Пресслужбата на Kia обяви официално, че инженерите на компанията финализират работата по лимузина от висш клас със задно задвижване. Автомобилът с кодово обозначение KH ще се появи на корейския пазар още преди лятото. За износ на модела в чужбина все още не се споменава нищо.
Корейската S-Klasse най-вероятно ще използва платформата, на която е построен Hyundai Equus. Това означава, че KH ще се оборудва с шест- и осемцилиндровите двигатели на концерна с обем 3.8 (290 к.с.) и 4.6 литра (371 к.с.).
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кирил захариев
11:39 14.02.2012
2 Kobester
11:42 14.02.2012
3 dadsda
Коментиран от #17
11:52 14.02.2012
4 Bogdan
13:15 14.02.2012
5 marty
13:18 14.02.2012
6 мade in korea
13:21 14.02.2012
7 venco
13:28 14.02.2012
8 иуъ87
13:32 14.02.2012
9 Ронин
14:55 14.02.2012
10 до Ронин
Ти от Бг-то май не си мърдал. В Европа такситата са Е-класи!!!!
15:04 14.02.2012
11 пешо
15:24 14.02.2012
12 nik
15:35 14.02.2012
13 mafito
16:24 14.02.2012
14 ......
16:47 14.02.2012
15 Ангелчо
16:52 14.02.2012
16 Спас
17:10 14.02.2012
17 Kobester
До коментар #3 от "dadsda":
@3 :D:D:D:D:D:D Колко да е скъп за поддръжка като нов е 30 000 или колкото е там. не казвам че са перфектни, но за ефтината цена стават. Малко са семпли и доста постни отвътре, но не са лоши. Возил съм се много пъти на такститата, големите кии, LX нещо си, не е зле. Щом кията ти е скъпа за поддръжка вземи си Опел.@10 Добре казано. В германия има и ес класи.
@15 GM правят хубави коли. Джиповете не са лоши, Equus-а на Хюндай е прекрасен. Тази кия не изглежда зле.
17:45 14.02.2012
18 Koenig_Special
17:50 14.02.2012
19 Mercedes-Benz
Пускам едно примерно клипче:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DCN8ZXPz718&feature=related[/youtube]
18:04 14.02.2012
20 Mercedes-Benz
18:06 14.02.2012
21 Тео
19:18 14.02.2012
22 ВИП АМГ
19:28 14.02.2012
23 Атанас Велики
19:34 14.02.2012
24 AUDI
20:16 14.02.2012
25 Майтап
21:12 14.02.2012
26 Човек от народа
Чудесното е че ,ако двигателя е >1500 кубика има страхотна пъргавина,лесно се управлява.Личния ми автомобил е същата марка,но вече старичък 2001 год,но се държи доста добре,дори и сега в дълбоките преспи.Имам допир и с модела Мажентис (последния),разполагаме с няколко служебни и наистина доста приятно се кара,за разликата от 10 години окачването е много меко,почти като в лодка,разхода е доста приличен,екстрите не отстъпват от някоя А6 или 525,а цената по себестойност е най-добрия компонент.И сега бих предпочел да закупя модел от марката,отколкото да се насочвам към немския или френския производител.А отностно "Каденза" предполагам се очаква да е доста подобрена и наистина да се бори с лидерите BMW 7 и Mercedes S class .
21:14 14.02.2012
27 Ангелчо
Сигурно не симбил роден когато Хюндай получи лицензиите си от GM за производство на автомобили за Азиатския и Африкамския пазар. Дотогава Хюндай беше транспортьор в съдружие с Merzario и се опитваше да развие глобален транспорт с контейнери. Киа е последната рожба на този автомобилен проект. Това пък аз ще ти го кажа ти да си го знаеш. В последствие и Suzuki сключи подобен договор с GM и създадоха Geo. А в Корея няма нищо корейско като идеи в автомобилостроенето. Само труда си е техен.
21:14 14.02.2012
28 Възмутен
100% нямате никаква! Възмутен съм от вашето невежество!
21:30 14.02.2012
29 Георги Георгиев
Нищо чудно след едно десетилетие да стане така и с Киа.
Ама знае ли се?
