8 75240

Новият Volkswagen Golf - кога и какъв да го очакваме

  • volkswagen-
  • golf-
  • viii
Новият Volkswagen Golf - кога и какъв да го очакваме - 1

Volkswagen ще стартира продажбите на осмото поколение на своя бестселър Golf в края на месец февруари следващата година. Това заяви членът на управителния съвет на VW Юрген Щакман. Първата страна, в която ще започне да се продава Golf VIII ще е Германия.

Топ мениджърът обясни забавянето с работа над сложна програма за обезпечаване на автомобила, която ще внедрява различни обновления "по въздуха". Това ще става чрез нов облачен сервиз, за защитата от хакери, по който се работи в момента. Производството на новия Golf ще става в завода на марката във Волфсбург.

Интересно е още, че общия размер на инвестициите за новата генерация е в размер на 1.8 млрд. евро, а за подготовката за производство ще са необходими още около 3 млрд евро. В основата на новия Golf ще залегне значително модернизираната платформа MQB, благодарение на която теглото ще бъде свалено с 35 - 70 килограма, в зависимост от версията.

Освен това обемът на багажника ще нарасне до впечатляващите 400 литра. Що се отнася до двигателната гама, то германците ще предложат ново семейство от 1.5-литрови турбо бензинови мотори, а така също и дизел със същия работен обем. Последният ще замени сегашните 1.6-литрови агрегати. Новият Golf ще разполага и с хибридни версии, които ще са с възможност за зареждане от битовата ел. мрежа.

В края на месец март тази година моделът навърши 45 години. Първият Golf е пуснат на 29 март 1974 година и до момента са продадени 35 млн. автомобила. От заводите на VW нов Golf излиза на всеки 41 секунди, като годишните тиражи са в размер на 780 000 автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 anti vag

    35 47 Отговор
    Какво да се очаква от Голф?Както винаги скъп,чуплив и скучен.

    Коментиран от #2, #3, #6, #15

  • 2 AUDI

    19 13 Отговор

    До коментар #1 от "anti vag":

    ахахахахахахахахаха
  • 3 фау ве

    28 27 Отговор

    До коментар #1 от "anti vag":

    Май караш само стари кенефи или от онези "нов внос" на 156 000 реални километра!?
    Огледай се да видиш, колко голфове има по улиците и си задай въпроса, защо?

    Коментиран от #4, #8, #28

  • 4 Емил

    27 9 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Отговорът е само един - хората са скучни и прости!

    Коментиран от #7


  • 5 Чичо

    16 2 Отговор
    Първо да построим завода в България. Какъвто и когато стане :-)
  • 6 Random

    11 14 Отговор

    До коментар #1 от "anti vag":

    Еми немеца не е французин че да прави голи са педе*аси.
  • 7 Random

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    Ти щото си Айнщаин...
  • 8 anti vag

    16 22 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Kaрам 9годишна Хонда Сивик.Най базовото ниво,а има климатроник, 8еър бега ,ESP и мултиволан.Базов Голф няма и радио,а струва поне 37000лева.

    Коментиран от #9, #10, #11

  • 9 anti vag

    16 15 Отговор

    До коментар #8 от "anti vag":

    А по въпроса колко Голфове има по улиците,ми те и тлъстите дропли по улиците са повече от хубавите жени и трябва ли за това да ги благославяме?
  • 10 Виктория

    11 8 Отговор

    До коментар #8 от "anti vag":

    От 6 години имам седмица с всички екстри без кожен салон - 34 000 лв

    Коментиран от #12

  • 11 Бай хой

    17 12 Отговор

    До коментар #8 от "anti vag":

    Хондата е моторетка в сравнение с гоуфа. Добра двигателен но монтирано на коруба. И наистина само добро като за косачка или за генератор. Със твърде скромен диапазон на оборотите при мах. Въртящ момент.
  • 12 anti vag

    11 13 Отговор

    До коментар #10 от "Виктория":

    Ей сега погледнах цената при БГ Дилърите започва от 41439лв с ДДС даже е с 3врати.
  • 13 Преминаващ

    15 10 Отговор
    Голфът не случайно е пръв по продажби от много години. Той е консервативен като дизайн, но доста по-иновативен като техника за такъв масов модел. При японците е обратното. Ще си намери доста купувачи.
  • 14 smeh

    15 1 Отговор
    Голфчето бива към цена само за по-базово оборудване и по-слабичките двигатели. Като тръгнеш да конфигурираш нещо като голф Р и да го понаточиш малко, цената отиде-та се не виде...Откакто намърдаха Шкодата на мястото на ФВ, за последния не може да се разбере рак ли е, риба ли е? Мъчат се масова марка да я набутат в няква тясна ниша между Шкода и Ауди. Трябва да ги навестя скоро мойте "приятели" от Порше да послушам как ще ме убеждават да си купя Голф на цената на Супърб, примерно с 2.0 тди. Бая солиден арсенал от убедителни аргументи ще им трябват...да преборят вътрешната конкуренция!

  • 15 айде айде

    15 16 Отговор

    До коментар #1 от "anti vag":

    Вържи сега Хондичката до някое дърво да пасе и като си вземеш кола тогава ела да коментираш коли.
  • 16 Ввв

    13 14 Отговор
    Какъв нов ГоуФо бе,това е поредният фейслифт,а да,забравих,че то за вагонетките си се води новият...

    Коментиран от #29

  • 17 Японеца

    12 17 Отговор
    Очаквайте го, но кой ще го купи тоя допотопен боклук?

