ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Безобразие, как така се записват? Единствено за Тесла може да се записват и да правят депозити. Само Свети Илон има право да държи депозитите по 2-3 години и да лъже че ще пусне миксер за $35 хиляди
Емблемата е твърде наподобяваща.
Като се прибави и G-точката на ключалката на багажника,нещата за Рено съмсем си идват на място
Единствената авто компания с мажоритарно акционерно държавно участие в Света
.Посочената цена е без коментар.Просто....Рено.
Ами изглежда добре ,прилична цена ,....предлагам на комплексарите да си изписват цените на германските таралясници та повече нормални хора да им се смеят...
1 Френско е, 2 1.3 двигател, 3 базирано е на дъстер и е с барабани отзад, а струва 40 000лв, 4 само на предно и 150 коня за 40000! За тия пари по-добре нещо втора ръка на 20-30 000км и останалите пари за ремонти и гориво.
Какво повече искате... Чисто нов автомобил с технологии от последно поколение, красив, достъоен... Тук говорим за автомобил за масовия потребител, който работи от 8 до 5 за що годе добра заплата или някой който има малък бизнес и може да си го позволи. Ако имате бизнес за милиони тогава имайте претенции за НОВИ премиум модели... Сигурен съм, че повечето не са помирисвали нова кола ама на думи са много силни. Идете в някой шоурум на Рено-Дачия, влезте в нов автомобил, покарайте и тогава коментирайте.
добре че бяха корейците та да измислят това купе и от бмв да откраднат дизайна, после и магарцедес го краднаха, и рено-нисан няма да останат по-наназадзе :) обаче т'ва си е корейско! а кои корейски моделчета са, оставям на вас да си ги потърсите :)
Хахаха, "тЕхНоЛоГиИ пОсЛеДнО ПоКоЛеНиЕ"... Задните барабани са толкова нови че само най-новите таралясници на Рено-Нисан ги ползват... Земи се скрий. Нов таралясник не е по-добре от кола висок клас на 2-3 години. Това че ти си дзифтар и не искаш да харчиш да си поддържаш колата си е твой проблем
Ами не аз съм такъв, че искам да карам чисто нова кола 😉 2 3 годишна кола не е чисто нова. Премиумите не са това което бяха. Излишно се заблуждавате, че за повече пари получавате по-добро качество!
Продължавай да си живееш с разбирането за по-добре кола на 2или 3 години те са вече уморени.На запад това са минимум 150000 км.добре че е ГАНЬО като теб да могат да си ги продават и заживяха щастливи като филмите.И аз съм на мнение че подобре задни барабанни спирачки отколкото някое субароу или немски вече лешшш.
В България освен 7 милиона политици и футболни треньори се оказа че има и още толкова автомобилни специалисти, всеки се напъва да си налага мнението. Всеки си решава за каква кола да си харчи парите, лично аз карам Рено Каджар купен чисто нов и мога да кажа че е супер. Рено са в челните места по продадени автомобили в Европа
Къде си видял такова купе със седем места? Дори много по-големите купета нямат такива версии, защото няма място за главите. Х6 е стриктно с 4 места дори. Това е идеална кола, затова има толкова заявки, нито се казва, че са платили депозит, нито нищо. Просто има записани 10х.потенциални купувачи и когато доставят кола им звънят дали я искат, това е. Красива, простичък бензин, евтина, какво му трябва повече на човек за нова кола? Тук най-много каджар да си купиш за същите пари, друго не, не че той е лош, но купеобразна форма за толкова малко пари си е предвидим пазарен успех.
Renault Arkana е BMW X6 за масите. Новата Arkana е разработка на дизайнерския център на Renault в Париж, а производството на модела ще започне първоначално във фабриката на фирмата в Русия.
Новото си е ново! Да му мислят тези, които тепърва, ще купуват коли с масово превъртяни километражи особено от ЕС производство.... в % няма да Ви пиша, за да не се шашкате...Всеки има право на избор, нали сме демокрация?... Даже да плащаш по 300-400лв за сервиране на година при 5-7 годишна гаранция и автокаско 800-1200лв, ще си спестите маса ядове и допълнителни загуби от всякакъв вид... Бъдете здрави!
Е тия яко се прецакаха. Как първо не прочетоха коментарите тук, да видят как ги плюем, щото тия рена за нищо не стават. Първите 100 човека изгоряха, да си знаят занапред-първо компетентното мнение във Факти и после покупка.
За такова "псевдо изкупуване" хората от Топ Гиър говориха още преди години. Самите дилъри регистрират автомобилите за да се отчитат положителни цифри в счетоводството и медиите, а чак след това колите само се прехвърлят на истинския купувач!