Аз лично имам Киа защото е с поносими лизингови условия и добра гаранция. Това бе водещо за покупката на нов автомобил. Но ако имам възможност е ясно, че бих взел (за ново говорим) нещо от гореизброените. :)
Коментиран от #31
22:09 14.02.2012
30 Човек от народа
Г-н Възмутен нямам представа колко коли се продали,може би вие сте от типовете хора,които купуват един автомобил и си го пазят 20 години.Е аз с колата която ползвам в момента нямах успех навремето и затова 3 год си я търкалям,но с разход в града 8л ,извън града поддържа спокойно скорост над 160 км/ч и с поддръжка на година за консумативи една минимална работна заплата в България,просто няма какво да споря.Докато с една С клас нещата са доста по-различни.За пояснение километража на С ката струва 2000 лв приблизително и то втора ръка.
Ако вие сте от хората с доход на месец над 4000 бгн ,мога да ви пожелая безавариен път с автомобил от ценовия лукс.Но най-важният компонент е цената и в сферата на търговията масово се предпочита особенно употребяван автомобил до 5 год с пълна история,добра визия,двигател,екстри и добра цена и по възможност по-малко изминати км.Докато автомобил от трите най-успорвани марки на немския пазар ,кара се до издъхване,разбира се е над 300 000 км,7-10 годишен и доста трудно се продава.В подкрепа на тезата си мога да отбележа,че само за 6 месеца точно тези автомобили цените им са спаднали между 16 000 -5000 в зависимост от годината.
Разбира се,че най-вероятно и новия модел от изток,цената ще спадне драстично,но точно това е хубавото.Нов го закупа заможния човек,след 3 години амортизация се продава на 1/2 от цената си нов,след което минава и през други ръце докато стигне критична точка.
А отностно имидж на марката,това е за глупавите хора и спекулацийте отправени към тях.Пример за това е Г класата,колко е рационално с технологиите от миналия век и учукано купе от 90-та година да се държи на цена 20 000.
Не случайно,повечето разумни фирми закупуват автомобили със съвременна безопастност и намалени емисии на C2.
Коментиран от #34, #37
22:11 14.02.2012
31 ВИП АМГ
До коментар #29 от "Георги Георгиев":
@29 priak konkurent e lexus na s klasa samo s cenata22:20 14.02.2012
32 бай кольо
Коментиран от #35
22:24 14.02.2012
33 Възмутен до №30
Пробвай се в някой готварски сайт.
22:53 14.02.2012
34 ВИП АМГ
До коментар #30 от "Човек от народа":
@30 s klasata ne e za hora koito se oplakvat ot razhoda na gorivo.a tova che si prekupil ednaq kola s cel barza pechalba horata dane pasiat treva.tova gorublianskite targashi ste neshto strashno.butate se v A grupa a posle revete.00:07 15.02.2012
35 ВИП АМГ
До коментар #32 от "бай кольо":
@32 napalno te podkrepiam.00:08 15.02.2012
36 оги
03:00 15.02.2012
37 Kobester
До коментар #30 от "Човек от народа":
@30 Точно вчера четох за точно тази ес класа (S320CDI W220 2002-2005 година), разход 11 дават, демек ако не я настъпваш много(нормално каране, 50,60,65 из града) 15 ми се вижда прекалено много(освен ако нещо не и е наред), това са си цели 4 литра разлика.Относно продажбата и, като гледам колко ес класи има по улиците(прекалено много) не мисля че толкова трудно се продват. Да, 70-80% от тях са W221, но и W220 ги има. Гледал съм ги в мобилето лятото(обмислях покупката на такъв авотомобил) и да ти кажа малко по-хубавите модели си се продаваха доста добре, според мен просто не си случил. Късмет.
@31 Какво му е на лексуса??? Да, отвътре ес класата е в ПЪТИ по-красива и стилна(въпреки че обичам по-претрупани коли с хиляди глезотиики), но Лексуса(LS серията) хич не е лоша. Нито като дизайн, нито като пъргавина, нито като здравина, нито като разход. Лексус са много хубави коли, и го казвам аз - върл привърженик на немското и американското, мразещ 95% от японските коли.
@34 Има един много хубав лаф - "В "А" група без бутонки тръгнал" :D:D:D:D:D
10:23 15.02.2012
38 Георги Георгиев
Здравей.
Карал ли си някоя от изброените коли, или само си ги гледал на картинка?
Аз карах Мерседес S500 2010 година производство (служебно разбира се) и за около 1 година тази кола седя над 6 месеца в Балканстар (от там я взехме на 8 км.) След това взехме служебен Лексус LS600HL 2011 година и за 1 година сме минали над 400 000 километра из Европа с нея без никакви признаци за посещение на сервиз. Мога да твърдя, че по нищо не отстъпва на лукс и возия на S класата. Казвам го с цел, не да се заяждам или нагрубя някого. Просто имам пряк опит и с двата автомобила.
