ФАКТИ.БГ

Най-надеждните автомобили за 2019-а

Публикувана: 14 Май, 2019 11:34
97 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 51042
Най-надеждните автомобили за 2019-а
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 32 гласа.

Агенцията J.D. Power публикува своя традиционен рейтинг за надеждност на автомобилите. Този път изследването засяга европейските леки коли, като основният критерий, по който се извършва класирането е количеството проблеми на 100 автомобила.

Неизправностите в колите са разделени на 8 категории - каросерия, управляемост и окачване, опции и дисплеи, аудио и мултимедия, седалки, климатична инсталация, интериор и силов агрегат. Тенденцията е за подобряване на качеството спрямо предходната 2018 година.

Експертите от J.D. Power обаче отбелязват и факта, че най-съвременните технологии невинаги са надеждни, като от този факт особено страдат т.нар. премиум автомобили, които са наблъскани с всевъзможни електронни опции. Изследването показва още, че хибридите и електромобилите показват повече дефекти, отколкото стандартните коли с ДВГ.

Най-надеждните автомобили за 2019 по резултатите на J.D. Power са тези от френската марка Peugeot. След тях се нареждат чехите от Skoda и корейците от Hyundai. Любопитно е още, че в топ 10 има само един премиум производител - Volvo. Ето и цялата класация.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 32 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
jap
1 Отговор
Американските класации са по реалистични защото техните критерии са по високи.

Оценка:
-65 +53

гост
2 Отговор
Да, ама Волво си е дъщерна на китайците, та това говори достатъчно красноречиво за премиумите. Ами хора, купувайте си пежо, рено, киа, хюндай, шкода и форд, хем цените по-ниски, хем проблемите по-малко и най-вече по-евтини за отстраняване.

Коментиран от #8


Оценка:
-24 +132

onq s konq
3 Отговор
Да бе!Е къ беенве ше е толко па трошливо спорет тея бе?Тиа от пежо са им платили та да говорат глупусти!!!

Коментиран от #36


Оценка:
-89 +51

гост
4 Отговор
А пропуснах да напиша, че с такова дупе като на снимката няма значение колко пъти ти се чупи колата, винаги ще има някой да го оправя.

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +119

5
Този коментар е премахнат от модератор
Skoda Octavia
6 Отговор
Skoda е много добър Автомобил

Оценка:
-53 +52

e36 е мечтата на бай мангал
7 Отговор
Колкото по-малко електроника в колата толкова по-добре. Демек колкото се може по-евтина да е кола, някаква дачийка примерно ама сега комплексарчетата заклети фенове на кенефите мерджо и бмв ше ревнат.

Коментиран от #9, #69


Оценка:
-24 +100

Хайл
8 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Обясни го на ония заблудените от "немския премиум" щото и най-скършения форд е по-добре от най-здравото им бмв

Оценка:
-29 +85

AUDI
9 Отговор

До коментар #7 от "e36 е мечтата на бай мангал":


Донякъде съгласен , НО пропускаш че всеки един автомобил от изброените марки е направо наблъскан с електроника . Ако се изчете статията в оригинал , но е на английски , ще се види защо и къде по електрониката премиумите се дънят.

Оценка:
-5 +36

икем
10 Отговор
"Пежо" и надеждност - това е меко казано несериозно!

Коментиран от #13, #39, #55


Оценка:
-68 +84

onq s konq
11 Отговор
Този автомобил на снимката с бялата предница и синята задница е много надежден!

Оценка:
-4 +64

Мен
12 Отговор
Пежо най-добрите стига вече глупости. Бмв най чупливото. Вече изперкаха тия хорица. Дачията сигурно е номер 1 в премиум класа.

Оценка:
-40 +45

Гост
13 Отговор

До коментар #10 от "икем":


Карал ли си или една жена каза?

Оценка:
-16 +28

Random
14 Отговор
Тия са най-лъжливите. В америка все шевролет печелят, я са уникални боклуци. Френския г*й не може да бие немеца.

Оценка:
-46 +39

сектант
15 Отговор
Това е подкупена статистика - дачия трябва да са на 1во място, те бият всички по издръжливост.

Коментиран от #20, #87


Оценка:
-26 +34

Фикимангала
16 Отговор
Ами Lexus?

Коментиран от #70


Оценка:
-9 +19

Анти милиционер
17 Отговор
Очаквано, BMW на последно място по надеждност.

