Kawasaki представи значителен скок напред в областта на устойчивия транспорт. Използвайки познатата платформа на емблематичния Ninja H2 и адаптирайки я за използване на водород като източник на гориво, компанията представи мотоциклет задвижван от водород. Този прототип предлага визия за бъдещето, където високопроизводителните мотоциклети могат да съществуват съвместно с намалени емисии. Задвижваният с водород двигател не само запазва вълнуващото изживяване при каране, но и решава проблемите с пробега и зареждането с гориво, които често се свързват с електрическите мотоциклети.
Въпреки че технологията все още е в етап на развитие, плановете на Kawasaki за производство в началото на 2030 г. са сигнал за дългосрочен ангажимент към водорода като жизнеспособна опция за гориво. Успешното комерсиализиране на този мотоциклет несъмнено ще зависи от разширяването на водородната инфраструктура и подкрепящите я регулаторни рамки.
Двигателят не е единствената промяна, тъй като мотоциклетът е оборудван с резервоари за водородно гориво, както и с бордова "система за подаване на водородно гориво". Тези компоненти очевидно са поставени отзад и са проектирани така, че да изглеждат като твърди куфари.