7 Май, 2021 11:28 8 011 20

Renault пренася своите автомобили в горните сегменти

  • renault-
  • бъдеще

Лука де Мео и екипът на Renault споделиха визията си за марката

Renault пренася своите автомобили в горните сегменти - 1

По време на онлайн събитие, организирано от французите от Renault и наречено Renault Talk #1, Лука де Мео повтори посоката, зададена за марката, която е и в основата на плана Renaulution. Ето и най-важните акценти, свързани с новостите в технологично отношение.

• Renault пренася своите „автомобили за живеене“ в горните сегменти: до 2025 г. ще бъдат лансирани седем модела в сегменти C и D, всички от тях електрифицирани. Arkana бележи началото на търговската офанзива. Следващото поколение Megane E-TECH Electric, автомобил, олицетворяващ бъдещето на свързани и напълно електрически автомобили, също ще бъде лансиран в най-близко бъдеще. И накрая, текущите подобрения на хибридната технология E-TECH ще продължат да осигуряват на предстоящите автомобили от сегменти C и D най-доброто по отношение на ефективност и удоволствие от шофирането.

• Индустриален лидер в енергийния преход, марката Renault ще бъде най-зелената марка в Европа през 2030 г., като 9 от 10 продадени автомобила ще бъдат електрифицирани.

• В челните редици на технологиите и услугите марката Renault оформя бъдещето на градската мобилност, главно чрез „Software Republique“. Повече от 2000 инженери от 5 водещи компании в бранша ще предоставят своя общ опит в киберсигурността, изкуствения интелект, обработката на данни, софтуера и микроелектрониката, за да предоставят решения за мобилност до ключ за градовете и общностите.

• Renault Re-Factory - първият в Европа център за кръгова икономика - отбелязва движение към по-устойчив и отговорен модел, с до 120 000 рециклирани автомобила (включително електрически) всяка година. Почти 80% от стратегически рециклираните материали ще бъдат използвани повторно в нови батерии. До 2030 г. Renault ще се превърне в най-добрия автомобилен производител в света, що се отнася до процента на рециклирани материали в новите автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 П*тки

    28 70 Отговор
    Тая марка не става

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Еблев

    63 23 Отговор

    До коментар #1 от "П*тки":

    Карай си 20 годишния немски варел и недей ръси мозАк!

    Коментиран от #5

  • 3 Бклнжйй

    12 16 Отговор
    Видяла жабата....
  • 4 гост

    31 9 Отговор

    До коментар #1 от "П*тки":

    Марката си е много добра, но сега действително вдигнаха много цените, и то последните 5г. От нищото ги качиха с едно 6х.лв на кола струваща 30х.лв. Ходих, тествах, ами не си струва чак толкова пари, старите рена са много по-добри и здраво сглобени, по-добри материали от новите. Освен един гпф, някоя електроника и това е, нищо, което да си струва толкова голяма надценка.
  • 5 Някой си

    14 28 Отговор

    До коментар #2 от "Еблев":

    Ми ще си го карам, ако беше рено нямаше да може да се движи
  • 6 сектант

    14 16 Отговор
    за да стане в горния сегмент, първо трябва да се брои за кола както дачия се брои за кола
  • 7 Кенефи

    11 8 Отговор
    Отвред
  • 8 Тошо

    26 4 Отговор
    В България няма пари за нови коли, без значение от марката
  • 9 Факт

    15 13 Отговор
    От 10-тина години най-доброто Рено е Дачия Докер 1.5 дци! Всичко друго е пари на вятъра за тази марка.
  • 10 Рено ентусиаст

    14 11 Отговор
    Тоя подписа смъртната присъда на немчугите

    Коментиран от #11, #16, #17

  • 11 Ситроенчев

    14 7 Отговор

    До коментар #10 от "Рено ентусиаст":

    Кои немчуги бе.Те Рено-Ниссан отдавна им разказаха играта а сега Стелантис направо ще ги доубият.
    Ето Мерцедес са вече китайски.Отекоха в канала
  • 12 Да им пожелаем успех

    18 3 Отговор
    При Рено не е въпрос на възможности, а на желание дали да произведат страхотна, но скъпа кола или по скромна откъм напомпване, но пък по-достъпна.
    Разбира се на Балканите ако не е с мерник, не им я хвали на разбирачите, но те едва ли се съобразяват с толкова незначителен пазар като си правят моделите.
  • 13 Джони Факалот

    9 4 Отговор
    Харесвам марката , но цените са отчайващи. Пежо 301 е с 10 бона по евтино.

    Коментиран от #15

  • 14 истината

    5 7 Отговор
    В магазин за авточасти:
    Клиент-"Ще ми дадете ли едни чистачки за Реното?"
    Продавач-"Офертата Ви звучи разумно г-не,но ги продаваме!"
  • 15 гост

    10 4 Отговор

    До коментар #13 от "Джони Факалот":

    Пежо 301 е в клас на Дачия Логан. Ако си го виждал и пробвал на живо ще си наясно, че вероятно няма по-скучна и сива кола от него като вътрешност, допотопни двигатели и приятна външност. Логан един вид. Рено е много по-напред и Каджар е сравним с 3008 например, където пък е по-евтино от Пежото. Пежо кооперира с БМВ, Рено с Даймлер, ползват еднакви двигатели, не може да кажеш, че са слаби.
  • 16 Подписа ти

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Рено ентусиаст":

    еднопосочния билет.
  • 17 S Class

    1 8 Отговор

    До коментар #10 от "Рено ентусиаст":

    Много обичам комплексирани драскачи като теб с Ренота Каптури 0.3 2-цилиндровки да ми отстъпват на Тракия без дори да им светкат. Знаят си, че колата им е тоалетна и не се пънат.

    Коментиран от #20

  • 18 Дфен

    2 0 Отговор
    С клас ми идва като кенеф клас
  • 19 Ироничен

    1 0 Отговор
    И какво качване в сегментите, като дори на се говори за Е, а само да Д?
    По-рано поне имаше Рено 25, Сафран, Вел Сатис, Латитуд за изтока...
  • 20 Забравих

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "S Class":

    че магистралата е писта. Който няма качества за да има самочувствие, гледа да му правят път на магистралата - поне веднъж на няколко месецс да се чувства нещо ПО.