LG официално показа своята нова бранд идентичност присъединявайки се към десетките брандове, които обновиха своята визия през последните три години. Корейците представиха ново лого, а заедно с него разясниха, че ще използват повече своя слоган „Life’s Good”.
Новото лого е заменило 3D визията за 2D изглед с по-светло червен цвят за фон и бял цвят за линиите. Корейците запазват стилизирания надпис LG, който е познат на всички от години. От компанията заявиха, че залагат на новото лого, което според тях е „динамично и младежко“, следвайки новите цели, които компанията си поставя.
„Наличието на силна и последователна стратегия за марката ни дава възможност да комуникираме по-добре нашето предложение за стойност и уникална идентичност, която хармонично съчетава иновация и топлина. Прилагайки новата стратегия за марката, LG се стреми да се превърне в емблематична марка, която резонира с потребителите отвъд поколенията и местата.“, заяви Уилям Чо, главен изпълнителен директор на LG Electronics