Volkswagen Group хвърля големи усилия за разработването и представянето на нови електрически коли и всички компоненти към тях, но това съвсем не означава, че са приключили с двигателите с вътрешно горене. Доказателство за това е нов бензинов мотор, който компанията представи по-рано днес.
Новият двигател, всъщност е подобрена версия на вече познатия 1.5 TSI, като добавя evo2 към името си. Четирицилиндровия агрегат вече е по-ефективен и комбинира катализатора и филтърът за твърди частици в нов контролен модул близо до самия двигател.
Моторът разполага и с технология за деактивиране на цилиндрите, която може да изключи до два цилиндъра при подходящите условия. Двигателят първоначално ще се вгражда в T-Roc, където ще генерира 150 конски сили, а на по-късен етап ще се появи съвместно с електромотор с мощност до 272 конски сили, вероятно в Passat и Superb.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Болгар
15:31 18.07.2022
2 ТезиТака
Коментиран от #3, #4
15:32 18.07.2022
3 Реалист
До коментар #2 от "ТезиТака":
Ми ние и моторчета за самобръсначки не правим бе:)15:36 18.07.2022
4 сектант
До коментар #2 от "ТезиТака":
не мога да разбера от некадърност ли говорите така... 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 мотори има от десетилетия и някои попадения като на опел кадет да кажем 1.3то немския са изключително здрави. сега са още по-ефикасни, единствения им проблем е многото сензори и многото технология, която е чувствителнаКоментиран от #13, #19, #21
15:37 18.07.2022
5 Пич
15:44 18.07.2022
6 гост
Коментиран от #7, #12
15:50 18.07.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 миролюб бенатов
15:56 18.07.2022
10 Маслен хибрид
15:56 18.07.2022
11 авто фен
Иначе този двигател не е нов,а подобрение на сегашния двигател 1.5 TSI :
Новият двигател, всъщност е подобрена версия на вече познатия 1.5 TSI, като добавя evo2 към името си. Четирицилиндровия агрегат вече е по-ефективен и комбинира катализатора и филтърът за твърди частици в нов контролен модул близо до самия двигател.
Моторът разполага и с технология за деактивиране на цилиндрите, която може да изключи до два цилиндъра при подходящите условия.
16:17 18.07.2022
12 авто фен
До коментар #6 от "гост":
Новите Шкоди са по-хубави от всяка Тесла. Теслите са много заоблеми някакви такива безлични с тоя тумбест дизайн са невзрачни. Докато Шкодите си имат характер и модерен дизайн.16:20 18.07.2022
13 авто фен
До коментар #4 от "сектант":
Какви японски тойоти и мицубишита и хонди 1.3 имаше, ти за кадет се сети,дето върви като волга сравнен с японските бегачки от онова време.16:22 18.07.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 емилян
11:13 19.07.2022
17 Ганев
11:15 19.07.2022
18 Гост
11:45 19.07.2022
19 Гост
До коментар #4 от "сектант":
Да, беше, ама 1,3 на Кадет не се прави от много години. Бил стар и не покривал норми. Сега слагат 1.0 на Корса, който се чупи на всяко четно число от месеца, но пък покривал нормите...... за изхранване на сервизите.11:47 19.07.2022
20 Истината
11:19 20.07.2022
21 СЗО
До коментар #4 от "сектант":
TSI-а не е от тези успешни двигатели.07:27 21.07.2022