Оценка:
-12 +67

Random
18 Отговор
В тая класация едно неработещо копче и цял прее*ан двигател са с еднаква тежест, пълна глупост е тая класация.

Оценка:
-15 +40

МангусЦигансон
19 Отговор
Само като видях Фиат на 2, и щях да си посегна !
Едвам го продадох, волана дърво, парното спря, чистачките трябва да загасяколата за да спрът ужас!
Два фиата и двата с едни и същи проблеми !
Сервото директно отказа и на двато !
Съеденителя педала потъва и трябва да го връщаш обратно с крака !

Коментиран от #97


Оценка:
-11 +50

Гост
20 Отговор

До коментар #15 от "сектант":


Пич явно не си си купувал датчия но 10000 км я вкараха в сервиза за написване на клапаните и това е предвиден ремонт . По зле са и от руските боклуци през соца . Но са ефтина и затова фирмите ги купуват.

Коментиран от #22, #34


Оценка:
-16 +41

куку руку ку
21 Отговор
БМВ по-трошливо от фиат?

Оценка:
-6 +37

Баш Батка
22 Отговор

До коментар #20 от "Гост":


Така е, датчия се кара 2 години и после в кофата. За това е най-търсена от фирмите.

Оценка:
-15 +29

Petar Nikolov
23 Отговор
Интерестно ми е Пежо дали се кара в Америка.На базата на какво го определиха че е най-надежно.На хилядите карани коли ли?До колкото знам френски коли в Америка почти не се карат.Така че ми се струва малко въпрос на политика тази класация....

Коментиран от #25, #71


Оценка:
-9 +36

24
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
25 Отговор

До коментар #23 от "Petar Nikolov":


Пежо мисля че не се продава в САЩ, малко изненадваща класация, Пежо да е на челно място, Тойота доста назад, странна класация....

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +36

26
Този коментар е премахнат от модератор
тцтцтц
27 Отговор
Не се лъжете да си купите шкода, много е гадно!

Коментиран от #31


Оценка:
-9 +24

Ха ха
28 Отговор
Бмв е радоста на майстора.

Оценка:
-7 +51

Skoda
29 Отговор
Само шкода !

Оценка:
-19 +17

Бай Благой
30 Отговор
Пежо - надежден автомобил? Ай стига е....мармота завива ли шоколада още?

Коментиран от #32


Оценка:
-22 +16

123
31 Отговор

До коментар #27 от "тцтцтц":


Какво ти е гадно, че не можеш да си купиш ли? Нищо, нищо. Има запазени Фелиции, нов внос като за тебе.

Оценка:
-4 +9

123
32 Отговор

До коментар #30 от "Бай Благой":


За Шкода съм сигурен, че са много надеждни автомобили. В доста английски класации все са в челните места за удовлетвореност на клиента. Но, Пежо - не знам. Може новите модели да са по-добри. В България малко съдим по Пежо 405, но което му се разтваряше задния мост и някои други подобни талиги на по половин милион км.

Коментиран от #51


Оценка:
-11 +19

Любезния лос
33 Отговор

До коментар #25 от "Алфа Ромео":


Пежо наистина не се продава в Америка но класацията е за UK (Великобритания). Мен ме учудва нещо друго: нали Пежо и Ситроен е една и съща кола? Как има такаква голяма разлика между двете в тази класация?

Коментиран от #35, #46


Оценка:
-8 +26

Хлъц
34 Отговор

До коментар #20 от "Гост":


Пич, чудно нещо изрече, че чак ми стана интересно как се НАПИСВАТ КЛАПАНИ, .... рисуват ли се, .... принтират ли се, .... как ...?
интересна процедура ще е.

Ако говориш за регулиране на клапани, това може да е само за един мотор (8 клапанов бензин), който отдавна не се слага, въпреки че е доказано от най-издържливите за ежедневка.
Процедурата есъвсем нормално нещо, за опростен двигател изкилифенчени променливи газоразпределения, който е с ръчно регулируеми клапани. Когато се разработи двигател се напасват детайлите и съвсем в реда на нещата да се провери, дали нямат отклонения в хлабините на клапаните ..

Оценка:
-2 +26

ПСА
35 Отговор

До коментар #33 от "Любезния лос":


Пежо и Ситроен, може да са един консорциум и да ползват еднакви техники, но проектите и автомобилите имат доста разлики, като Ситроен залагат доста често на дизайнерско изчанчени решения и си тъпчат колите с толкова пластмаси, че са като играчки от шоколадово яйце.... там електрониката страда най-вече, доста повече от колкото при Пежо...

