Last news in Fakti

14 Февруари, 2012 11:25 13 560 50

Kia вади конкурент на S-Klasse, 7er и A8

  • kia-
  • kh

Пресслужбата на Kia обяви официално, че инженерите на компанията финализират работата по лимузина от висш клас със задно задвижване. Автомобилът с кодово обозначение KH ще се появи на корейския пазар още преди лятото. За износ на модела в чужбина все още не се споменава нищо.

Корейската S-Klasse най-вероятно ще използва платформата, на която е построен Hyundai Equus. Това означава, че KH ще се оборудва с шест- и осемцилиндровите двигатели на концерна с обем 3.8 (290 к.с.) и 4.6 литра (371 к.с.). 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кирил захариев

    1 2 Отговор
    mnogo dobre
  • 2 Kobester

    1 3 Отговор
    чакаме официалните снимки, но принципно киа са хубави коли.
  • 3 dadsda

    2 1 Отговор
    Kobester ne sum saglasen s teb 4e Kia sa hubavi koli. Imam Kia Sportage i da ti kaja 4e tva e nai-tupo izmisleniq djip. Purvo vs e taka nabutano 4e za da smeni6 edni elementarni sve6ti trq da razglobi6 polovinata dvigatel i Vtoro e mn skup za poddrujka

    Коментиран от #17

  • 4 Bogdan

    2 2 Отговор
    6 серия гранд купе копи copy & paste
  • 5 marty

    4 2 Отговор
    тва много прилича на БМВ 6 та или 7 ма серия !!! но не мисля че Киата могат да се допрът до Немската Тройка БМВ,Ауди и Мерцедес !!!
  • 6 мade in korea

    3 2 Отговор
    Според мен от КИА могат да направят много по- добра кола от която и да е немска. Все пак корейците са новата техническа нация в световен мащаб. Немците са били такава преди 100 години.
  • 7 venco

    3 3 Отговор
    Корейските машини вече са на нивото на японските, т.е. няма по- добри от тях.
  • 8 иуъ87

    4 1 Отговор
    Прилична на БМВ, но не вярвам някой да повтори всичките несъвършенства в дизайна на баварката. БМВ колкото и да сменят дизайнерите, явно причината за лошите дизайни се крие в управата, която налага вкуса си, или липсата на такъв.
  • 9 Ронин

    2 2 Отговор
    Запомнете!След година-две ще има заглавия,от рода,"Мерцедес" и "БМВ" се мъчат да направят конкурент на "Киа"!.Цени-на половина,екстрите-в цената,гаранция-минимум 5 години!Вижте и бакшишите какви коли карат!Корейски,защото са здрави и евтини за поддръжка,с доста екстри и комфорт!
  • 10 до Ронин

    3 0 Отговор
    Ронин, какви коли казваш, че карат бакшишите, че нещо не разбрах?
    Ти от Бг-то май не си мърдал. В Европа такситата са Е-класи!!!!
  • 11 пешо

    1 2 Отговор
    "Корейската S-Klasse" няма как да ги стигнат
  • 12 nik

    1 2 Отговор
    da ne zabravqme 4e hiundai sa n1 po ka4estvo vsi4ko na hyundai i kia e ednakfo tova 6te e edna ot porednata ka4estvena kola na koreicite
  • 13 mafito

    0 4 Отговор
    jalko 4e e nad 100 konia :(
  • 14 ......

    3 1 Отговор
    stiga s tezi izkazvania nie jiveem v evropa triabva da cenim nasheto stiga s tezi iaponski ili koreiski koli i az imam honda civic kato nova moje i da e bila hubava ama sega e na 230 hiliadi kilomtra i ne spira da mi se tro6i predi tova imax ford i vv audi nikakav problem nesam imal s tiah i sega pak si kupix germanska kola ama hondata ne mi ia kupuvat kato ima tolkova jelae6ti elate mi kupete moita honda :D:D
  • 15 Ангелчо

    3 1 Отговор
    Само не забравяйте че КИА, Дейуу и Хюндай са Дженерал Мотърс. Корейците са само добри изпълнители, не създатели.
  • 16 Спас

    1 1 Отговор
    мммм да, изоставаме европейците. погледнете само ес - агония от всякъде. азиатците са новите икономически варвари които превземат пазарите на имперска европа - факт!
  • 17 Kobester

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "dadsda":

    @3 :D:D:D:D:D:D Колко да е скъп за поддръжка като нов е 30 000 или колкото е там. не казвам че са перфектни, но за ефтината цена стават. Малко са семпли и доста постни отвътре, но не са лоши. Возил съм се много пъти на такститата, големите кии, LX нещо си, не е зле. Щом кията ти е скъпа за поддръжка вземи си Опел.
    @10 Добре казано. В германия има и ес класи.
    @15 GM правят хубави коли. Джиповете не са лоши, Equus-а на Хюндай е прекрасен. Тази кия не изглежда зле.