1,3 на турбинка. Мотор за 120 000. Като Шкода 105. Това са недосмислици. Тойота що не ги правят, а карат на нормални кубици без никакви турбини? Защото не могат ли!? Купувайте като искате.
Бай Ганьовци като теб самия, с две леви ръце и с килийно образование никога няма да проумеят, че докато не си напънат мозъка гладък като великденско яйце, ей така ще си останат бедни като въшки, а за германски премиум СУВ само могат да сънуват и цъкат като швейцарски часовници, изпълнени със злоба и жлъч.
И тук идва въпроса, докато стигнеш до края на горното изречение, дали ще можеш да заппмниш началото му.
САМО ДА ПРИПОМНЯ НА ВСИЧКИ ПЛЮЕЩИ И КРИТИКУВАЩИ ДИЗАЙНА И ФОРМАТА НА BMW X6.НАЛИ БЕШЕ ГРОЗНА Х6.СЕГА ЗАЩО ХАРЕСВАТЕ ТОЗИ ДИЗАИН?МАЙ НЕЩО ВИЖДАМ ЧЕ СИ ПРОТИВОРЕЧИТЕ.ТОВА ЧЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ПОЗВОЛИТЕ Х6 НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ BMW Е ТОВА КОЕТО ВИЕ КАЗВАТЕ.А ЗА ГРОЗДЕТО ВИЕ СИ ЗНАЕТЕ.ХАЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ.
Я пак помисли... Новата Корола в базовото си оборудване идва с 1.2 тубро двигател с 116 коня. По принцип не харесвам СУВ-ове, но ако човек се интересува от такъв тип автомобил, за нашите пътни условия и финансову възможности има Дачия Дъстър със същия двигател плюс 4х4 (на когото му трябва разбира се)...
Тойота, както и др. японски производители правеха такива мотори много по-рано. Имах Дайхацу, 87 година производство, 993 кубика с турбо,75 коня. 12-годишно беше на 240 хиляди без ремонт. Следващото ми беше пак 1000 кубика от 92 год. двувалка ,101 коня, 8-годишно на 200 000 км, страхотна машинка. Направих я 170 коня с друго турбо и 2 бензинови помпи и даже и сложих газова уредба. Биеше коли с по 300 коня...Двигателят издържаше 9000 оборота без да се повреди. Двигателите бяха 3-цилиндрови. И чак последните години Форд се похвалиха с техния двигател на годината -екобууст-1.0 , 30 години след японците.
Супер , имам вече такова , от 94-та , голф 3 ка , само предните движи , висок е , но няма електроника и .... разликата в цената няма да я коментирам .......
Не е грозна Х6. Тя е по идея от Ссанг Юинг Текстът, един здрав кореец. След Х6 и от Мерседес лапнаха идеята, сега и Рено. Идеята е доста стара за плавно скосена задница и я има в спортните коли отдавна. Но при СУВ е пионера Рекстън. Няма никаква полза от тези СУВ, карат ги на асфалт. А за тежки терени трябват, но малцина карат там. Главно фермери горски работници и други. Не ми харесва СУВ само с предно. Няма смисъл. Мога да си повдигна леката кола с 8 см и без да е СУВ. Най-красивата кола според мен на Рено е Сценик 4х4 150 К.с. тя има идеалният изчистен СУВ силует. Стар модел е, но е добра кола.Предпочитам Дачия Сандеро пред това Ено.
Прав си. Не се вижда нищо, което да те накара да хълцаш по нея. Новото Туинго обаче е интересно, малка въшка, с с доста добри възможности. Няма идеална кола за всички терени и случаи. Виж, новото Субару Форестър и Хонда ЕйчЕрВи и Тойота СиЕйчАр доста заинтригуват и в екстериор и интериор. Рено прави добри коли, но този модел просто се обезличава спрямо Х6. Предпочитам Дачия Дъстър за СУВ. Доста проходима е.
На Кашкай 1,2 турбо бензин - 130 кс. Качи го на магистралата със 140 да видиш колко харчи, или пробвай да изпревариш ТИР на завоите между Св. Власи Обзор.
Значи с тва "бмв-то си е бмв" звучите, като безмозъчни тъпоумници! Някой беше постнал някъде тези дни: бмв си е най-обикновен автомобил, като всички останали. Изкл. моделите от 5 серия нагоре + М изпълненията + "тежките" сув! 1, 2, 3, 4, 5 серии + малките сув - достойна кокуренция валяло! Т.е. реално бмв няма автомобил в сегмента на аркана - факт, колкото и невероятно да звучи! Аз лично не бих употребявал аркана (както и х6). Тази конструкция е безсмислена относно пространство.
Поредното жалко копие на големите марки. А факта, че това подобие на джип е само с предно предаване е направо смешен. Мен лично ще ме е срам да кажа, че съм дал 20 000 евро за това нещо.
