Last news in Fakti

24 Септември, 2017 12:20 8 656 15

Audi иска конкурент на M550d

Германските три тежки конкурента никога не са оставяли добър модел без конкуренция. Баварският X6 например, изкара няколко години като единак и не след дълго от Mercedes пусна GLC Coupe, а преди това от Mercedes пуснаха истинския първи SUV - ML, който бе последван от X5.

Засега един дизелов спортист на баварците обаче, няма реален кокнкурент - M550d, на който новата версия ще разполага с точно 400 конски сили и 760 нютонметра идващи от 3.0-литровия редови двигател и сложна композиция с четири турбокомпресора.

От Audi смятат да пуснат конкуринти версии на A6 и A7, които да имат дизелова мощ. Най-добрият вариант за агрегат е подобрена версия на 3.0-литровия V6, който в момента разполага с 326 конски сили, защото не вярваме компанията от Инголщат да вкара дизеловия V8 с мощност от 435 коня, който задвижва SQ7.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Смях

    19 13 Отговор
    Публикувано във факти.бг: сложна композиция с четири турбокомпресора

    Гарантирани бъдещи проблеми след 150хил. пробег!

    Коментиран от #2, #8

  • 2 ЛЕЛЕ

    48 9 Отговор

    До коментар #1 от "Смях":

    Викаш след 150 хил.км. проблеми
    Малко да ти обясня явно си спрел ганьовец!
    Човек който дава 130-140 хил.евро за добре оборудван автомобил от такъв клас , обикновено го шофира в рамките на няколко години. През този период колата е гаранционна и се поддържа от обучения екип на съответния дилър. След няколко години колата се връща и се взима следващата.
    Само наш гане купува кола с презумцията да е вечна, а бай пенко от гаража му вика "че такова животно с 4 турбини не мое има щото нема как немецу да ги синхронизира."хахахахахааха.
    Освен това дори и нещо да се прецака, ако автомобилът отговаря на дохода и стандарта ти на живот , не мисля че ще ти е проблем да бъде закупена съответната нова част и монтирана. Тука ида следващия проблем - масово гането се изхвърля и се прави на баровец, после реве . Вместо гането да си купи нова дачия, Тойота, пежо, рено и други подобни в този клас, гането вади спестяванията, тегли кредит и се загробва с морална стара морга от премиум клас -задължително бмв, мерс или ауди. И после почва скимтенето че скъпи части и много тропливи. А тези автомобили са с изтекъл жизнен цикъл. За същите пари може да се шофира нова кола в гаранция......

    Коментиран от #3, #5, #9

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Винету

    7 17 Отговор

    До коментар #2 от "ЛЕЛЕ":

    Приятелю, писал си, писал си..., ама сам казваш, че са чупливи. Точно поради причина, че си стоварил един чувал с пари, следва да получиш надежден продукт.
  • 6 Makaveli

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Бай ганя":

    "на писа " се пише заедно бе неграмотник!!!И много хубаво ти го е казал човека.
  • 7 гощо

    13 2 Отговор
    Няяя сЪ каратИ индианциии.... Аз имах тази драма! Нова бангия за нЕкви дребни или на 3-4 години премиум клас! Е както казва колегата аз кЪт Ганя бЪлкански скочих в премиума за същите мангизи! Кефа е голям,за 3 години съм сменил един лагер главина,мислих,че по два,но самият сервиз на марката така ми казаха! Трябва да призная,че подкрепям мнението,че се изхвърляме не по джоба си,но изкушението е голямо а кефа несравним!!! Много е спорно,докато не сме минали на евро и сме още лъж вериж карайте расови коли после ни чакат Дачия,рено и т.н. Не че не искаме ма сме бедни,за премиум марките трябват дебели мангизи а не 100-200 бона спестени!!!!
  • 8 ВАГ

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Смях":

    ..именно затова Ауди пуска 3.0 тди ,защото е почти вечен (е не е като 1,9 тди -то най здравия дизел в света измислян някога но..)