  • 18 Koenig_Special

    2 1 Отговор
    "Ангелчо" Да ти кажа да си знаеш само че Kia i Hyundai нямат нищо общо с Деу и GM. Концерна Hyundai-Kia е изцяло на Hyundai и същите притежават 51% от Kia,тоест контролни пакет на Kia. (също както Mazda всяка година откопува дяловете си от GM. и другото което е че Huyndai - Kia концерна са на 4-място по продажби в света.
  • 19 Mercedes-Benz

    1 2 Отговор
    Разликата между азиатски нужник и европейски автомобил е огромна,така че нека си гонят опашката жълтурковците xaxa.

    Пускам едно примерно клипче:

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DCN8ZXPz718&feature=related[/youtube]
  • 20 Mercedes-Benz

    2 1 Отговор
    Работещ линк към клипа
  • 21 Тео

    3 3 Отговор
    Мога да кажа ,че Киа правят хубави коли ,а лимузината им е Kia CAdenza много яка мен ми харесва.
  • 22 ВИП АМГ

    2 3 Отговор
    smeshna rabota.niama kak Kia dase konkurira s mercedes benz i bmw,mojebi s Audi haha
  • 23 Атанас Велики

    4 3 Отговор
    Ти да видиш! Може да изкарат некоя що годе евтина колица, в която ще си умираш от кеф и удоволствие да се возиш!
  • 24 AUDI

    2 2 Отговор
    Може да не са конкуренция на Ауди и Мерцедес но със сигурност ще са по евтини за подържане от тях ........макар и те да са пластмасови
  • 25 Майтап

    2 2 Отговор
    ХАААА-ХА-ХА-ХА-ХА
  • 26 Човек от народа

    2 3 Отговор
    От няколко години "яздя" Кия и съм доста доволен.Е намират се и косури, като ламарина,шумоизолацията не е от най-добрата,но като цяло е перфектна,все пак е с японски двигател и ходова част.Като поддръжка е средна работа,последните години малко се увеличиха цените на частите,като стана доста популярна,но е сравнително добре.Цените на частите са като за форд примерно.
    Чудесното е че ,ако двигателя е >1500 кубика има страхотна пъргавина,лесно се управлява.Личния ми автомобил е същата марка,но вече старичък 2001 год,но се държи доста добре,дори и сега в дълбоките преспи.Имам допир и с модела Мажентис (последния),разполагаме с няколко служебни и наистина доста приятно се кара,за разликата от 10 години окачването е много меко,почти като в лодка,разхода е доста приличен,екстрите не отстъпват от някоя А6 или 525,а цената по себестойност е най-добрия компонент.И сега бих предпочел да закупя модел от марката,отколкото да се насочвам към немския или френския производител.А отностно "Каденза" предполагам се очаква да е доста подобрена и наистина да се бори с лидерите BMW 7 и Mercedes S class .
  • 27 Ангелчо

    3 2 Отговор
    До Koenig_Special
    Сигурно не симбил роден когато Хюндай получи лицензиите си от GM за производство на автомобили за Азиатския и Африкамския пазар. Дотогава Хюндай беше транспортьор в съдружие с Merzario и се опитваше да развие глобален транспорт с контейнери. Киа е последната рожба на този автомобилен проект. Това пък аз ще ти го кажа ти да си го знаеш. В последствие и Suzuki сключи подобен договор с GM и създадоха Geo. А в Корея няма нищо корейско като идеи в автомобилостроенето. Само труда си е техен.
  • 28 Възмутен

    3 3 Отговор
    Ангелчо, и този от долу, народния, абе вие знаете ли за какво говорите бе? Та вие говорите за S-класа бе, и за 7-ца на BMW, AUDI A8. Абе защо сравнявате кон с кокошка? Бооожеее защо сравнявате MB S с Киа? Въобще имате ли престава какво е това S-класа.
    100% нямате никаква! Възмутен съм от вашето невежество!
  • 29 Георги Георгиев

