Отидете към основна версия

1 381 0

Хилари Клинтън заложи на нов подход в кампанията си

  • предизборна кампания-
  • сащ-
  • избиратели-
  • демократическа партия-
  • хилари клинтън

Тя се опитва да промени имиджа си и да се приближи към обикновения избирател

Снимка АП/БТА

Хилари Клинтън увеличи силата на реториката си и смени обещанията към средната класа по време на своята предизборна реч в щата Ню Хемпшир. Това бе опит за противодействие на нарастващата популярност на съперника й в редиците на Демократическата партия сенатор Бърни Сандърс и да си стъпи на краката след скандала с нейната електронна поща, смятат анализатори, цитирани от Boston Herald.

Клинтън говори пред привърженици на Демократическата партия и показа нова сила и енергия. Тя засегна много от обичайните теми, по които опонентите й говорят, като обеща да се бори с големите пари, да повиши минималната работна заплата и да гарантира на американците, които работят усилено, че ще са в състояние да "се издигнат и да останат на върха."

„Аз съм внучката на обикновен работник, който вярваше в САЩ“, каза тя по време на 45 минутната си реч.

Клинтън заяви пред избирателите, че ще посвети времето си на въпроси, "които  те обсъждат на вечеря" като студентски дългове и платен отпуск. Тя обеща да се бори срещу големите корпорации и да вдигне минималната заплата – обещания твърде подобни на тези на Сандърс.

Публиката забеляза промяната. "Тя беше в пламъци", казва 45-годишната Лиза Бюдоин и добави, че за разлика от Сандърс, Клинтън показва, че може да "работи с различни партийни линии, за да бъдат постигнати резултати."

Същевременно обаче социологическите проучвания показват, че в Ню Хемпшир, Бърни Сандърс води Хилари сред последователите на Демократичната партия с 43% на 36%.

"Стана ясно, че тя е взела нещата в свои ръце в Ню Хемпшир," каза Дейвид А. Хопкинс, асистент професор по политически науки в колежа в Бостън. "Тя имаше няколко трудни месеца, за да получи подкрепата на демократите. Мисля, че най-вероятно ще видим повече от този стил на водене на кампания, предназначена да предизвика повече ентусиазъм. "

„Хилари Клинтън се опитва да промени имиджа си и да се приближи към обикновения избирател“, коментира проф. Даниел Мълкеър от университета в град Салем. „Като показва енергичност и популизъм тя оставя проблемите с електронната си поща на заден план“, добави той.

Междувременно Бърни Сандърс коментира „завоя“ на Клинтън. „Въпреки, че и двамата сме се обявили в момента срещу големите корпорации, само аз не съм финансиран от такива“, каза сенаторът от щата Върмонт.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини