ФАКТИ.БГ

Новият Volkswagen Golf - кога и какъв да го очакваме

Публикувана: 14 Май, 2019 13:50
40 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6977
Новият Volkswagen Golf - кога и какъв да го очакваме
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Volkswagen ще стартира продажбите на осмото поколение на своя бестселър Golf в края на месец февруари следващата година. Това заяви членът на управителния съвет на VW Юрген Щакман. Първата страна, в която ще започне да се продава Golf VIII ще е Германия.

Топ мениджърът обясни забавянето с работа над сложна програма за обезпечаване на автомобила, която ще внедрява различни обновления "по въздуха". Това ще става чрез нов облачен сервиз, за защитата от хакери, по който се работи в момента. Производството на новия Golf ще става в завода на марката във Волфсбург.

Интересно е още, че общия размер на инвестициите за новата генерация е в размер на 1.8 млрд. евро, а за подготовката за производство ще са необходими още около 3 млрд евро. В основата на новия Golf ще залегне значително модернизираната платформа MQB, благодарение на която теглото ще бъде свалено с 35 - 70 килограма, в зависимост от версията.

Освен това обемът на багажника ще нарасне до впечатляващите 400 литра. Що се отнася до двигателната гама, то германците ще предложат ново семейство от 1.5-литрови турбо бензинови мотори, а така също и дизел със същия работен обем. Последният ще замени сегашните 1.6-литрови агрегати. Новият Golf ще разполага и с хибридни версии, които ще са с възможност за зареждане от битовата ел. мрежа.

В края на месец март тази година моделът навърши 45 години. Първият Golf е пуснат на 29 март 1974 година и до момента са продадени 35 млн. автомобила. От заводите на VW нов Golf излиза на всеки 41 секунди, като годишните тиражи са в размер на 780 000 автомобила.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
anti vag
1 Отговор
Какво да се очаква от Голф?Както винаги скъп,чуплив и скучен.

Коментиран от #2, #3, #6, #15


Оценка:
-45 +35

AUDI
2 Отговор

До коментар #1 от "anti vag":


ахахахахахахахахаха

Оценка:
-12 +18

фау ве
3 Отговор

До коментар #1 от "anti vag":


Май караш само стари кенефи или от онези "нов внос" на 156 000 реални километра!?
Огледай се да видиш, колко голфове има по улиците и си задай въпроса, защо?

Коментиран от #4, #8, #28


Оценка:
-27 +27

Емил
4 Отговор

До коментар #3 от "фау ве":


Отговорът е само един - хората са скучни и прости!

Коментиран от #7


Оценка:
-9 +26

Чичо
5 Отговор
Първо да построим завода в България. Какъвто и когато стане :-)

Оценка:
-2 +15

Random
6 Отговор

До коментар #1 от "anti vag":


Еми немеца не е французин че да прави голи са педе*аси.

Оценка:
-13 +11

Random
7 Отговор

До коментар #4 от "Емил":


Ти щото си Айнщаин...

Оценка:
-6 +8

anti vag
8 Отговор

До коментар #3 от "фау ве":


Kaрам 9годишна Хонда Сивик.Най базовото ниво,а има климатроник, 8еър бега ,ESP и мултиволан.Базов Голф няма и радио,а струва поне 37000лева.

Коментиран от #9, #10, #11


Оценка:
-22 +16

anti vag
9 Отговор

До коментар #8 от "anti vag":


А по въпроса колко Голфове има по улиците,ми те и тлъстите дропли по улиците са повече от хубавите жени и трябва ли за това да ги благославяме?

Оценка:
-15 +15

Виктория
10 Отговор

До коментар #8 от "anti vag":


От 6 години имам седмица с всички екстри без кожен салон - 34 000 лв

Коментиран от #12


Оценка:
-8 +10

Бай хой
11 Отговор

До коментар #8 от "anti vag":


Хондата е моторетка в сравнение с гоуфа. Добра двигателен но монтирано на коруба. И наистина само добро като за косачка или за генератор. Със твърде скромен диапазон на оборотите при мах. Въртящ момент.