    4 1 Отговор
    Да Ви кажа честно не знам, но преди години така говореха и за Лексус. Пък сега си е пряк конкурент на S калс, 7 и А8.
    Нищо чудно след едно десетилетие да стане така и с Киа.
    Ама знае ли се?
    Аз лично имам Киа защото е с поносими лизингови условия и добра гаранция. Това бе водещо за покупката на нов автомобил. Но ако имам възможност е ясно, че бих взел (за ново говорим) нещо от гореизброените. :)

    Коментиран от #31

  • 30 Човек от народа

    2 2 Отговор
    За бмв 7 след 2003 г нямам допир,поради факта че винаги си на минус.Преди няколко години намерих С клас с цел изкарване на бързи пари (модела беше 320 ,2002) и нямаше такава мъка,разход под 15 в София нямаше,дори и консумативите са един куп цифра..Тая кола с цял продажба седя почти година и накрая печалбата беше такава че добре че се нави един пичага и я затъркаля нанякъде,разбира се от тая кола бях на загуба.
    Г-н Възмутен нямам представа колко коли се продали,може би вие сте от типовете хора,които купуват един автомобил и си го пазят 20 години.Е аз с колата която ползвам в момента нямах успех навремето и затова 3 год си я търкалям,но с разход в града 8л ,извън града поддържа спокойно скорост над 160 км/ч и с поддръжка на година за консумативи една минимална работна заплата в България,просто няма какво да споря.Докато с една С клас нещата са доста по-различни.За пояснение километража на С ката струва 2000 лв приблизително и то втора ръка.
    Ако вие сте от хората с доход на месец над 4000 бгн ,мога да ви пожелая безавариен път с автомобил от ценовия лукс.Но най-важният компонент е цената и в сферата на търговията масово се предпочита особенно употребяван автомобил до 5 год с пълна история,добра визия,двигател,екстри и добра цена и по възможност по-малко изминати км.Докато автомобил от трите най-успорвани марки на немския пазар ,кара се до издъхване,разбира се е над 300 000 км,7-10 годишен и доста трудно се продава.В подкрепа на тезата си мога да отбележа,че само за 6 месеца точно тези автомобили цените им са спаднали между 16 000 -5000 в зависимост от годината.
    Разбира се,че най-вероятно и новия модел от изток,цената ще спадне драстично,но точно това е хубавото.Нов го закупа заможния човек,след 3 години амортизация се продава на 1/2 от цената си нов,след което минава и през други ръце докато стигне критична точка.
    А отностно имидж на марката,това е за глупавите хора и спекулацийте отправени към тях.Пример за това е Г класата,колко е рационално с технологиите от миналия век и учукано купе от 90-та година да се държи на цена 20 000.
    Не случайно,повечето разумни фирми закупуват автомобили със съвременна безопастност и намалени емисии на C2.

    Коментиран от #34, #37

  • 31 ВИП АМГ

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "Георги Георгиев":

    @29 priak konkurent e lexus na s klasa samo s cenata
  • 32 бай кольо

    3 1 Отговор
    Те така и французите преди години направиха 607, като конкурент на S-класата...и продадоха 5-6 броя.

    Коментиран от #35

  • 33 Възмутен до №30

    3 0 Отговор
    С твоите познания за автомобилите и цените на частите ти гарантирам, че си най-некомпетентния човек на планетата. И вече не пиши за коли.
    Пробвай се в някой готварски сайт.
  • 34 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Човек от народа":

    @30 s klasata ne e za hora koito se oplakvat ot razhoda na gorivo.a tova che si prekupil ednaq kola s cel barza pechalba horata dane pasiat treva.tova gorublianskite targashi ste neshto strashno.butate se v A grupa a posle revete.
  • 35 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "бай кольо":

    @32 napalno te podkrepiam.
  • 36 оги

    4 0 Отговор
    Пичове защо се карате има време ще излезе колата и ще видим каква му е конкуренцията.По тия шаблони не се оринтираите те докато я изкарат 100 пъти ще сменят дизайна.Радвайте се че има конкуренция,може да има по нататък промени и в цените.Всеки кара кола за възможностите си а лично за коментара на Mercedes-Benz за E-class серията е много добра и да не съм карал почти на всичките модели съм се возил от 1988 до 2006 серията е уникат особено за возията все едно си на рая.А това до една кола колко се разваля това е от вашия собствен късмет на какво попадате не съм виждал кола която да не се разваля ако ще да е 2010 модел.На нас ни е писано в тези пътища няма кола без ремонт колко коли съм виждал докарват ги от германия франция швецария и за една година тези коли нямат нищо общо с първото си докарване в българия.Ако бяхме в друга държава щяхме да коментираме по точно.
  • 37 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Човек от народа":

