24 Април, 2021 13:15 25 177 58

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

  • тест-
  • renault-
  • megane
Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane - 1

За онези от вас, които са запознати по-детайлно с автомобилната тематика не е тайна, че Renault Megane от доста време насам губи битката с по-малкият си брат Clio, който все повече е този, който омайва масовата публика. От "Режията" обаче все още не се отказват от компактното си предложение Megane, а и моделът съвсем не бива да се отписва. Версията RS (особено Trophy-R) отдавна показва, че има магия в гамата на Megane, а сега французите са готови с втори фeйслифт на модела. Той вече е на нашия пазар и впечатлява с качествена изработка, леко модернизиран дизайн и с практичност. Как точно се е променил Renault Megane, ще ви разкажем сега.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Автомобилът може да се определи, като семейно превозно средство, но е и особено подходящ ако е по схема на фирмен автомобил. Това всъщност може да бъде брилянтна алтернатива на популярните кросоувъри - по-добре изглеждащ, с по-добро управление и потенциално далеч по-икономичен. И с три различни типа каросерии - хечбек, седан и комби. И трите модификации предлагат различна практичност и комфорт, така че няма конкретен вариант, върху който да се концентрираме в ревюто.

Екстериор и интериор

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Външно моделът търпи т.нар. микро-фейслифт. Това е напълно предсказуемо, но не и лошо решение - колата е с достатъчно модерна визия и радикални промени не са необходими. Новост в екстериора са основните LED предни и задни светлини, леко модернизираната броня, нови цветове и различен дизайн на джантите.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Повечето от тестовите коли бяха с ниво на оборудване RS Line, което определено внася нотка спорт в салона. Седалките са изненадващо удобни, въпреки добре изразената странична поддръжка и подчертано спортен вид. Това се отнася основно за предните две кресла, докато "диванът" отзад е с типичния умерен комфорт за класа.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Качеството на материалите и преди беше добро, но малките козметични корекции го правят още по-добро. Новостите в салона се виждат от климатичните контроли, различни тапицерии и силно информативни изцяло дигитални уреди. По-големите екрани, за дисплея пред водача и централният, който е сензорен, вече покриват повече функции наведнъж. Минусът тук се крие в сензорния екран, който не предлага оптимална отзивчивост.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Багажникът, дори на версията Grandtour не е толкова голям, но е достатъчен и най-важното функционален. Приличен комплект куки, мрежа и разделители ви дават оптимална функционалност. Но ако имате нужда от максимално пространство в този клас автомобили, помислете за Peugeot 308 SW - той има по-дълго междуосие от еквивалента на Режията или пък Skoda Octavia. Megane и в трите си разновидности изглежда по-компактен и по-спортен.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Двигатели и ходови характеристики

Шофирането е една от силните черти на Megane. То е в противовес със спортната осанка, тъй като е подчертано меко. Това обаче не оказва влияние на стабилността в завои. Този интересен факт се дължи на шасито, настройките на което са изключително прецизни. Що се отнася до двигателите, то те са три бензинови и един дизелов. Дизелът е икономичен и сравнително динамичен, но нашият избор пада на бензина. Малкият трицилиндров мотор не притежава достатъчно динамика, но 1.3-литровият, който е с две мощностни характеристики от 140 и 160 коня е оптималния агрегат за Megane.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Предлага се и с автоматична, и с механична трансмисия, като и двете са синхронизирани добре с мотора. За препоръчване обаче е по-скъпата версия с автоматична скоростна кутия. С нея колата има уникален лаунч контрол, перфектно ускорение, като липса на мощност не се усеща при нито един оборотен режим. Теглото на Megane е добре разпределено и колата може да предложи прилична динамика. Тя обаче, с изключение на RS-версията, не е предназначена да повишава адреналина, а напротив, да доставя спокойствие от шофирането.

Цена

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane

Обновеният Megane е добре изглеждащ, изискан и удобен автомобил, който се предлага и на сравнително разумни цени. Ако искате типичен компактен автомобил, то непременно обърнете внимание на Renault Megane. Това е кола, разполагаща с отлично ниво на безопасност, с много модерни технологии и с икономични и сравнително динамични двигатели. Основният коз е окачването, което определено ще допадне на по-спокойните шофьори. Версията хечбек е на цени от 36 490 до 47 690 лв., седанът, който е и най-продаван у нас, е на цени вариращи в диапазона 34 680 - 42 880 лв, а комбито се предлага на цени от 38 070 до 43 770 лева.

Тест и БГ цени: Какво ново в новото Renault Megane


Поставете оценка:
Оценка 5 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 С нашето знаме напред

    16 47 Отговор
    Много неудобни седалки!!!!
  • 2 jар

    16 73 Отговор
    Единственото хубаво нещо в Рено са двигателите но само тези на Нисан.

