ФАКТИ.БГ

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Публикувана: 24 Април, 2021 13:15
57 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10185
Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 20 гласа.

За онези от вас, които са запознати по-детайлно с автомобилната тематика не е тайна, че Renault Megane от доста време насам губи битката с по-малкият си брат Clio, който все повече е този, който омайва масовата публика. От "Режията" обаче все още не се отказват от компактното си предложение Megane, а и моделът съвсем не бива да се отписва. Версията RS (особено Trophy-R) отдавна показва, че има магия в гамата на Megane, а сега французите са готови с втори фeйслифт на модела. Той вече е на нашия пазар и впечатлява с качествена изработка, леко модернизиран дизайн и с практичност. Как точно се е променил Renault Megane, ще ви разкажем сега.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Автомобилът може да се определи, като семейно превозно средство, но е и особено подходящ ако е по схема на фирмен автомобил. Това всъщност може да бъде брилянтна алтернатива на популярните кросоувъри - по-добре изглеждащ, с по-добро управление и потенциално далеч по-икономичен. И с три различни типа каросерии - хечбек, седан и комби. И трите модификации предлагат различна практичност и комфорт, така че няма конкретен вариант, върху който да се концентрираме в ревюто.

Екстериор и интериор

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Външно моделът търпи т.нар. микро-фейслифт. Това е напълно предсказуемо, но не и лошо решение - колата е с достатъчно модерна визия и радикални промени не са необходими. Новост в екстериора са основните LED предни и задни светлини, леко модернизираната броня, нови цветове и различен дизайн на джантите.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Повечето от тестовите коли бяха с ниво на оборудване RS Line, което определено внася нотка спорт в салона. Седалките са изненадващо удобни, въпреки добре изразената странична поддръжка и подчертано спортен вид. Това се отнася основно за предните две кресла, докато "диванът" отзад е с типичния умерен комфорт за класа.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Качеството на материалите и преди беше добро, но малките козметични корекции го правят още по-добро. Новостите в салона се виждат от климатичните контроли, различни тапицерии и силно информативни изцяло дигитални уреди. По-големите екрани, за дисплея пред водача и централният, който е сензорен, вече покриват повече функции наведнъж. Минусът тук се крие в сензорния екран, който не предлага оптимална отзивчивост.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Багажникът, дори на версията Grandtour не е толкова голям, но е достатъчен и най-важното функционален. Приличен комплект куки, мрежа и разделители ви дават оптимална функционалност. Но ако имате нужда от максимално пространство в този клас автомобили, помислете за Peugeot 308 SW - той има по-дълго междуосие от еквивалента на Режията или пък Skoda Octavia. Megane и в трите си разновидности изглежда по-компактен и по-спортен.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Двигатели и ходови характеристики

Шофирането е една от силните черти на Megane. То е в противовес със спортната осанка, тъй като е подчертано меко. Това обаче не оказва влияние на стабилността в завои. Този интересен факт се дължи на шасито, настройките на което са изключително прецизни. Що се отнася до двигателите, то те са три бензинови и един дизелов. Дизелът е икономичен и сравнително динамичен, но нашият избор пада на бензина. Малкият трицилиндров мотор не притежава достатъчно динамика, но 1.3-литровият, който е с две мощностни характеристики от 140 и 160 коня е оптималния агрегат за Megane.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Предлага се и с автоматична, и с механична трансмисия, като и двете са синхронизирани добре с мотора. За препоръчване обаче е по-скъпата версия с автоматична скоростна кутия. С нея колата има уникален лаунч контрол, перфектно ускорение, като липса на мощност не се усеща при нито един оборотен режим. Теглото на Megane е добре разпределено и колата може да предложи прилична динамика. Тя обаче, с изключение на RS-версията, не е предназначена да повишава адреналина, а напротив, да доставя спокойствие от шофирането.

Цена

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Обновеният Megane е добре изглеждащ, изискан и удобен автомобил, който се предлага и на сравнително разумни цени. Ако искате типичен компактен автомобил, то непременно обърнете внимание на Renault Megane. Това е кола, разполагаща с отлично ниво на безопасност, с много модерни технологии и с икономични и сравнително динамични двигатели. Основният коз е окачването, което определено ще допадне на по-спокойните шофьори. Версията хечбек е на цени от 36 490 до 47 690 лв., седанът, който е и най-продаван у нас, е на цени вариращи в диапазона 34 680 - 42 880 лв, а комбито се предлага на цени от 38 070 до 43 770 лева.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
С нашето знаме напред
1 Отговор
Много неудобни седалки!!!!

Оценка:
-39 +16

jар
2 Отговор
Единственото хубаво нещо в Рено са двигателите но само тези на Нисан.

Коментиран от #4, #25, #35


Оценка:
-65 +16

На кого му пука
3 Отговор
За рено 😂😂😂

Оценка:
-39 +20

Баце
4 Отговор

До коментар #2 от "jар":


Които са? Интересно ми е просто!

