Volkswagen Group хвърля големи усилия за разработването и представянето на нови електрически коли и всички компоненти към тях, но това съвсем не означава, че са приключили с двигателите с вътрешно горене. Доказателство за това е нов бензинов мотор, който компанията представи по-рано днес.
Новият двигател, всъщност е подобрена версия на вече познатия 1.5 TSI, като добавя evo2 към името си. Четирицилиндровия агрегат вече е по-ефективен и комбинира катализатора и филтърът за твърди частици в нов контролен модул близо до самия двигател.
Моторът разполага и с технология за деактивиране на цилиндрите, която може да изключи до два цилиндъра при подходящите условия. Двигателят първоначално ще се вгражда в T-Roc, където ще генерира 150 конски сили, а на по-късен етап ще се появи съвместно с електромотор с мощност до 272 конски сили, вероятно в Passat и Superb.