    @30 Точно вчера четох за точно тази ес класа (S320CDI W220 2002-2005 година), разход 11 дават, демек ако не я настъпваш много(нормално каране, 50,60,65 из града) 15 ми се вижда прекалено много(освен ако нещо не и е наред), това са си цели 4 литра разлика.
    Относно продажбата и, като гледам колко ес класи има по улиците(прекалено много) не мисля че толкова трудно се продват. Да, 70-80% от тях са W221, но и W220 ги има. Гледал съм ги в мобилето лятото(обмислях покупката на такъв авотомобил) и да ти кажа малко по-хубавите модели си се продаваха доста добре, според мен просто не си случил. Късмет.
    @31 Какво му е на лексуса??? Да, отвътре ес класата е в ПЪТИ по-красива и стилна(въпреки че обичам по-претрупани коли с хиляди глезотиики), но Лексуса(LS серията) хич не е лоша. Нито като дизайн, нито като пъргавина, нито като здравина, нито като разход. Лексус са много хубави коли, и го казвам аз - върл привърженик на немското и американското, мразещ 95% от японските коли.
    @34 Има един много хубав лаф - "В "А" група без бутонки тръгнал" :D:D:D:D:D
  • 38 Георги Георгиев

    2 2 Отговор
    До отговор 31:
    Здравей.
    Карал ли си някоя от изброените коли, или само си ги гледал на картинка?
    Аз карах Мерседес S500 2010 година производство (служебно разбира се) и за около 1 година тази кола седя над 6 месеца в Балканстар (от там я взехме на 8 км.) След това взехме служебен Лексус LS600HL 2011 година и за 1 година сме минали над 400 000 километра из Европа с нея без никакви признаци за посещение на сервиз. Мога да твърдя, че по нищо не отстъпва на лукс и возия на S класата. Казвам го с цел, не да се заяждам или нагрубя някого. Просто имам пряк опит и с двата автомобила.
    Възможно е и нашата S-ка да е някак калпава излезнала от завода, но като видях за какво чудо става на въпрос в Балканстар точно с този модел се отчаях. Това не значи, че е лош автомобил.
    Та така.

    Това си е лично мое мнение и никой НЕ трябва да се влияе от него!

    Коментиран от #41, #47

  • 39 memphis

    1 1 Отговор
    Когато бях ученик,около 65-70 година,най-много един- двама от класовете да имаше магнетофон.Те бяха Филипс,Телефункен,АЕГ и почти никой не беше чувал за прохождащите японски фирми.Сега на някой да му говорят нещо за електроника тези европейски фирми? Така,че не подценявайте корейците.
    Между другото карам от 6 години Мерцедес CDI /произведен 2004/ и съм много доволен.Не съм нулирал километража последните 2 год. и средният разход е 5.9л/100.
  • 40 hyundai

    1 2 Отговор
    mercedes palen batal koito na 7 godina go e podbarala kafqvata 4uma
  • 41 Mercedes-Benz

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "Георги Георгиев":

    @38 Абе ''разбирача'' ти знаеш ли кво значи пробег 400 000км на година май нещо послъгваш моето момче,я бягай да си пишеш домашните и не лъжи повече тука. 400 000 км вика xaaxaxaxa те тировете не минават по толкова на година бе ''умник'' Много ми е чудно как точно пък с S500 2010 бил брал ядове пък и на 8 километра я взел xaxaxaxa и седяла 6 месеца. Мой близък притежава такъв автомобил 2008-ма закупен пък досега за 3 години и кусур и 190 000 км освен масла и филтри друго не е сменявал! Ше ви се не знае,другия път като лъжеш гледай да е по достоверно! Били имали служебна S-ka пък после Lexus LS600,да не би и няколко Ролс Ройса и Бентлита да имате дето шефа ви ги е взел е така за оборотни да разкарвате банички с тях,а?

