D, всички от тях електрифицирани. Arkana бележи началото на търговската офанзива. Следващото поколение Megane E-TECH Electric, автомобил, олицетворяващ бъдещето на свързани и напълно електрически автомобили, също ще бъде лансиран в най-близко бъдеще. И накрая, текущите подобрения на хибридната технология E-TECH ще продължат да осигуряват на предстоящите автомобили от сегменти C и D най-доброто по отношение на ефективност и удоволствие от шофирането.

• Индустриален лидер в енергийния преход, марката Renault ще бъде най-зелената марка в Европа през 2030 г., като 9 от 10 продадени автомобила ще бъдат електрифицирани.

• В челните редици на технологиите и услугите марката Renault оформя бъдещето на градската мобилност, главно чрез „Software Republique“. Повече от 2000 инженери от 5 водещи компании в бранша ще предоставят своя общ опит в киберсигурността, изкуствения интелект, обработката на данни, софтуера и микроелектрониката, за да предоставят решения за мобилност до ключ за градовете и общностите.

• Renault Re-Factory - първият в Европа център за кръгова икономика - отбелязва движение към по-устойчив и отговорен модел, с до 120 000 рециклирани автомобила (включително електрически) всяка година. Почти 80% от стратегически рециклираните материали ще бъдат използвани повторно в нови батерии. До 2030 г. Renault ще се превърне в най-добрия автомобилен производител в света, що се отнася до процента на рециклирани материали в новите автомобили.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 22 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
П*тки
1 Отговор
Тая марка не става

Коментиран от #2, #4


Оценка:
-65 +28

Еблев
2 Отговор

До коментар #1 от "П*тки":


Карай си 20 годишния немски варел и недей ръси мозАк!

Коментиран от #5


Оценка:
-22 +57

Бклнжйй
3 Отговор
Видяла жабата....

Оценка:
-14 +12

гост
4 Отговор

До коментар #1 от "П*тки":


Марката си е много добра, но сега действително вдигнаха много цените, и то последните 5г. От нищото ги качиха с едно 6х.лв на кола струваща 30х.лв. Ходих, тествах, ами не си струва чак толкова пари, старите рена са много по-добри и здраво сглобени, по-добри материали от новите. Освен един гпф, някоя електроника и това е, нищо, което да си струва толкова голяма надценка.

Оценка:
-8 +26

Някой си
5 Отговор

До коментар #2 от "Еблев":


Ми ще си го карам, ако беше рено нямаше да може да се движи

Оценка:
-25 +14

сектант
6 Отговор
за да стане в горния сегмент, първо трябва да се брои за кола както дачия се брои за кола

Оценка:
-15 +14

Кенефи
7 Отговор
Отвред

Оценка:
-7 +11

Тошо
8 Отговор
В България няма пари за нови коли, без значение от марката

Оценка:
-4 +25

Факт
9 Отговор
От 10-тина години най-доброто Рено е Дачия Докер 1.5 дци! Всичко друго е пари на вятъра за тази марка.

Оценка:
-12 +15

Рено ентусиаст
10 Отговор
Тоя подписа смъртната присъда на немчугите

Коментиран от #11, #16, #17


Оценка:
-11 +14

Ситроенчев
11 Отговор

До коментар #10 от "Рено ентусиаст":


Кои немчуги бе.Те Рено-Ниссан отдавна им разказаха играта а сега Стелантис направо ще ги доубият.
Ето Мерцедес са вече китайски.Отекоха в канала

Оценка:
-7 +12

Да им пожелаем успех
12 Отговор
При Рено не е въпрос на възможности, а на желание дали да произведат страхотна, но скъпа кола или по скромна откъм напомпване, но пък по-достъпна.
Разбира се на Балканите ако не е с мерник, не им я хвали на разбирачите, но те едва ли се съобразяват с толкова незначителен пазар като си правят моделите.

Оценка:
-3 +17

Джони Факалот
13 Отговор
Харесвам марката , но цените са отчайващи. Пежо 301 е с 10 бона по евтино.

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +8

истината
14 Отговор
В магазин за авточасти:
Клиент-"Ще ми дадете ли едни чистачки за Реното?"
Продавач-"Офертата Ви звучи разумно г-не,но ги продаваме!"

Оценка:
-6 +5

гост
15 Отговор

До коментар #13 от "Джони Факалот":


Пежо 301 е в клас на Дачия Логан. Ако си го виждал и пробвал на живо ще си наясно, че вероятно няма по-скучна и сива кола от него като вътрешност, допотопни двигатели и приятна външност. Логан един вид. Рено е много по-напред и Каджар е сравним с 3008 например, където пък е по-евтино от Пежото. Пежо кооперира с БМВ, Рено с Даймлер, ползват еднакви двигатели, не може да кажеш, че са слаби.

Оценка:
-4 +10

Подписа ти
16 Отговор

До коментар #10 от "Рено ентусиаст":


еднопосочния билет.

Оценка:
-2 +2

S Class
17 Отговор

До коментар #10 от "Рено ентусиаст":


Много обичам комплексирани драскачи като теб с Ренота Каптури 0.3 2-цилиндровки да ми отстъпват на Тракия без дори да им светкат. Знаят си, че колата им е тоалетна и не се пънат.

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +0

Дфен
18 Отговор
С клас ми идва като кенеф клас

Оценка:
-0 +2

Ироничен
19 Отговор
И какво качване в сегментите, като дори на се говори за Е, а само да Д?
По-рано поне имаше Рено 25, Сафран, Вел Сатис, Латитуд за изтока...

Оценка:
-0 +1

Забравих
20 Отговор

До коментар #17 от "S Class":


че магистралата е писта. Който няма качества за да има самочувствие, гледа да му правят път на магистралата - поне веднъж на няколко месецс да се чувства нещо ПО.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5