    Коментиран от #4, #25, #35

  • 3 На кого му пука

    20 45 Отговор
    За рено 😂😂😂
  • 4 Баце

    23 2 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Които са? Интересно ми е просто!

    Коментиран от #6, #15

  • 5 Баце

    46 19 Отговор
    Статията е подвеждаща за цените! Хечбек, ниво Интенс, дизел 115 коня автомат е над 48 000 лева! И като му добавя нормални екстри за високо ниво, неусетно става 52,53 000 лева! За Рено? Но Баце, тенкс!

    Коментиран от #22

  • 6 Случаен

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Баце":

    Всичките, 1.6 115 е HR16DE, 1.2 e HR12DDT, 1.3 е HR13DDT, 1.6 със 165 коня и нагоре са MR - MR16DDT, MR18DDT и MR20DE

    Коментиран от #9, #10

  • 7 Капитан Америка

    40 10 Отговор
    Седалките са едни от най-удобните, в които съм сядал
  • 8 Алекс

    13 47 Отговор
    За сегашните Рено,и от по старите модели като за умрял или нищо или нищо добро....!!!
    Имах нещастието да карам такава и казах до като съм жив никога повече....!!!!!!
  • 9 Лют

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "Случаен":

    FR.... Забравяш :)

    Коментиран от #26

  • 10 Баце

    10 3 Отговор

    До коментар #6 от "Случаен":

    Не знаех, а и не съм се интересувал. Винаги съм мислел че са френски! Не за друго, просто защото японците като цяло не обичат 3 цилиндъра! А и турбо на бензин не практикуват отдавна в масовите двигатели! Явно франсетата са ги ‘научили’.
  • 11 Порно

    33 7 Отговор
    Това явно е тенденцията, да не остане нормална кола под 30 000. После , що българина избира новия внос
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Рикша мен

    31 3 Отговор
    Официалният вносител на Киа за българия а именно Пеевски добре плаща да се осмива Ренаулт до следващият побой на Спецназ xD
  • 15 Гуугъл

    5 0 Отговор

    До коментар #4 от "Баце":

    Ти интернет нямаш ли?
  • 16 животновъд

    7 33 Отговор
    Рено л..но все едно.

    Коментиран от #17

  • 17 Ганя

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "животновъд":

    Мерцедес мен**има все едно
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Браво

    5 54 Отговор
    Новия Голф ги прави диви и щастливи тия ретро табуретки. Най-нисък, най-фин дизайн, най-модерен интериор и табло!

    Коментиран от #23

  • 21 ала бала

    17 3 Отговор

    До коментар #19 от "Лизинг":

    Тоя виц за полу-идиоти ли е?
  • 22 Браво

    16 3 Отговор

    До коментар #5 от "Баце":

    Ми като нямаш пари защо му добавяш екстри за високо ниво?

    Коментиран от #44

  • 23 Хо хо хо

    29 6 Отговор

    До коментар #20 от "Браво":

    Новият голф като индонезиискята подводница все немски и все бклук.
  • 24 Пурко

    12 34 Отговор
    Кенеф досущ като дачията им! Става ми мъчно на изтерзаната ми душа като видя приматите в тях!
  • 25 Жгмъц

    23 4 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Нали? Затова нс легените мерцедес слагат деигатели на Рено

    Коментиран от #27, #28

  • 26 Случаен

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Лют":

    FR няма ;)
  • 27 Случаен

    5 11 Отговор

    До коментар #25 от "Жгмъц":

    Кои са тия двигатели? 1.5 отдавна не го слагат.
  • 28 Чавдар войвода

    7 15 Отговор

    До коментар #25 от "Жгмъц":

    Не се ласкай. От много отдавна Мерцедес не използва 1,5 dci.
  • 29 Jamеs

    10 6 Отговор
    И това се продава през 2021 година за 47 000 лева?
  • 30 Пешо Бедняка

    21 18 Отговор
    Ново Рено Меган за 50000 лв.(добре оборудвана версия) или казанао иначе "как да загубим около 35К за 5 години". Ами НЕ, благодаря! Ще си карам стария 15 годишен по-висок клас автомобил на ГАЗ и ще поемам всичкия хейт на света с усмивка.

    Коментиран от #32, #36

  • 31 За тия пари- тойота Корола

    8 12 Отговор
    И немаш грижи
  • 32 Чичак

    6 3 Отговор

    До коментар #30 от "Пешо Бедняка":

    Прав си
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Камен

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Да бе. *бах тез хубави двигатели на нисан. Сефте видях двигател с 2 термостата. И на газ не траят дълго. За MR20DE иде реч. Много по-калпав и капризен e от F4R. А не предлага нищо повече.