    Коментиран от #42

  • 42 Георги Георгиев

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Mercedes-Benz":

    @41
    Не мисля, че някога си се допирал до тези автомобили освен на автосалон (ако си ходил и там де).
    400 000 километра се минават без проблем за година защото се пътува из Европа постоянно (всяка седмица ходех до Виена и обратно за 3 дни, а през останалото време София - Варна и София - Бургас , така, че сам си ги сметни "умнико". И да шефа ми (бившият вече) има доста голям автопарк. Бях му шофьор и охрана и имам пряко виждане в/у двата автомобила както казах. Иди в Баялканстар и само погледни в сервиза точно за този автомобил какво става. Той си работи, но електрониката не дава да се вдигнат повече от 3000 оборота, телефона си звъни сам, и л..няния му парктроник си свири в движение. Това е доста дразнещо за хора които прекарват по-голямата си част от денонощието в колата. И да има хора с много коли и пари които изпитват страх от самолети и подобни. Но какво да ти обяснявам. Явно си "запознат" с автомобила повече от мен. Но не мисля повече да продължавам по темата с "малки келеши" които само гледат мобилето, аутодатата, клипчета и после обсъждат без изобщо да са сядали в подобен автомобил, камоли пък да са го карали за повече от 200 метра!
    Поздрави и нищо лично.

    Коментиран от #43

  • 43 Mercedes-Benz

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Георги Георгиев":

    @42 Келеш ше викаш на баща ти момченце,а щом си охрана тва автоматически означава,че си от хората без мнение,които послушно като кученца ходят по г..а на шефа си. Знам го щото такива като тебе съм ги гледал сума ти години във фирмата,идват и си заминават.

    P.S. На мене нито парктроника ми свири,нито телефончето само ми звъни вътре,може при тебе да е било така,ако не знаеш как да боравиш с автомобила?! Лексуса си е направен като за малоумни и маймуна да пуснат ще се оправи вътре :) Много здраве и от мене!
  • 44 Георги Георгиев

    1 1 Отговор
    Последно твой роднина ли има такава кола или ти, че нещо май се оплете ми се струва. Колко пръста ми е челото не ти препоръчвам да разбираш. Мисля, че доста по-добре от теб боравя с какъвто и да е автомобил. Не бъркай истинските охранители с тези които са по 150 килограма и не могат нищо да кажат и направят без помощ! За твое сведение съм минал школа извън нашата държава и притежавам всички сертификати за професионална охрана без да съм 150 килограма и на 25 години! Иначе си прав за това, че Лексуса е елементарен за всичко, което е и целта на всеки автомобил от този клас.
    Поздрави.
  • 45 оги

    2 0 Отговор
    Георги Георгиев мисля че ти яко си в филма братле това което пишеш че си охрана шефати какво ви е дал за служебна и такива работи това ти са твойте фантазии за който си мечтал лично съм срещал вашите потребителски имена в този много добър сайт (който през свободното си време се интересувам от новинете в нея) и мисля че ти си един филмиран човек който си дава мненията в всяка новина и на всеки места дрънка глупости ако си бил това което казваш защо не споделиш една снимка с нас ?.... А това за S500 2010 на 8 км ти напълно си полудял тази кола няма баране това който ти твърдиш и лъжеш ако се случи на някои с тази S-class 'a на тези километри който до сега не се е чувало моментално Mercedes компанията я зима и ви дава нова.Имам познат с Mercedes S500 2006 година колата е над 200 000 км 2 собственик който си го е купил от германия на 60-80 000 км и тая кола не е видяла сервиз освен смяна на масла и филтри този бензинов двигател няма мърдане момче не измисляй лъжи и не плювай коли който не си ги виждал ;) и от сега ти благодаря за женската постъпка за минуса който ще ми дадев и един съвен излез от филма ;)
  • 46 Хах

    1 0 Отговор
    Аз не мога да разбера защо се карате за глупости тук?
    На всяка фирма се случва да имат несполучливи екземпляри.
    Наистина в Балагнстар се бяха заринали с проблемни С-ки, сега дали са точно такива или други нямам представа. Ама това не е ли място да споделим мнение без да ангажираме останалите с него?
    Нека спрем с тъпотиите и да се наслаждаване на живота.
  • 47 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Георги Георгиев":

    @38 400 000 / 365 = 1095 на ден
  • 48 стефан

    1 1 Отговор
    tezi jalturkovci nikoga nqma da napravqt tolkova luksozna kola kato audi a8

    Коментиран от #50

  • 49 Kia-power

    0 0 Отговор
    bravo na koreicite KIA naposledak mnogo se razviva koeto me mnogo radva
  • 50 Клаус Лешке

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "стефан":

    @48 ти да не си врачка?