Last news in Fakti

18 Юли, 2022 15:26 8 374 21

Volkswagen не се отказва от ДВГ и представи нов бензинов мотор

  • volkswagen-
  • vw-
  • двигател-
  • t-roc

Първи ще го получи T-Roc

Volkswagen не се отказва от ДВГ и представи нов бензинов мотор - 1

Volkswagen Group хвърля големи усилия за разработването и представянето на нови електрически коли и всички компоненти към тях, но това съвсем не означава, че са приключили с двигателите с вътрешно горене. Доказателство за това е нов бензинов мотор, който компанията представи по-рано днес.

Новият двигател, всъщност е подобрена версия на вече познатия 1.5 TSI, като добавя evo2 към името си. Четирицилиндровия агрегат вече е по-ефективен и комбинира катализатора и филтърът за твърди частици в нов контролен модул близо до самия двигател.

Моторът разполага и с технология за деактивиране на цилиндрите, която може да изключи до два цилиндъра при подходящите условия. Двигателят първоначално ще се вгражда в T-Roc, където ще генерира 150 конски сили, а на по-късен етап ще се появи съвместно с електромотор с мощност до 272 конски сили, вероятно в Passat и Superb.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Болгар

    38 8 Отговор
    На село на фрезата има такъв.
  • 2 ТезиТака

    37 14 Отговор
    Тези така са го подкарали, че скоро ще правят моторчета за самобръсначки и пак ще твърдят че са велики, Германия потъна откак не успя 80 години да се откъсне от поробителя си.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Реалист

    25 6 Отговор

    До коментар #2 от "ТезиТака":

    Ми ние и моторчета за самобръсначки не правим бе:)
  • 4 сектант

    27 6 Отговор

    До коментар #2 от "ТезиТака":

    не мога да разбера от некадърност ли говорите така... 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 мотори има от десетилетия и някои попадения като на опел кадет да кажем 1.3то немския са изключително здрави. сега са още по-ефикасни, единствения им проблем е многото сензори и многото технология, която е чувствителна

    Коментиран от #13, #19, #21

  • 5 Пич

    31 6 Отговор
    Следващият " велик " двигател , с кубатура 0,5 .....
  • 6 гост

    16 9 Отговор
    те никога не са искали да правят електрички, просто им се наложи, за да останат в играта. това е разликата с тесла, която има много малки възможности за производство на мпс-та сравнено с конгломерат като ФВ, но пък са отдадени на идеята за нов начин на придвижване. Ето, новите произведени в Тексас коли са значително подобрени от гледна точка на детайли и стъпки при производство, постоянно се подобрява и оптимира, докато от ФВ се видя, че марата Шкода е по-желана от основната марка. От ФВ се изгавриха с отношението си към клиентите и лично аз никога не бих си взел тяхна кола, само защото действат след принуда, а не в полза на ползвателите.

    Коментиран от #7, #12

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 миролюб бенатов

    14 4 Отговор
    Язък, че съм голфаджия - поредния миксер
  • 10 Маслен хибрид

    40 9 Отговор
    Нов масларник! Тия от 20г нямат читав мотор... В книжката дават до 0.5л на 1000км. Французи, китайци, индийци всичко им се подиграва на боклуците
  • 11 авто фен

    9 13 Отговор
    Стига глупости. Повечето марки в книжката пише до 1л./1000км. разход на маско е в нормите.
    Иначе този двигател не е нов,а подобрение на сегашния двигател 1.5 TSI :

    Новият двигател, всъщност е подобрена версия на вече познатия 1.5 TSI, като добавя evo2 към името си. Четирицилиндровия агрегат вече е по-ефективен и комбинира катализатора и филтърът за твърди частици в нов контролен модул близо до самия двигател.

    Моторът разполага и с технология за деактивиране на цилиндрите, която може да изключи до два цилиндъра при подходящите условия.
  • 12 авто фен

    21 13 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Новите Шкоди са по-хубави от всяка Тесла. Теслите са много заоблеми някакви такива безлични с тоя тумбест дизайн са невзрачни. Докато Шкодите си имат характер и модерен дизайн.
  • 13 авто фен

    27 9 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Какви японски тойоти и мицубишита и хонди 1.3 имаше, ти за кадет се сети,дето върви като волга сравнен с японските бегачки от онова време.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 емилян

    11 3 Отговор
    Сигурен съм тоя "усъвършенствeн" двигател в която изцяло горивният процес се контролира по електронен път ще " изкара" 50-60 хиляди км след гаранционният срок и след което ще подлежи на основен ремонт( тъй като преди около 90 хиляди или 2 години беше гаранционният сега при скъпият бензин ще е по-малко).
  • 17 Ганев

    11 3 Отговор
    Забелязвам че при голф 5 бензин, опел корса и доста други мотори от гамите включват перката чак на 103 - 105 градуса на двигателя, което е пагубно за мотора за уплатнения съединения тези мотори не трябва да вдигат повече от 95 градуса. А с допълнителните системи за изгаряне на картерни газове и егеер става пълно мазало. Голф си хапват масло и това е факт но е технически проблем и трябва да се отстрани
  • 18 Гост

    7 0 Отговор
    Това в интерес на светлото зелено бъдеще ли е?
  • 19 Гост

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Да, беше, ама 1,3 на Кадет не се прави от много години. Бил стар и не покривал норми. Сега слагат 1.0 на Корса, който се чупи на всяко четно число от месеца, но пък покривал нормите...... за изхранване на сервизите.
  • 20 Истината

    7 3 Отговор
    нова Шкода = мечтата на новата средна класа бачкатори
  • 21 СЗО

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    TSI-а не е от тези успешни двигатели.