Женева, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието.
Без автомобили с марката Ferrari не минава нито едно голямо автомобилно изложения. В Женева хората от Скудерията винаги показват по някоя иновация, а това се случи и тази година. Ferrari демонстрира наследника на 458 Italia. Новият суперкар носи моделно обозначение 488 GTB и определено събра погледите на журналистите в Швейцария.
Фирменият стил на Ferrari се разпознава отдалече, а приликите с предшественика са значителни. Този път обаче колата е разработена от специалистите от Маранело, без помощта на традиционните партньори от Pininfarina. Явно е обаче, че дизайнерите на Ferrari са се придържали строго към успешния дизайн на досегашното 458 Italia.
В техническо отношение обаче, нещата стоят по съвсем различен начин. Пред задната ос е разположен 3.9-литров V-образен осемцилиндров мотор, който е оборудван с два турбо компресора. Максималната мощност на агрегата е 670 конски сили, а пиковият въртящ момент е 760 Нм.
Благодарение на това тежащото 1 370 кг Ferrari ускорява от 0 до 100 км/ч. за 3 секунди. Ускорението от 0 до 200 пък става за 8.3 секунди, а максималната скорост на 488 GTB е 330 км/ч. Двигателят работи съвместно с усъвършенствана седемстепенна трансмисия с два съединителя.
Интересното при тази скоростна кутия е, че тя разполага с функция за променливо разпределение на въртящия момент. Въпреки тези впечатляващи данни, от компанията споделиха, че заради многото електронни помощници с новото Ferrari могат да се справят и доста по-неопитни шофьори.
Това става с помощта на иновационната система за контрол на страничното занасяне Side Slip Control 2, доработения диференциал E-Diff, както и със системата за тяга F1-Trac. В Женева стана ясно, че през септември тази година от Скудерията ще покажат и откритата версия 488 GTB Spider.
Подробни технически характеристики за моделите на Ferrari , научете от ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 anonimen
Коментиран от #7
11:34 06.03.2015
2 копеле
11:36 06.03.2015
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 тошибиян
Коментиран от #6, #11
11:47 06.03.2015
5 Forza
12:00 06.03.2015
6 ggg
До коментар #4 от "тошибиян":
Кои по-точно са под 900кг, че не ми е ясно? Ariel Atom не можеш да го сравняваш с това... Плюс това е 1370кг. Разликата до 1500 е огромна.13:02 06.03.2015
7 Shmeker
До коментар #1 от "anonimen":
1. Отпред вече не прилича на пежо. Но е станала по-скучна. Не съм сигурен дали не искам пак да прилича на пежо2. Отзад е същата грозна глупост
3. Таванът е от Пагани Зонда
На тия отдааааааавна им трябва нов дизайнер. Трябват им нови двигатели, трябва им истински модел с истинско 4х4, трябва им нов собственик. Пълна скука са, явно нямат нови идеи и всичко това отдавна се изтърка и прилича на фейслифт. Марката, която трябва да бъде винаги помпозна и шармантна започна да предлага по-скучни на вид нови модели.
Поредното еднотипно кризисно ферари.
Явно единственото по което са работили е електронните системи за безопасност и скоростната кутия.
Те вече комбитата на премиума са с повече мощност. Супер съм разочарован.
Предпочитам Ламбо за тия пари.
Коментиран от #10
13:05 06.03.2015
8 Кобрата
13:28 06.03.2015
9 Кофти
Това разбира се си е само ЛИЧНО мнение (за тези , които ще ме нападнат сега) и критиката ми е на базата на факта, че Ферари е марка с традиции, която не бива да си позволява компромиси, още повече за такъв тип автомобил и на тази цена! А това, че ще се купува като топъл хляб е ясно, но не мисля, че е оправдание за някои дребни "недостатъци". И все пак повтарям - лично мнение.
13:28 06.03.2015
10 VAG
До коментар #7 от "Shmeker":
Шмекер, ти току що описа драмата с АУДИ, и на тях им трябва нов дизайнер и собственик и нови идеи и двигатели и най-вече задно задвижване!!!Коментиран от #21
13:32 06.03.2015
11 Фанети Мазакура
До коментар #4 от "тошибиян":
Nissan GTR ускорява до 100 за 2.5 до 2.7 секунди в зависимост от модификацията и вдига над 300. Тежи ..... 1815 кг.Главният инженер Казутоши Мизуно е състезателен инженер, директор на отбор и дизайнер на автомобили от 40 години. Също така е Кръстникът на Nissan GTR. Негови са думите "Който гледа само теглото на автомобила е аматьор".