    Коментиран от #12

  • 9 Патриот

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "ЛЕЛЕ":

    Все още е рентабилно да се карат стари автомобили тносон подръжка, части, здравина. Когато останат съвременните западни автомобили курници на по 9-10 да не стават за нищо тогава вече с удоволствие бих си взел нещо по-ново и без това вече всички марки автомобили гонят качеството на Лада от едно време.

    Коментиран от #10

  • 10 Леле

    13 0 Отговор

    До коментар #9 от "Патриот":

    Би ли ми казал колко нови автомобили си карал та правиш подобни генерални изводи. Преди 15 години ги слушах същите глупости в кварталното кафе как тогавашните нови коли са боклуци спрямо колите от 93-94 год.сега същата песен на нов глас.
    няма как да си купиш Кайен дарак за 15 Хил. Лв.,избушен МЛ, Ауди 8 или нещо подобно за 30-40 Хил.лв, , което вече е брак и да бъде по-рентабилно от нова Тойота корола с огромна гаранция./ Тойота е избрана съвсем случайно/
  • 11 onq s konq

    2 2 Отговор
    Тия мощни дизели всеки момент ЩЕ ГИ ЗАБРАНЯВАТ в цяла Европа и поради тая причина определено не представляват интерес за тукапишещите които НЯМАТ КОЛИ .А те с нетърпение чакат да се появи най-доброто И ЕВТИНО ЕЛЕКТРИЧЕСКО МПС което без проблем ще грабнат директно от магазина!
  • 12 guest

    9 8 Отговор

    До коментар #8 от "ВАГ":

    3.0 TDI e достоен наследник на 2,5 TDI. Още по-голям душегуб. Един свестен двигател нямат мошенниците от въджайна-груп.

    Коментиран от #13

  • 13 ВАГ

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "guest":

    Кой 2,5 тди ,5 или 6 цилиндровия ?!! ...6ка признавам не е надежден но 5ка е мнооо корав .И какво му е на 3,0 тди ?!!!...че не изкарва 2 млн км?

    Тук е лесно да се пише , аз също мога да кажа ,че всички мотори на други марки са боклуци без да имам инфо за тях .
  • 14 Христо

    6 1 Отговор
    Бе много чесане на пръсти много нещо. Има един лаф... По-добре 10 годишен мерцедес пред нова дачия. Та поради куп причини се въртя около коли произведени 2000-2005г. За мен съм си стигнал до извода, че по-нова кола не си заслужава да я блъскам по 40-60 000км на година из нашите “пътища”. Наскоро продадох ауди 2002г на реални 230000км с повечето оригинални части по него.Колата беше много свежа, но всичко в тоя живот омръзва. Та за тея дето говорят, че всичко било тотал... не е така, търсене се иска. Не че не мога да си купя нова бюджетна кола, но просто стария премиум все още е по-премиум от новата пластмасов евтиния, която за норматив се разтраква. Хора много, вкусове различни, аз моя вкус го казах.

    Това, ме ваг не можели да правят двигатели... 1.9тди, 2.5 петака, турбо бензините 1.8, 2.2, 2.7 и 2.0-3.0тфси. Все корави кучета които с малко подпбрения разплакват много скъпи лъскачки.
  • 15 123

    4 0 Отговор
    Еми то си зависи от парите и от мерака, разбира се. Масово колите са в диапазона 7/8 до 12/15 000 лева. Това е сума, която средния българин може да се позволи било чрез кредит, спестявания разни или наследство.
    Като пример, едно Мондео купувана в БГ и на реални 150 хиляди да кажем, като цена е равно на 3/5 годишно по старо Ауди например. И повечето драйвери предпочитат Аудито, защото усещането е друго. Е, като се счупи се почват форумни историй и ровене по малките, но това е цената на стария премиум автомобил. Има обаче и други хора, с добри и постоянни доходи които предпочитат да дадат 15 000 за начална вноска и да си изплащат нов автомобил, който няма да го мислят. И двете групи са прави за себе си. Въпрос на разбиране. И кинтаци:)