Оценка:
-4 +26

111112
36 Отговор

До коментар #3 от "onq s konq":


Явно не си карал пежо

Оценка:
-2 +22

Монтьора
37 Отговор
Ша чупя тоз тел'ле'лизор.Нито Пежо пък още повече Шкода са били надеждни някога.Тотално извратена и платена класация.Шкода направена от 1тон.найлонови торби.пластмасов термостат и като се изпече ти изтичат водите на пътя и трябва да викаш бърза помощ.Скоростите им гърмяха като пуканки возия шееет и куп още тъпотий.Пежо трябват ти 500 набора от инструменти за да поправиш тази свиркаджийска кола.И на трето място слагам Алфа колата която вечно ще е твоя в гаража ти на трупчета в момента в който е купиш и цената и е паднала с 80%.Как да си разкараме Алфата:като намерим някъв балък да му е подарим.

Коментиран от #40, #41, #52


Оценка:
-23 +23

ЛСФК
38 Отговор
Искам да попитам защо има толкова предубедени хора към Пежо? Всички "компетентни" по темата карали ли са последните им модели? Тази класация е именно за тях. Май много хора продължават да си живеят с предразсъдъците от едно време. Пежо преди няколко години въведоха политика за повишаване на качеството, която дава резултат. Немски журналисти признаха, че новото 3008 е по-надеждно от Тигуан. Не е тайна, че двигателите на Пежо са едни от най-здравите, ползват японски скорости и ако имат някакви проблеми, идват най-вече от НЕМСКАТА електроника!

Коментиран от #58


Оценка:
-7 +41

Пежо
39 Отговор

До коментар #10 от "икем":


Разбираш от коли колкото от ядрена физика

Оценка:
-6 +7

123
40 Отговор

До коментар #37 от "Монтьора":


И Шкода, и Пежо, пък и Алфа са прилични автомобили от среден клас. Щом Шкодата ти се струва пластмасова, явно си се качвал най-много на Фабия. А това, че си оправял такива коли показва, че явно не си виждал отблизо модели след 2010 година. Да си ремонтираш приличен модел след тази година в гаражен сервиз си е жив екстремизъм. Както става ясно нито инструменти имаш, нито необходимите системи за диагностика. Това, което си писал за скоростите показва, че съм прав за годините, защото наистина преди 7-8 години имаше едни автоматици на ФВ, които даваха фира. Разбирам, че си свикнал да караш 20 годишни антики и по-твърдите окачвания на новите автомобили ти се струват кофти, ама нищо наблягай на монтажите и може да някога да си купиш нов автомобил - е поне на 2-3 години за спреш да пишеш глупости на база новия внос на 7-800 хил. километра, който ремонтираш в Горубляне.

Коментиран от #65


Оценка:
-10 +20

41
Този коментар е премахнат от модератор
Бай Шиле
42 Отговор
Класацията е за нови автомобили.. Не сравняваите бракмите които сте имали

Оценка:
-3 +23

dddd
43 Отговор
боже супер как може да сте толко зле аз знам само че бмв на 2 месеца е вече за основен а 20 годишното пежо и след още 5 ще е пак ще е така всичко преди 2002 е добре после всичко стана боклук за 3 години и хвърляй на боклука

Оценка:
-8 +14

99 годишен
44 Отговор
Чyдо-,мaдамaта успя да мe нaдъpви

Оценка:
-0 +12

Иво П.М
45 Отговор
Карам си Пежо 206+/2011г/и съм много доволен.България-Австрия-Хърватска без проблем да си кажа.Обслужването/сервиз-смяна масло,филтри и техни.състояние/е важно и я карам на едно и също място.

Оценка:
-3 +13

Сандокан
46 Отговор

До коментар #33 от "Любезния лос":


Така е виж Рено- Дачия, WV-Шкода . И мойта някои път облече нова рокля и пита : „Изглеждам ли по слаба” ама не то отдолу все същата жена ........

Оценка:
-2 +14

име
47 Отговор
а къде е опелът в класацията? или пежо означава опел?

Оценка:
-6 +3

Тъп
48 Отговор
Румънката ме вози.Дреме ми и за другите дръгели.Важното да е по джеба ми !!!

Оценка:
-0 +17

hmhmhm
49 Отговор
Къде са феновете на електричките?

