Instagram увеличи значително броя на снимките и видеоклиповете, които могат да бъдат включени в една публикация тип "карусел", като броят им нарасна от 10 на 20. Тази актуализация позволява на потребителите да споделят още повече съдържание в една публикация, предлагайки по-голяма гъвкавост и креативност.
Новата функция, която беше в процес на тестване в продължение на няколко месеца, вече е широко достъпна за потребителите. Въпреки че конкурентът на Instagram, TikTok, все още държи лидерството с максимум 35 елемента на публикация, разширената опция на Instagram предоставя на потребителите повече възможности да споделят своите истории и преживявания.
Тази промяна вероятно ще насърчи потребителите да създават по-ангажиращи и визуално привлекателни публикации, което потенциално ще увеличи ангажираността на потребителите в платформата.