    Коментиран от #20, #23

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Георги

    9 3 Отговор
    Голфа не е лош, но идва скъпичак за бг стандарта, ако искаш дизел и някоя друга екстеа 40 така го минава като нищо, като цяло на българите ни се карат нови коли, но със заплата 600лв. Как да извадиш 10000лв първоначална вноска и после по 500лв на месец, който може да си го позволи нека действа!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 VAG

    6 12 Отговор
    VW e много напред с материала . Бай Ганьо

    Коментиран от #22

  • 22 GAV

    10 3 Отговор

    До коментар #21 от "VAG":

    Но ти не си.
  • 23 Все тая

    14 8 Отговор

    До коментар #17 от "Японеца":

    45 ГОДИНИ такива като тебе все това питат и 45 ГОДИНИ няма кой да го мине по продажби в Европа!!! 45 ГОДИНИ само и единствено королата го бие по продажби в света. И 45 ГОДИНИ такива лумпени като тебе все това питат. Ай оди дроби зеле.

    Коментиран от #24

  • 24 ВАГ

    14 5 Отговор

    До коментар #23 от "Все тая":

    Королата бие Голфа по продажби по друга причина: Голфа е само хечбек ,Королата е хечбек ,седан,ван и т.н. ако броим само Корола-хечбек не може стигна и половината продажби на Голфа. Все едно и Джетата да е Голф и Турани,Тигуани,Шарани да са Голф-версо и т.н.

    Коментиран от #26


  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Все тая

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "ВАГ":

    Това ми е пределно ясно. Но фактите са такива и трябва да се отчитат. А баламурниците нека си говорят колкото, и каквото си поискат.
  • 27 Бай хой

    1 1 Отговор
    Спокойно деца. И вие ще порастнете някога. Драстично се променя дизайна и агрегатите на несполучливите проекти. При сполучливите и изпитани се бара съвсем леукинко и фнимателно. Класиките не се раждат през ден. Е който не е успял се пробва. И с крещящи дизайни и с откровени изгъзици от които се отказва и пробва при поредния "шедьовър".
  • 28 iiiihuiiii

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "фау ве":

    Те и милиарди мухи по света ядат л-йна ама това не означава, че всички трябва да го правим, нали?
  • 29 VAG

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ввв":

    Абе Хапут то направи си феислифт на тебе че си по грозен и от япанска кола
  • 30 Алексей

    2 0 Отговор
    Остава въпроса, защо в тежките условия на Русия, републиките в Азия и в Близкия Изток, много масово се кара Корола. А ГоУф не се вижда. Защото там масово само и единственно карат. При доста тежки условия. И изобщо не подържат. С години. И така оцеляват много малко модели. Един от тях е Корола. Почти няма други леки коли, които биха оцеляли при такъв режим на експлоатация. И разбира се ГоУфа не е сред тях. Иначе ГоУфа е добра кола за България,, въпреки че ние сме по-скоро талибанска държава. Цената на ГоУфа обаче е завишена с поне 25%. Запитайте се защо виждате повече но Короли от нови ГоУфове в България. В Германия не е така, но там стандарта е друг. А и при Тойота практиката със сервизните акции е по-честна спрямо крайният клиент, отколкото тази на Фолксваген, при които те никога не са сгрешили. И всичко се оправя за сметка на клиента.

    Коментиран от #31

  • 31 GTE

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Алексей":

    Потвърждавам, че същото важи и за повечето африкански държави. Карат много масово предимно Тойоти, а леките коли са основно Короли. Има много стари още от 70-те години до последните модели на Корола. И в Африка се кара основно с гуми Йокохама.

    Коментиран от #36

  • 32 Драйвър

    3 2 Отговор
    Като чета как "карачите" на "Японски"(които 90% са произведени в АНГЛИЯ) и Френски коли плюят Голфа,веднага се сещам,за лисицата която не стигала гроздето и казала ,че е "кисело",пожелавам ви някой ден да имате доходи (и акъл в главата си есествено,защото няма как да имате високи доходи без него) за да можете да си позволите да си купите НОВ Голф и тогава да давате мнение по темата!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Факт!

    2 5 Отговор
    Ква лисица и кво грозде голфа е евтина масова допотопна кола която освен германците и още някакви измислени държави като Холандия ги купуват щото не правят коли.ФВ скоро ще фалират всичките им продажби са на минус.

    Коментиран от #35, #37

  • 35 Ти си прост

    3 0 Отговор

    До коментар #34 от "Факт!":

    Абе смотан в цял свят се продава фв, вероятноста света да свърши е по голяма от колкото ФВ да фалира смешен си, нагъл и просттт
  • 36 Само Ваг

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "GTE":

    Тоиойта е кенеф ниско квалифициран затова у Африка ги карат ясно ли ви е Хапут.
  • 37 Само ВАГ другите да ги е яд

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "Факт!":

    Палячо ако ФВ е на минус то незнам кои е на плюс. Толкова селски изказвания правите , жълтите фенчета, че сте жалки, немските коли винаги ще се карат, предпочитат, и харесват, а вие се пръснете от яд. Истината болииии.
  • 38 VW GROUP

    4 1 Отговор
    Жал ми е за жълтите отрепки, където коментират. Никой не ви е виновен че карате грозни, изгнили пластмасови отвратителни за подръжка без авторитет и имидж джапански контеинери
  • 39 Реалист

    4 2 Отговор
    Гатанка за напреднали. Нито комби, нито ван, не е и хечбек, но по грозно от 3- те. Що е то? Отговор- Японска кола.
  • 40 Чук

    0 0 Отговор
    Всяка кола си има своите предимства! Карал съм голф , фиат up и отново голф, но го дадох на дядото. Сега карам корола и ще купувам отново голф но за жената и дъщерята.
    От всичките коли съм много доволен, но най вече от королата.