Коментиран от #54


Оценка:
-0 +5

случаен
50 Отговор
ами инфинито къде е

Оценка:
-2 +2

моряк
51 Отговор

До коментар #32 от "123":


Разтваря се като не го поддържаш, две 405ци съм карал сменяш лагерите на торсиона на време и нямаш грижи .

Оценка:
-0 +12

Тони
52 Отговор

До коментар #37 от "Монтьора":


Жигула , тя ще да е супер колата за теб.

Оценка:
-1 +3

гост
53 Отговор
Това е класация само за Великобритания. Въобще не ме интересува

Оценка:
-1 +3

гост
54 Отговор

До коментар #49 от "hmhmhm":


Какво за електричките. Гаранцията при тях е дълга.Като се развали,разход нямаш.

Оценка:
-3 +2

икем
55 Отговор

До коментар #10 от "икем":


Не съм имал, но съм карал за много кратко. Нямаше задна, ако се наложи трябваше да се бута.Скоростите като цяло влизаха трудно и с луфтове. Имах по това време японска кола. Оставям всичко друго на страна. Скоростите на японката се включваха изключително меко (с един пръст) стегнато, няма лифтове даже и без съединител без проблем. Който се е сблъсквал знае, които не - си остава фен на Пежо. Нищо общо с автомобил.

Оценка:
-6 +7

Гост
56 Отговор
Несериозна, смешна и невярна класация. Копирана от някъде безмислено

Оценка:
-6 +5

57
Този коментар е премахнат от модератор
58
Този коментар е премахнат от модератор
ххх
59 Отговор
Онемях щом прочетох статията... Първо кой и как реши, че Волво е премиум марка за мен остава тълна загадка? С какво е повече от Опел или Шкода? Не съм изненадан за Немската премиум тройка, изненадан съм, че Тойота е в дъното... Любопитно ми е къде е Порше, нали е германският еталон за здравина през последните години. Най-много обаче се шокирах от първенеца. Като зная какви безумни проблеми се случваха на собствениците на 207, 307, 308, 407 и се чудя дали нещата може толкова радикално да са се променили за добро?! Не познавам и един майстор, който да обича да ги прави, но темата не е за това... След 5 год ще ни стане ясно. Да сме живи и здрави и ще разберем

Коментиран от #60, #85


Оценка:
-6 +6

ВАГ
60 Отговор

До коментар #59 от "ххх":


Естествено ,че Тойота е в дъното ,тук трябва да отговаря на евро 6 , Тойота вирее само в САЩ,Африка и арабския свят(даже и в Япония не ги карат) т.е.при подчовеците без изисквания.В Европа Аурисите и Королите се чупят повече и от Дачиите .

Оценка:
-7 +2

ЛСФК
61 Отговор

До коментар #58 от "Бай Яни":


Бай хОй, много ги разбираш нещата!!! Като спомена Боксер 2.2... да ти кажа, че имам точно такъв и го карам 5-та година (в момента е на близо 550к км). Двигателят е перфектен. За разход да не говорим. Ако не вярваш - виж колко ги карат такива. Преди това имах Спринтер - возеше като каруца, разход - висок, за проблеми да не говорим. Покрай него всичките специализирани сервизи за Мерджани ги научих... И какъв ти е критерия за една марка - някой те е забърсал с пежак и затова ги ненавиждаш?! Умник си ти...

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +10

прав си
62 Отговор

До коментар #61 от "ЛСФК":


няма смисъл да им обясняваш - те са поддръжници на герб/въпреки,че тиквата кара тойота/ !В държава където кош за смет струва повече от квадратният метър ново строителство наивността е непобедима:д

Оценка:
-1 +8

63
Този коментар е премахнат от модератор
Тъй ли?
64 Отговор

До коментар #4 от "гост":


И аз веднага си помислих: страхотна кола, колко ли ще ми струва да и се метна на седалката с мерак?😂

Оценка:
-0 +0

Монтьора
65 Отговор

До коментар #40 от "123":


Много си запознат с колите и как само си написал,че си прав,но си повече крив и смешен.Лаладжия си,и дори съм сигурен,че нямаш представа къде се сипва спирачна течност,течност за чистачките и за какво са ламБите които ти свтят на таблото,и си седнал да ми пишеш аз какви инструменти имам,къв'гараж-сервиз също и къде съм живеел.Явно ме познаваш много добре,само че не.За разлика от теб живея в втори по-големина град в бг.а не на село.Сервиза ми е с три клетки едната е с 3д стенд другите две са за ремонтни работи.Шофирал съм коли на клиенти като Ферари,Бентли,Тесла,ГТР и др.имам една отвертка,клещи и френски ключ + тапи за уши за да не слушам колко е велика Шкода това чудо на недоразумението на ваг.дори Дачия е по-надеждна от Шкода,а за корейци и Японци няма какво да говорим.