Коментиран от #6, #15


Оценка:
-2 +22

Баце
5 Отговор
Статията е подвеждаща за цените! Хечбек, ниво Интенс, дизел 115 коня автомат е над 48 000 лева! И като му добавя нормални екстри за високо ниво, неусетно става 52,53 000 лева! За Рено? Но Баце, тенкс!

Коментиран от #22


Оценка:
-13 +44

Случаен
6 Отговор

До коментар #4 от "Баце":


Всичките, 1.6 115 е HR16DE, 1.2 e HR12DDT, 1.3 е HR13DDT, 1.6 със 165 коня и нагоре са MR - MR16DDT, MR18DDT и MR20DE

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-7 +6

Капитан Америка
7 Отговор
Седалките са едни от най-удобните, в които съм сядал

Оценка:
-8 +36

Алекс
8 Отговор
За сегашните Рено,и от по старите модели като за умрял или нищо или нищо добро....!!!
Имах нещастието да карам такава и казах до като съм жив никога повече....!!!!!!

Оценка:
-41 +13

Лют
9 Отговор

До коментар #6 от "Случаен":


FR.... Забравяш :)

Коментиран от #26


Оценка:
-4 +2

Баце
10 Отговор

До коментар #6 от "Случаен":


Не знаех, а и не съм се интересувал. Винаги съм мислел че са френски! Не за друго, просто защото японците като цяло не обичат 3 цилиндъра! А и турбо на бензин не практикуват отдавна в масовите двигатели! Явно франсетата са ги ‘научили’.

Оценка:
-3 +10

Порно
11 Отговор
Това явно е тенденцията, да не остане нормална кола под 30 000. После , що българина избира новия внос

Оценка:
-7 +33

12
Този коментар е премахнат от модератор.
13
Този коментар е премахнат от модератор.
Рикша мен
14 Отговор
Официалният вносител на Киа за българия а именно Пеевски добре плаща да се осмива Ренаулт до следващият побой на Спецназ xD

Оценка:
-3 +31

Гуугъл
15 Отговор

До коментар #4 от "Баце":


Ти интернет нямаш ли?

Оценка:
-0 +5

животновъд
16 Отговор
Рено л..но все едно.

Коментиран от #17


Оценка:
-28 +7

Ганя
17 Отговор

До коментар #16 от "животновъд":


Мерцедес мен**има все едно

Оценка:
-2 +4

18
Този коментар е премахнат от модератор.
19
Този коментар е премахнат от модератор.
Браво
20 Отговор
Новия Голф ги прави диви и щастливи тия ретро табуретки. Най-нисък, най-фин дизайн, най-модерен интериор и табло!

Коментиран от #23


Оценка:
-47 +5

ала бала
21 Отговор

До коментар #19 от "Лизинг":


Тоя виц за полу-идиоти ли е?

Оценка:
-3 +17

Браво
22 Отговор

До коментар #5 от "Баце":


Ми като нямаш пари защо му добавяш екстри за високо ниво?

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +14

Хо хо хо
23 Отговор

До коментар #20 от "Браво":


Новият голф като индонезиискята подводница все немски и все бклук.

Оценка:
-6 +26

Пурко
24 Отговор
Кенеф досущ като дачията им! Става ми мъчно на изтерзаната ми душа като видя приматите в тях!

Оценка:
-30 +12

Жгмъц
25 Отговор

До коментар #2 от "jар":


Нали? Затова нс легените мерцедес слагат деигатели на Рено

Коментиран от #27, #28


Оценка:
-4 +20

Случаен
26 Отговор

До коментар #9 от "Лют":


FR няма ;)

Оценка:
-0 +1

Случаен
27 Отговор

До коментар #25 от "Жгмъц":


Кои са тия двигатели? 1.5 отдавна не го слагат.

Оценка:
-8 +5

Чавдар войвода
28 Отговор

До коментар #25 от "Жгмъц":


Не се ласкай. От много отдавна Мерцедес не използва 1,5 dci.

Оценка:
-12 +7

Jamеs
29 Отговор
И това се продава през 2021 година за 47 000 лева?

Оценка:
-6 +10

Пешо Бедняка
30 Отговор
Ново Рено Меган за 50000 лв.(добре оборудвана версия) или казанао иначе "как да загубим около 35К за 5 години". Ами НЕ, благодаря! Ще си карам стария 15 годишен по-висок клас автомобил на ГАЗ и ще поемам всичкия хейт на света с усмивка.

Коментиран от #32, #36


Оценка:
-14 +21

За тия пари- тойота Корола
31 Отговор
И немаш грижи

Оценка:
-7 +8

Чичак
32 Отговор

До коментар #30 от "Пешо Бедняка":


Прав си

Оценка:
-3 +6

33
Този коментар е премахнат от модератор.
34
Този коментар е премахнат от модератор.
Камен
35 Отговор

До коментар #2 от "jар":


Да бе. *бах тез хубави двигатели на нисан. Сефте видях двигател с 2 термостата. И на газ не траят дълго. За MR20DE иде реч. Много по-калпав и капризен e от F4R. А не предлага нищо повече.

