Германските три тежки конкурента никога не са оставяли добър модел без конкуренция. Баварският X6 например, изкара няколко години като единак и не след дълго от Mercedes пусна GLC Coupe, а преди това от Mercedes пуснаха истинския първи SUV - ML, който бе последван от X5.
Засега един дизелов спортист на баварците обаче, няма реален кокнкурент - M550d, на който новата версия ще разполага с точно 400 конски сили и 760 нютонметра идващи от 3.0-литровия редови двигател и сложна композиция с четири турбокомпресора.
От Audi смятат да пуснат конкуринти версии на A6 и A7, които да имат дизелова мощ. Най-добрият вариант за агрегат е подобрена версия на 3.0-литровия V6, който в момента разполага с 326 конски сили, защото не вярваме компанията от Инголщат да вкара дизеловия V8 с мощност от 435 коня, който задвижва SQ7.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Смях
Гарантирани бъдещи проблеми след 150хил. пробег!
Коментиран от #2, #8
12:24 24.09.2017
2 ЛЕЛЕ
До коментар #1 от "Смях":
Викаш след 150 хил.км. проблемиМалко да ти обясня явно си спрел ганьовец!
Човек който дава 130-140 хил.евро за добре оборудван автомобил от такъв клас , обикновено го шофира в рамките на няколко години. През този период колата е гаранционна и се поддържа от обучения екип на съответния дилър. След няколко години колата се връща и се взима следващата.
Само наш гане купува кола с презумцията да е вечна, а бай пенко от гаража му вика "че такова животно с 4 турбини не мое има щото нема как немецу да ги синхронизира."хахахахахааха.
Освен това дори и нещо да се прецака, ако автомобилът отговаря на дохода и стандарта ти на живот , не мисля че ще ти е проблем да бъде закупена съответната нова част и монтирана. Тука ида следващия проблем - масово гането се изхвърля и се прави на баровец, после реве . Вместо гането да си купи нова дачия, Тойота, пежо, рено и други подобни в този клас, гането вади спестяванията, тегли кредит и се загробва с морална стара морга от премиум клас -задължително бмв, мерс или ауди. И после почва скимтенето че скъпи части и много тропливи. А тези автомобили са с изтекъл жизнен цикъл. За същите пари може да се шофира нова кола в гаранция......
Коментиран от #3, #5, #9
12:57 24.09.2017
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Винету
До коментар #2 от "ЛЕЛЕ":
Приятелю, писал си, писал си..., ама сам казваш, че са чупливи. Точно поради причина, че си стоварил един чувал с пари, следва да получиш надежден продукт.14:45 24.09.2017
6 Makaveli
До коментар #3 от "Бай ганя":
"на писа " се пише заедно бе неграмотник!!!И много хубаво ти го е казал човека.14:50 24.09.2017
7 гощо
15:16 24.09.2017
8 ВАГ
До коментар #1 от "Смях":
..именно затова Ауди пуска 3.0 тди ,защото е почти вечен (е не е като 1,9 тди -то най здравия дизел в света измислян някога но..)Коментиран от #12
19:21 24.09.2017
9 Патриот
До коментар #2 от "ЛЕЛЕ":
Все още е рентабилно да се карат стари автомобили тносон подръжка, части, здравина. Когато останат съвременните западни автомобили курници на по 9-10 да не стават за нищо тогава вече с удоволствие бих си взел нещо по-ново и без това вече всички марки автомобили гонят качеството на Лада от едно време.Коментиран от #10
19:46 24.09.2017
10 Леле
До коментар #9 от "Патриот":
Би ли ми казал колко нови автомобили си карал та правиш подобни генерални изводи. Преди 15 години ги слушах същите глупости в кварталното кафе как тогавашните нови коли са боклуци спрямо колите от 93-94 год.сега същата песен на нов глас.няма как да си купиш Кайен дарак за 15 Хил. Лв.,избушен МЛ, Ауди 8 или нещо подобно за 30-40 Хил.лв, , което вече е брак и да бъде по-рентабилно от нова Тойота корола с огромна гаранция./ Тойота е избрана съвсем случайно/
20:18 24.09.2017
11 onq s konq
20:57 24.09.2017
12 guest
До коментар #8 от "ВАГ":
3.0 TDI e достоен наследник на 2,5 TDI. Още по-голям душегуб. Един свестен двигател нямат мошенниците от въджайна-груп.Коментиран от #13
21:13 24.09.2017
13 ВАГ
До коментар #12 от "guest":
Кой 2,5 тди ,5 или 6 цилиндровия ?!! ...6ка признавам не е надежден но 5ка е мнооо корав .И какво му е на 3,0 тди ?!!!...че не изкарва 2 млн км?Тук е лесно да се пише , аз също мога да кажа ,че всички мотори на други марки са боклуци без да имам инфо за тях .
21:26 24.09.2017
14 Христо
Това, ме ваг не можели да правят двигатели... 1.9тди, 2.5 петака, турбо бензините 1.8, 2.2, 2.7 и 2.0-3.0тфси. Все корави кучета които с малко подпбрения разплакват много скъпи лъскачки.
22:20 24.09.2017
15 123
Като пример, едно Мондео купувана в БГ и на реални 150 хиляди да кажем, като цена е равно на 3/5 годишно по старо Ауди например. И повечето драйвери предпочитат Аудито, защото усещането е друго. Е, като се счупи се почват форумни историй и ровене по малките, но това е цената на стария премиум автомобил. Има обаче и други хора, с добри и постоянни доходи които предпочитат да дадат 15 000 за начална вноска и да си изплащат нов автомобил, който няма да го мислят. И двете групи са прави за себе си. Въпрос на разбиране. И кинтаци:)
09:16 25.09.2017