Оценка:
-3 +8

Кокорчо
66 Отговор
Да па тия, от БЕМВ, щот им паднали продажбите за 2019 о са нямали пари да запушат тая на Пежо.
Кухи лейки еееееййййй.

Оценка:
-1 +1

чурка
67 Отговор
как го разбраха без да са изпитани във времето

Оценка:
-0 +2

ggg
68 Отговор
пълни платени глупост

Оценка:
-2 +1

Николай
69 Отговор

До коментар #7 от "e36 е мечтата на бай мангал":


Две Дачии си вземи. Втората ще е заместващ автомобил докато първата е в сервиза. Имам 2 Мерцедеса от 2005 и 2006г, за 3 години нищо не пипано само консумативи. Навъртяли сме над 50 хил. километра.

Оценка:
-7 +1

Николай
70 Отговор

До коментар #16 от "Фикимангала":


Страхотна кола имах IS 250 от 2009г. Едип приятел я взе от мен за 5 години никакви грижи. Само масло се сменя и батериите на дистанционното.

Оценка:
-2 +1

Николай
71 Отговор

До коментар #23 от "Petar Nikolov":


Пежо, Ситроен и Мицубиши имат общи разработки, еднакви двигатели и тн. На някои коли само декоративната решетка е различна.

Оценка:
-0 +5

А5О
72 Отговор
СКОРО ЕДНА ТОЙОТА ТУНДРА ПРЕМИНА БЕЗ ОСНОВЕН РЕМОНТ 1400000 КМ.И ТО КАРАНА ОТ ФЕРМЕР ПО ВСЯКЪКВИ ПЪТИЦА И ВОЗИЛА ТОНОВЕ ТОВАРИ И ТЕГЛИЛА В КАЛТА ЗАКЪСАЛИ КОЛЕГИ ПОРАДИ КОЕТО НА 1 000 000 КМ Е СМЕНЯЛА СКОРОСТНА КУТИЯ.ЗА КАКВИ ПЕЖА И КАКВИ ШКОДИ МИ ПРИКАЗВАТЕ.ТОВА Е ЕВТИНА КОНФЕКЦИЯ СЛАБА РАКИЯ ПО ТОЧНО ПЪРЦУЦА.

Коментиран от #79


Оценка:
-8 +8

73
Този коментар е премахнат от модератор
74
Този коментар е премахнат от модератор
Krasi
75 Отговор
Не можеше ли да се сложи снимка на кола без женски задник?

Оценка:
-5 +2

1234
76 Отговор
Абсолютно съм съгласен с данните! Това само показва че не италянските станаха като немските а обратното. Нешата ще се влошават. Така става когато колитр ти ги сглобявят маймуни

Оценка:
-0 +5

Водач
77 Отговор
Абсолютно невярна класация! Фейк!

Оценка:
-5 +0

Чукундуризиран тракторизатор
78 Отговор
Тая от снимката да доди една диагностика да ми направи на коласта,да я АНАЛизира

Оценка:
-0 +2

Guest
79 Отговор

До коментар #72 от "А5О":


А пък ти вдигни паметник на тойота и му се кланяй по десет пъти на ден. В тундрата. Може и ескимос да станеш та да лежиш само на "танка" на тойота. Дееева и прос.ият народ дее... Никакво въображение, търсене на различно, ново удоволствие. Само закостенели любители на "германски каски"!

Оценка:
-1 +2

гост
80 Отговор
Пълни глупости! Пежо -№1 хахахахаха :D
Карам BMW - уникална кола.
Платена статия.

Коментиран от #81, #84


Оценка:
-7 +1

Guest
81 Отговор

До коментар #80 от "гост":


Да, за всеки плиткоумец в България "бмв е уникална кола". Особено 15 - 30 годишните модели са чудо и къмплийт - простотия в Източна Европа (БГ малоу.ниците да спят спокойно, не са единствени). То си трЕбе и да можеш да мислиш на собствен ход, за да разбереш, че и бмв си е средна статистка. Според модификацията.