Оценка:
-12 +17

anti vag
12 Отговор

До коментар #10 от "Виктория":


Ей сега погледнах цената при БГ Дилърите започва от 41439лв с ДДС даже е с 3врати.

Оценка:
-13 +11

Преминаващ
13 Отговор
Голфът не случайно е пръв по продажби от много години. Той е консервативен като дизайн, но доста по-иновативен като техника за такъв масов модел. При японците е обратното. Ще си намери доста купувачи.

Оценка:
-10 +15

smeh
14 Отговор
Голфчето бива към цена само за по-базово оборудване и по-слабичките двигатели. Като тръгнеш да конфигурираш нещо като голф Р и да го понаточиш малко, цената отиде-та се не виде...Откакто намърдаха Шкодата на мястото на ФВ, за последния не може да се разбере рак ли е, риба ли е? Мъчат се масова марка да я набутат в няква тясна ниша между Шкода и Ауди. Трябва да ги навестя скоро мойте "приятели" от Порше да послушам как ще ме убеждават да си купя Голф на цената на Супърб, примерно с 2.0 тди. Бая солиден арсенал от убедителни аргументи ще им трябват...да преборят вътрешната конкуренция!

Оценка:
-1 +15

айде айде
15 Отговор

До коментар #1 от "anti vag":


Вържи сега Хондичката до някое дърво да пасе и като си вземеш кола тогава ела да коментираш коли.

Оценка:
-15 +14

Ввв
16 Отговор
Какъв нов ГоуФо бе,това е поредният фейслифт,а да,забравих,че то за вагонетките си се води новият...

Коментиран от #29


Оценка:
-14 +13

Японеца
17 Отговор
Очаквайте го, но кой ще го купи тоя допотопен боклук?

Коментиран от #20, #23


Оценка:
-16 +12

18
Този коментар е премахнат от модератор
Георги
19 Отговор
Голфа не е лош, но идва скъпичак за бг стандарта, ако искаш дизел и някоя друга екстеа 40 така го минава като нищо, като цяло на българите ни се карат нови коли, но със заплата 600лв. Как да извадиш 10000лв първоначална вноска и после по 500лв на месец, който може да си го позволи нека действа!

Оценка:
-3 +9

20
Този коментар е премахнат от модератор
VAG
21 Отговор
VW e много напред с материала . Бай Ганьо

Коментиран от #22


Оценка:
-12 +5

GAV
22 Отговор

До коментар #21 от "VAG":


Но ти не си.

Оценка:
-3 +10

Все тая
23 Отговор

До коментар #17 от "Японеца":


45 ГОДИНИ такива като тебе все това питат и 45 ГОДИНИ няма кой да го мине по продажби в Европа!!! 45 ГОДИНИ само и единствено королата го бие по продажби в света. И 45 ГОДИНИ такива лумпени като тебе все това питат. Ай оди дроби зеле.

Коментиран от #24


Оценка:
-8 +13

ВАГ
24 Отговор

До коментар #23 от "Все тая":


Королата бие Голфа по продажби по друга причина: Голфа е само хечбек ,Королата е хечбек ,седан,ван и т.н. ако броим само Корола-хечбек не може стигна и половината продажби на Голфа. Все едно и Джетата да е Голф и Турани,Тигуани,Шарани да са Голф-версо и т.н.

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +14

25
Този коментар е премахнат от модератор
Все тая
26 Отговор

До коментар #24 от "ВАГ":


Това ми е пределно ясно. Но фактите са такива и трябва да се отчитат. А баламурниците нека си говорят колкото, и каквото си поискат.

Оценка:
-1 +3

Бай хой
27 Отговор
Спокойно деца. И вие ще порастнете някога. Драстично се променя дизайна и агрегатите на несполучливите проекти. При сполучливите и изпитани се бара съвсем леукинко и фнимателно. Класиките не се раждат през ден. Е който не е успял се пробва. И с крещящи дизайни и с откровени изгъзици от които се отказва и пробва при поредния "шедьовър".

Оценка:
-1 +1

iiiihuiiii
28 Отговор

До коментар #3 от "фау ве":


Те и милиарди мухи по света ядат л-йна ама това не означава, че всички трябва да го правим, нали?

