LG официално показа своята нова бранд идентичност присъединявайки се към десетките брандове, които обновиха своята визия през последните три години. Корейците представиха ново лого, а заедно с него разясниха, че ще използват повече своя слоган „Life’s Good”.
Новото лого е заменило 3D визията за 2D изглед с по-светло червен цвят за фон и бял цвят за линиите. Корейците запазват стилизирания надпис LG, който е познат на всички от години. От компанията заявиха, че залагат на новото лого, което според тях е „динамично и младежко“, следвайки новите цели, които компанията си поставя.
„Наличието на силна и последователна стратегия за марката ни дава възможност да комуникираме по-добре нашето предложение за стойност и уникална идентичност, която хармонично съчетава иновация и топлина. Прилагайки новата стратегия за марката, LG се стреми да се превърне в емблематична марка, която резонира с потребителите отвъд поколенията и местата.“, заяви Уилям Чо, главен изпълнителен директор на LG Electronics
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Теле
Коментиран от #2
19:21 12.04.2023
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Бай Дън 🌈-ясалия
19:41 12.04.2023
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Теле
До коментар #2 от "Гост":
А ти щое голд стар, и защо си смениха името, шошон19:44 12.04.2023
6 Дааа
20:21 12.04.2023
7 Смех !
21:08 12.04.2023
8 Джон
Коментиран от #9
21:16 12.04.2023
9 Некой си
До коментар #8 от "Джон":
Само HITACHI,ама от Япония !21:34 12.04.2023