Коментиран от #13, #28
13:37 06.03.2015
12 GT 500
13:38 06.03.2015
13 Млъквай
До коментар #11 от "Фанети Мазакура":
Аман от глупави коментари за смотания ви нисан под статиии за расови автомобили!13:48 06.03.2015
14 Бате Цецо
13:58 06.03.2015
15 Spewn1
14:01 06.03.2015
16 i polo i golf
14:21 06.03.2015
17 голф и поло
Коментиран от #31
14:22 06.03.2015
18 toni
14:30 06.03.2015
19 toni
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
14:33 06.03.2015
20 Нов
14:44 06.03.2015
21 Shmeker
До коментар #10 от "VAG":
Audi не е от класата на Ферари. А и е спорно това което казваш, може би единствено за новото R8 бих се съгласил, макар, че не е толкоз злеКоментиран от #22
15:06 06.03.2015
22 VAG
До коментар #21 от "Shmeker":
Ауди са си премиум марка и са хубави коли, но ще са много по-добре ако не бяха нечия собственост, а си бяха съвсем самостоятелни (като Мерцедес/БМВ), недопустимо е да си купиш Ауди А8 и вътре да откриваш чарколи от фолксваген поло, а и не предлагат задно задвижване, което си е голям минус.Коментиран от #23
15:24 06.03.2015
23 Shmeker
До коментар #22 от "VAG":
Че кво като са без задно? Куатрото е СУПЕР яко задвижване, освен това след частите от VAG са в пъти по-евтини от тия на БМВ и Мерцедес.Задното предаване е за дрифтиращи спортни автомобили, няма място в съвременния автомобил. Ауди първи са осъзнали това и за това имат предно и 4х4, Волво от задно минаха и те на предно и някакво 4х4 в някои модели. БМВ и Мерцедес се пребиха да развиват техните 4х4 системи и се опитват да ги наложат. Не знам що намеси задното тук.
Коментиран от #25
15:31 06.03.2015
24 дедо Либен
15:59 06.03.2015
25 Стоян Стоянов
До коментар #23 от "Shmeker":
"...Че кво като са без задно? Куатрото е СУПЕР яко задвижване, освен това след частите от VAG са в пъти по-евтини от тия на БМВ и Мерцедес..."Е точно - частите от ВАГ са в пъти по-евтини, и точно това срива идеята за премиум, която се опитват да наложат на Ауди. Да си оставят евтинията (и унификацията на платформи, двг и т.н.) на VW, Skoda и Seat, но ако искат Ауди наистина да е премиум (което според скромното ми мнение все още не е) де си го правят уникално, с по-малко на брой модели и варианти. За малки и компактни модели има достатъчно избор в по-горе изброените от мен марки автомобили.
А и моето мнение е същото както на колегата: за Ауди би трябвало да е в пъти по-добре , ако не са под шапката на ВАГ. Да си имат собствена идентичност и т.н. Естествено, това е лично мнение и не ангажирам никой с него
А по темата: и аз като порасна ще си купя такова. Или поне едно F512, F40 или F50 - мечта са ми от доста време. Ама като им гледам как само им се покачват цените през годините - едва ли ще стане. Поне ще ни остане да им се наслаждаваме отстрани , нали
Коментиран от #27
16:46 06.03.2015
26 я съм от село
18:36 06.03.2015
27 Shmeker
До коментар #25 от "Стоян Стоянов":
Какво значи това че ще са по-добре ако са извън шапката на VAG???? VAG нещо лошо ли е???? VAG е подхванат от фамилията Порше след войната. Фамилията Порше са хората, които са направили Ауди легенда в спорта преди войната. Фамилията Порше и VAG правят Ауди легенда след войната. Твоето изказване няма никакъв смисъл.Коментиран от #29
19:03 06.03.2015
28 Никой
До коментар #11 от "Фанети Мазакура":
Ще помоля жапанезе феновете да не ос*рат поредната статия за расов автомобил, като го сравняват с ГТР. Да, хубаво си е Нисанчето, но ускорението и макс. скорост не са всичко. Няма място при расови коли като ферарито. Виж изчистения дизайн на Ферарито и на ГТР. А на писта съм сигърен, че то ще е по-забавно.20:19 06.03.2015
29 бончук
До коментар #27 от "Shmeker":
Не се хаби да обясняваш на тролчетата,няма да те разберат.Ауди това, Ауди онова,а са ги виждали само по телевизията.Половината карате от преди демокрацията,а се правите на отворковци и знайковци.20:30 06.03.2015
30 бончук
20:32 06.03.2015
31 PlimP
До коментар #17 от "голф и поло ":
17, ти па си мноо убаф20:38 06.03.2015
32 някой
В този ред на мисли - кога каза, че ще си смениш ника на "Водопад От Глупости" ?
Коментиран от #34
00:25 07.03.2015
33 ужссс
00:43 07.03.2015
34 Shmeker
До коментар #32 от "някой":
Буахахааа аз като бях на твоите години в петък вечер се занимавах с момичета.... вместо да кисна в нета.Сега тая вечер с кака ти приспахме децата, на вечеря гледахме няколко серии на под прикритие, след това "тренировки" и сега съм къпан и си лягаме. Обаче ти кво правиш тука и що се занимаваш с мен не ми е ясно.
Относно ника - пак не си познал. Аз съм шефа на водопада
00:43 07.03.2015
35 ужссс
Коментиран от #36
00:44 07.03.2015
36 Shmeker
До коментар #35 от "ужссс":
Аз също се възмущавам, че излгеждаа набързо скалъпена. Те всичките са с много леки материали от край време, но тази е и много странна.00:59 07.03.2015
37 458
Коментиран от #38
03:38 07.03.2015
38 Shmeker
До коментар #37 от "458":
Много си прав!09:33 07.03.2015
39 yuuuuuuu
11:08 07.03.2015
40 Димитър
18:11 07.03.2015
41 GT 500
19:57 07.03.2015