Оценка:
-1 +2

VAG
29 Отговор

До коментар #16 от "Ввв":


Абе Хапут то направи си феислифт на тебе че си по грозен и от япанска кола

Оценка:
-2 +1

Алексей
30 Отговор
Остава въпроса, защо в тежките условия на Русия, републиките в Азия и в Близкия Изток, много масово се кара Корола. А ГоУф не се вижда. Защото там масово само и единственно карат. При доста тежки условия. И изобщо не подържат. С години. И така оцеляват много малко модели. Един от тях е Корола. Почти няма други леки коли, които биха оцеляли при такъв режим на експлоатация. И разбира се ГоУфа не е сред тях. Иначе ГоУфа е добра кола за България,, въпреки че ние сме по-скоро талибанска държава. Цената на ГоУфа обаче е завишена с поне 25%. Запитайте се защо виждате повече но Короли от нови ГоУфове в България. В Германия не е така, но там стандарта е друг. А и при Тойота практиката със сервизните акции е по-честна спрямо крайният клиент, отколкото тази на Фолксваген, при които те никога не са сгрешили. И всичко се оправя за сметка на клиента.

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +2

GTE
31 Отговор

До коментар #30 от "Алексей":


Потвърждавам, че същото важи и за повечето африкански държави. Карат много масово предимно Тойоти, а леките коли са основно Короли. Има много стари още от 70-те години до последните модели на Корола. И в Африка се кара основно с гуми Йокохама.

Коментиран от #36


Оценка:
-0 +2

Драйвър
32 Отговор
Като чета как "карачите" на "Японски"(които 90% са произведени в АНГЛИЯ) и Френски коли плюят Голфа,веднага се сещам,за лисицата която не стигала гроздето и казала ,че е "кисело",пожелавам ви някой ден да имате доходи (и акъл в главата си есествено,защото няма как да имате високи доходи без него) за да можете да си позволите да си купите НОВ Голф и тогава да давате мнение по темата!

Оценка:
-2 +3

33
Този коментар е премахнат от модератор
Факт!
34 Отговор
Ква лисица и кво грозде голфа е евтина масова допотопна кола която освен германците и още някакви измислени държави като Холандия ги купуват щото не правят коли.ФВ скоро ще фалират всичките им продажби са на минус.

Коментиран от #35, #37


Оценка:
-5 +2

Ти си прост
35 Отговор

До коментар #34 от "Факт!":


Абе смотан в цял свят се продава фв, вероятноста света да свърши е по голяма от колкото ФВ да фалира смешен си, нагъл и просттт

Оценка:
-0 +3

Само Ваг
36 Отговор

До коментар #31 от "GTE":


Тоиойта е кенеф ниско квалифициран затова у Африка ги карат ясно ли ви е Хапут.

Оценка:
-1 +1

Само ВАГ другите да ги е яд
37 Отговор

До коментар #34 от "Факт!":


Палячо ако ФВ е на минус то незнам кои е на плюс. Толкова селски изказвания правите , жълтите фенчета, че сте жалки, немските коли винаги ще се карат, предпочитат, и харесват, а вие се пръснете от яд. Истината болииии.

Оценка:
-1 +2

VW GROUP
38 Отговор
Жал ми е за жълтите отрепки, където коментират. Никой не ви е виновен че карате грозни, изгнили пластмасови отвратителни за подръжка без авторитет и имидж джапански контеинери

Оценка:
-1 +4

Реалист
39 Отговор
Гатанка за напреднали. Нито комби, нито ван, не е и хечбек, но по грозно от 3- те. Що е то? Отговор- Японска кола.

Оценка:
-2 +4

Чук
40 Отговор
Всяка кола си има своите предимства! Карал съм голф , фиат up и отново голф, но го дадох на дядото. Сега карам корола и ще купувам отново голф но за жената и дъщерята.
От всичките коли съм много доволен, но най вече от королата.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Божидар Димитров
Директорът на НИМ коментира реставрацията на "Ларгото" в София пред bTV:
Стъклен покрив няма да свърши работата, само ще го на*ерат гълъбите."

Още бисери