Коментиран от #82, #83


Оценка:
-2 +4

82
Този коментар е премахнат от модератор
e36
83 Отговор

До коментар #81 от "Guest":


Като всяка друга марка и те имат хубави модели, техните са спортните и то ако не се карат всеки ден. Заради слабите версии за всеки ден бмв е винаги на последно място в класациите по надеждност. Говоря за по-новите модели

Оценка:
-0 +2

Камбата
84 Отговор

До коментар #80 от "гост":


Кой те знае и теб каква дърта бангия караш и мислиш ,че караш кола....

Оценка:
-0 +2

Тото
85 Отговор

До коментар #59 от "ххх":


Приятелю аз работех в сервиз на Бнт през 90те години когато купиха пежо. Питам те :знаеш ли как се кара служебна кола. Умножи ✖ две и ще разбереш как се кара държавна кола. От тогава карам само пежа и репликата колата ми е в сервиз не съм я произнасял. Не ми пука кой какво мисли за автомобили. Само да добавя ходя до Мюнхен с едно зареждане и не ме боли кръста от седалката.

Оценка:
-0 +3

автомонтьор
86 Отговор
Пежото е една от добрите коли и не случайно е на 1 во място , а вие си карайте трошливите Голфове и БМВ та с калпави двигатели и си мислете че карате кола....само пълните джобовете на магазините за авточасти с тия немски дараци...:)

Коментиран от #90


Оценка:
-1 +7

87
Този коментар е премахнат от модератор
Мартин
88 Отговор
Страшен смях!
Премиум марките заемат последните места, а пластмасарките най - отпред!
ТОП Класация :)

Оценка:
-2 +3

filo
89 Отговор
Карам Пежо от три години и съм много доволен. Другото не ме интересува.

Оценка:
-2 +2

Минаващ от тук
90 Отговор

До коментар #86 от "автомонтьор":


Е те бензиновите на Пежо са на БМВ. Пазарът в Европа е доста променлив поради голямото различие между страните. Пък и да кажеш Пежо, или Фолксваген е доста относително. Зависи и от модела. Ако франсетата са се научили да правят качество няма лошо. Но критерии като седалки, или комфорт са интересни. Не видях пробег например . Тогава да говорим за качество. Леко измислено сравнение.

Оценка:
-0 +0

непознат
91 Отговор
Защо никой не говори за ФИАТ?Странно нели,сега ще кажете мани тоя боклук.Фиат гранде пунто 1.3 мултиджет-75к.с,-дизел е няма такъв здрав автомобилТази кола задминава ного премиум коли.100 000 км.без никакъв дефект.БРАВО НА ФИАТ,разход,на дълго. 3.4 лт.нафта при 110км.Много подценяван автомобил във България.

Оценка:
-0 +0

barovci 20 god audita
92 Отговор
Имам Пежо 2017 чисто ново 1 вече е на 50 000 без нито един проблем. Карайте си 20-годишните кенефи на 500 000 километра 17-тя употреба. ;)

Оценка:
-0 +0

Четете внимателно
93 Отговор
Хора, гледайте какво пише J.D. Power UK (Обединено Кралство). Статистиката е от там, а не от американския J.D. Power. Тук някакви хора питат дали Пежо се карало в Америка и как могло да е на първо място...

Оценка:
-0 +0

Docenta
94 Отговор
Пежо са фирма с 200 годишна история и правят автомобили доста преди прехвалените даймлер,и бмв

Оценка:
-0 +0

гощо
95 Отговор
Е прди няколко дни четох в друг сайт подобна класация която поставяше Ауди А6 и Тойота Йарис като най здрави коли?!?! А и малките деца знаят,че Пежо и тем подобно дръгели нямат общо с здравото и надеждното!!!

Оценка:
-0 +0

kon6pirator
96 Отговор
Нисан по-здрав от Хонда, Мазда и Тойота...

Оценка:
-0 +0

fts
97 Отговор

До коментар #19 от "МангусЦигансон":


фиата не е на 2-ро, а на предпоследно място. Иначе малко е глупава тази класация определено. Бива да има някакво степенуване на проблемите. Но и не е вярно че на премиум марките им се прецакват само електрониките.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Елена Иванова
Коментар пред БНР на председателят на "Съюза на собствениците" в Слънчев бряг Елена Иванова
Слънчев бряг е доста елитен курорт със заможна българска публика."

Още бисери