Компанията IVECO пуска на пазара среднотонажния камион Eurocargo, който е получил много иновации. На автомобила е монтиран двигател Tector 7 CNG от следващо поколение, който работи на сгъстен природен газ. Предлага се при модели с бруто тегло 12 - 19 тона и ще е наличен в три варианта на мощност: 220, 250 и 280 к.с.
При използване на биометан количеството емисии на CO2 е намалено с 95% в сравнение с дизеловия двигател Tector 7. В същото време разходът на гориво е намален с 10%, което прави камиона най-икономичният в своя клас. Допълнителен резервоар за сгъстен газ от 115 литра позволява общото количество на "синьо гориво" на борда да достига до 1 100 литра, което има положителен ефект върху пробега с едно зареждане.
Камионът разполага и с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF8-HP, която позволява намаляване на разхода на гориво с още 5%. Като опция се предлага и автоматична скоростна кутия Allison 3000.
В интериора също има много нови неща. Шофьорът ще оцени напълно цифровото арматурно табло с 10-инчов дисплей, както и новите контроли на кормилната колона. Освен това има 7-инчов сензорен екран на информационната система, с DAB радио и камера за обратно виждане.
Благодарение на новата електронна архитектура, IVECO Eurocargo отговаря и на Глобалните правила за безопасност (GSR). На автомобила са монтирани различни системи за подпомагане на водача (ADAS).
Сред тях са подготовка за детектор за алкохол, интелигентен асистент при превишена скорост, система за сканиране на мъртвите зони (Blind Spot Info) с идентификация на уязвими участници, система за предупреждение при напускане на лентата и др.