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +6

ахаха
36 Отговор

До коментар #30 от "Пешо Бедняка":


Един бан на колите над 5 години по екосъображения и ще караш друг френски модел Пежо 400 и пеш

Коментиран от #48


Оценка:
-6 +5

гост
37 Отговор
Харесвам Рено и карам такова, имал съм няколко такива и според мен това са добри коли за парите си, .... досега. Преди години ходих да си купувам нова кола, бях се навил, да. Но нещо се разубедих от качеството, понеже новите бяха по-нискокачествени от старите, такова усещане ти оставя. Сега, марката реши да вдигне цените на същите си модели с по 7-8х.лв и да, заради някои добавки като ГПФ се вдига, ала не и с толкова. По-смешното е, че хора купили коли за по 35х.лв нови след 4-5г. се опитват да ги продадат за по 30 и отгоре, явно са болни нещо, реално трябва да е поне 50% от първоначалната цена.

Оценка:
-5 +16

Случаен
38 Отговор

До коментар #34 от "Повече от 5 бона за кола не":


Първата е по-добра

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +5

Кучето Пенчо
39 Отговор
"Гроздето е кисело", нали?

Оценка:
-4 +9

Едни и същи са
40 Отговор

До коментар #38 от "Случаен":


Първата не ми харесва дизайна разликата е само в ламарината другото е същото

Коментиран от #41, #45


Оценка:
-2 +0

0000
41 Отговор

До коментар #40 от "Едни и същи са":


Ти къде видя ламарина в ренаулт бе?те не познават такъв материал

Коментиран от #43, #50


Оценка:
-9 +8

номад
42 Отговор
на реното само емблемата му е убава

Оценка:
-13 +6

43
Този коментар е премахнат от модератор.
Баце
44 Отговор

До коментар #22 от "Браво":


Тоя па, смешко. Нямал съм пари! Много знаеш,а? Казвам че цените са сгрешени и нямат нищо общо с официалната ценова листа! Отделно, смятам че в най високото ниво не би трябвало да доплащам за кожа, адаптивен круиз или камера! Хеле пък за 115 коня нафтова печка! Аре нема нужда! Ти като се се натресал с този турски шедьовър, ние какво да направим?

Коментиран от #51


Оценка:
-9 +8

Случаен
45 Отговор

До коментар #40 от "Едни и същи са":


Само дето нямат нищо общо

Оценка:
-2 +0

Кико
46 Отговор
Имал съм допир до Рено и не са лоши коли, въпреки огромния хеитар, който търпят и то повечето пъти от хора, които никога не са се качвали в Рено. За статята личи си, че е платена реклама, няма лошо!

Оценка:
-5 +22

перничанин
47 Отговор

До коментар #35 от "Камен":


На BMW доста от дизелаците имат два термостата.

Оценка:
-0 +6

БатП
48 Отговор

До коментар #36 от "ахаха":


Чакай ти подобна забрана в България.

Оценка:
-0 +4

Антони
49 Отговор
Чувал съм да казват, че Рено започва от Лагуна нагоре.

Оценка:
-5 +1

50
Този коментар е премахнат от модератор.
Беца
51 Отговор

До коментар #44 от "Баце":


Много си зле аз карам рено от ново и вече над 230 000 нямам грижи за друга няма и да помисля

Оценка:
-1 +11

52
Този коментар е премахнат от модератор.
БАРС
53 Отговор
Чета коментариите и много пишат без да са имали па камо ли да са се качвали в рено.Не е вярно че са лоши коли .Ако бяха лши то немците нямаше да ги копуват .Всеки трети немец кара рено или дачия.И най вече напишете одзивый на рено в руски сайт никой не ги плюе напртив хвалят ги.Моля хора които нямат нищо общо с рено да не пишат врели и некипели

Оценка:
-1 +8

КАНАРА МАНЧО ПЛОВДИВЪ
54 Отговор
С 3 РЕНА СЪМ МИНАЛ 2.300.000 МИЛИОНА ЗА 20г. ТАКСИ В ПЛОВДИВ .ДВИГАТЕЛИ НЕ СЪМ ПИПАЛ.ВСИЧКИ СТАРИ СЪМ КУПУВАЛ.! ГРАДСКО! АМОРТИСЬОРИ И ДРУГИ НЕСА СМЕНЯВАНИ!ЧАСТИТЕ СА ЕВТИНИ.АТОМОБИЛ НОМЕР 1

Оценка:
-1 +12

55
Този коментар е премахнат от модератор.
Дедо
56 Отговор
докато за едни е скъп, а други чакат да поевтинее, аз си карам нов Megane, diesel GT line с всички възможни екстри!, страхотно красив е, харчи 5,5, Euro 6, с 5 годишна гаранция и върви на гръм ... а вие чешайте езици и обяснявайте как спествяате от издухани трошки, аз губя :))

Оценка:
-0 +1

N 1 в България
57 Отговор
е Mегана в съотношение, цена, качество, дизайн и екстри ..

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бертолд Колер
Издател на в. "Франкфуртер алгемайне цайтунг" в коментар за вестника
По-скоро камила ще мине през иглено ухо, отколкото канцлерът Ангела Меркел да смени курса в бежанската политика"

Още бисери
ТОП 5