    Коментиран от #47

  • 36 ахаха

    5 6 Отговор

    До коментар #30 от "Пешо Бедняка":

    Един бан на колите над 5 години по екосъображения и ще караш друг френски модел Пежо 400 и пеш

    Коментиран от #48

  • 37 гост

    18 5 Отговор
    Харесвам Рено и карам такова, имал съм няколко такива и според мен това са добри коли за парите си, .... досега. Преди години ходих да си купувам нова кола, бях се навил, да. Но нещо се разубедих от качеството, понеже новите бяха по-нискокачествени от старите, такова усещане ти оставя. Сега, марката реши да вдигне цените на същите си модели с по 7-8х.лв и да, заради някои добавки като ГПФ се вдига, ала не и с толкова. По-смешното е, че хора купили коли за по 35х.лв нови след 4-5г. се опитват да ги продадат за по 30 и отгоре, явно са болни нещо, реално трябва да е поне 50% от първоначалната цена.
  • 38 Случаен

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "Повече от 5 бона за кола не":

    Първата е по-добра

    Коментиран от #40

  • 39 Кучето Пенчо

    10 4 Отговор
    "Гроздето е кисело", нали?
  • 40 Едни и същи са

    0 3 Отговор

    До коментар #38 от "Случаен":

    Първата не ми харесва дизайна разликата е само в ламарината другото е същото

    Коментиран от #41, #45

  • 41 0000

    8 12 Отговор

    До коментар #40 от "Едни и същи са":

    Ти къде видя ламарина в ренаулт бе?те не познават такъв материал

    Коментиран от #43, #50

  • 42 номад

    6 16 Отговор
    на реното само емблемата му е убава
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Баце

    8 11 Отговор

    До коментар #22 от "Браво":

    Тоя па, смешко. Нямал съм пари! Много знаеш,а? Казвам че цените са сгрешени и нямат нищо общо с официалната ценова листа! Отделно, смятам че в най високото ниво не би трябвало да доплащам за кожа, адаптивен круиз или камера! Хеле пък за 115 коня нафтова печка! Аре нема нужда! Ти като се се натресал с този турски шедьовър, ние какво да направим?

    Коментиран от #51

  • 45 Случаен

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "Едни и същи са":

    Само дето нямат нищо общо
  • 46 Кико

    23 5 Отговор
    Имал съм допир до Рено и не са лоши коли, въпреки огромния хеитар, който търпят и то повечето пъти от хора, които никога не са се качвали в Рено. За статята личи си, че е платена реклама, няма лошо!
  • 47 перничанин

    6 0 Отговор

    До коментар #35 от "Камен":

    На BMW доста от дизелаците имат два термостата.
  • 48 БатП

    4 0 Отговор

    До коментар #36 от "ахаха":

    Чакай ти подобна забрана в България.
  • 49 Антони

    1 6 Отговор
    Чувал съм да казват, че Рено започва от Лагуна нагоре.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Беца

    14 1 Отговор

    До коментар #44 от "Баце":

    Много си зле аз карам рено от ново и вече над 230 000 нямам грижи за друга няма и да помисля
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 БАРС

    9 1 Отговор
    Чета коментариите и много пишат без да са имали па камо ли да са се качвали в рено.Не е вярно че са лоши коли .Ако бяха лши то немците нямаше да ги копуват .Всеки трети немец кара рено или дачия.И най вече напишете одзивый на рено в руски сайт никой не ги плюе напртив хвалят ги.Моля хора които нямат нищо общо с рено да не пишат врели и некипели
  • 54 КАНАРА МАНЧО ПЛОВДИВЪ

    12 1 Отговор
    С 3 РЕНА СЪМ МИНАЛ 2.300.000 МИЛИОНА ЗА 20г. ТАКСИ В ПЛОВДИВ .ДВИГАТЕЛИ НЕ СЪМ ПИПАЛ.ВСИЧКИ СТАРИ СЪМ КУПУВАЛ.! ГРАДСКО! АМОРТИСЬОРИ И ДРУГИ НЕСА СМЕНЯВАНИ!ЧАСТИТЕ СА ЕВТИНИ.АТОМОБИЛ НОМЕР 1
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Дедо

    5 0 Отговор
    докато за едни е скъп, а други чакат да поевтинее, аз си карам нов Megane, diesel GT line с всички възможни екстри!, страхотно красив е, харчи 5,5, Euro 6, с 5 годишна гаранция и върви на гръм ... а вие чешайте езици и обяснявайте как спествяате от издухани трошки, аз губя :))
  • 57 N 1 в България

    5 0 Отговор
    е Mегана в съотношение, цена, качество, дизайн и екстри ..
  • 58 8888

    2 0 Отговор
    В момента двигател бензин 1300 к. 140 и 160 к.с. се слага на мерцедес.