Възможно е и нашата S-ка да е някак калпава излезнала от завода, но като видях за какво чудо става на въпрос в Балканстар точно с този модел се отчаях. Това не значи, че е лош автомобил.
Та така.
Това си е лично мое мнение и никой НЕ трябва да се влияе от него!
Коментиран от #41, #47
11:05 15.02.2012
39 memphis
Между другото карам от 6 години Мерцедес CDI /произведен 2004/ и съм много доволен.Не съм нулирал километража последните 2 год. и средният разход е 5.9л/100.
11:45 15.02.2012
40 hyundai
12:23 15.02.2012
41 Mercedes-Benz
До коментар #38 от "Георги Георгиев":
@38 Абе ''разбирача'' ти знаеш ли кво значи пробег 400 000км на година май нещо послъгваш моето момче,я бягай да си пишеш домашните и не лъжи повече тука. 400 000 км вика xaaxaxaxa те тировете не минават по толкова на година бе ''умник'' Много ми е чудно как точно пък с S500 2010 бил брал ядове пък и на 8 километра я взел xaxaxaxa и седяла 6 месеца. Мой близък притежава такъв автомобил 2008-ма закупен пък досега за 3 години и кусур и 190 000 км освен масла и филтри друго не е сменявал! Ше ви се не знае,другия път като лъжеш гледай да е по достоверно! Били имали служебна S-ka пък после Lexus LS600,да не би и няколко Ролс Ройса и Бентлита да имате дето шефа ви ги е взел е така за оборотни да разкарвате банички с тях,а?Коментиран от #42
14:58 15.02.2012
42 Георги Георгиев
До коментар #41 от "Mercedes-Benz":
@41Не мисля, че някога си се допирал до тези автомобили освен на автосалон (ако си ходил и там де).
400 000 километра се минават без проблем за година защото се пътува из Европа постоянно (всяка седмица ходех до Виена и обратно за 3 дни, а през останалото време София - Варна и София - Бургас , така, че сам си ги сметни "умнико". И да шефа ми (бившият вече) има доста голям автопарк. Бях му шофьор и охрана и имам пряко виждане в/у двата автомобила както казах. Иди в Баялканстар и само погледни в сервиза точно за този автомобил какво става. Той си работи, но електрониката не дава да се вдигнат повече от 3000 оборота, телефона си звъни сам, и л..няния му парктроник си свири в движение. Това е доста дразнещо за хора които прекарват по-голямата си част от денонощието в колата. И да има хора с много коли и пари които изпитват страх от самолети и подобни. Но какво да ти обяснявам. Явно си "запознат" с автомобила повече от мен. Но не мисля повече да продължавам по темата с "малки келеши" които само гледат мобилето, аутодатата, клипчета и после обсъждат без изобщо да са сядали в подобен автомобил, камоли пък да са го карали за повече от 200 метра!
Поздрави и нищо лично.
Коментиран от #43
20:25 15.02.2012
43 Mercedes-Benz
До коментар #42 от "Георги Георгиев":
@42 Келеш ше викаш на баща ти момченце,а щом си охрана тва автоматически означава,че си от хората без мнение,които послушно като кученца ходят по г..а на шефа си. Знам го щото такива като тебе съм ги гледал сума ти години във фирмата,идват и си заминават.P.S. На мене нито парктроника ми свири,нито телефончето само ми звъни вътре,може при тебе да е било така,ако не знаеш как да боравиш с автомобила?! Лексуса си е направен като за малоумни и маймуна да пуснат ще се оправи вътре :) Много здраве и от мене!
20:37 15.02.2012
44 Георги Георгиев
Поздрави.
21:33 15.02.2012
45 оги
06:20 16.02.2012
46 Хах
На всяка фирма се случва да имат несполучливи екземпляри.
Наистина в Балагнстар се бяха заринали с проблемни С-ки, сега дали са точно такива или други нямам представа. Ама това не е ли място да споделим мнение без да ангажираме останалите с него?
Нека спрем с тъпотиите и да се наслаждаване на живота.
10:12 16.02.2012
47 гост
До коментар #38 от "Георги Георгиев":
@38 400 000 / 365 = 1095 на ден11:52 16.02.2012
48 стефан
Коментиран от #50
17:24 16.02.2012
49 Kia-power
17:32 19.02.2012
50 Клаус Лешке
До коментар #48 от "стефан":
@48 ти да не си врачка?14:07 20.02.2012