Стига с тия съвети за "разкошните" употребявани автомобили. Купувайте си чисто нови коли. Те се правят, за да се купуват нови. Никога не бих се върнал на употребявана кола. Сега имам възможност - купил съм нов премиум автомобил. Но човек не знае как ще се стече животът му. По правило той е низ от върхове и спадове. Ако някой ден, не дай Боже, нямам възможност да си позволя нов премиум автомобил, но трябва да си купя все пак кола, то без всякакъв проблем, ще си купя непремиум за толкова, колкото мога да си позволя да похарча. Но... нов!!!
Точно с тези мерцедеси на 4 5 години няма да излезеш от сервизите... Германеца я купува тая кола да я кара, да и навърти едни 300-500к км и да си купи нова. До кога ще има наивнци които да вярват, че 10г. кола може да е на 136к км и 3-4 годишна да е пак на същите километри 😁 Такъв филм няма разберете го!
10 100 бройки за 144 милионно население са равни на 400 бройки за България. 200 за да се напълнят дилърските складове и 120 за оперативен лизинг.Кешовите продажби да са 20 %, т.е. Рено, което е с голям китайски дял гони развиващи се пазари с еднодневки.
Гьзария цена няма.То пъкх6 щото много хубаво,един кюпник за комплексари с кинти.Виж купе4 е красота,само багажника е малък и няма място за бидоните с джибрите,но ще го преживеем някакси.
Гьзария цена няма.То пъкх6 щото много хубаво,един кюпник за комплексари с кинти.Виж купе4 е красота,само багажника е малък и няма място за бидоните с джибрите,но ще го преживеем някакси.
Говориш за премиум клас пък обявата за бмв 3 серия.Не че е лошо бмв-то но премиум клас е 7серия,Ауди а8,МБ Sкласа и т.н.Тия 26000км да не се окажат 260000 при проверката?
абе хубава е колата ама нещо много голям двигател са и сложили, няма да е икономична а и ще тежи.. за тия пари можеха поне да се напънат за 0.9 кубика с 250 коня няма какво да се лъжем
Не знам защо спорите само ,всеки си има предпочитания и модели .Аз съм привърженик на няколко немски модела ,но уважавам и другите марки ,различни коли ,различни хора ,всеки търси нещо по негов вкус .Мога много да кажа защо харесвам или не харесвам дадена марка или модел ,но какво от това ,някой друг също ще каже за мойте предпочитания защо не ги харесва .Тук по-скоро ми се иска да не ставаме консуматорско общество както американците примерно. Давай защото е ново да го купим непременно. Аз се гордея с българина ,че е рационален и мисли а не се хвърля веднага ,лошото е че виждам все повече обратното .
500 000 не са ли им малко множко. Те сшед гаранцията им гърчят кутиите и свогателите поне тука в германия за българия може би издържат повече. Щото и горивата и частите ни са оргинални 2 пъти по-премиум от немските. :)
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мениджър в Лидл
Коментиран от #74
12:07 25.05.2019
2 асддса
Коментиран от #3, #4, #6, #12, #30, #48, #75, #89
12:14 25.05.2019
3 yttb
До коментар #2 от "асддса":
какво му е?Коментиран от #13, #58
12:18 25.05.2019
4 Димитър
До коментар #2 от "асддса":
Поименно ли трябва да изброят стоте души, които са я купили вече и 10 000,които чакат?12:20 25.05.2019
5 767
Коментиран от #25, #76
12:21 25.05.2019
6 ПОЗНАВАЧ
До коментар #2 от "асддса":
Някой с много рубли :-))Коментиран от #73
12:23 25.05.2019
7 гост
12:23 25.05.2019
8 гост
12:29 25.05.2019
9 Лекар БГ
Като се прибави и G-точката на ключалката на багажника,нещата за Рено съмсем си идват на място
Единствената авто компания с мажоритарно акционерно държавно участие в Света
.Посочената цена е без коментар.Просто....Рено.
12:30 25.05.2019
10 Batushka
Коментиран от #16, #20
12:40 25.05.2019
11 вес
12:40 25.05.2019
12 газ бок
До коментар #2 от "асддса":
викаш друго си е мерджо или бмв на 300 хилкиКоментиран от #14
12:44 25.05.2019
13 Random
До коментар #3 от "yttb":
1 Френско е, 2 1.3 двигател, 3 базирано е на дъстер и е с барабани отзад, а струва 40 000лв, 4 само на предно и 150 коня за 40000! За тия пари по-добре нещо втора ръка на 20-30 000км и останалите пари за ремонти и гориво.Коментиран от #59
12:57 25.05.2019
14 Random
До коментар #12 от "газ бок":
Даже и на 500 000км да са пак по-добре от това френско недоразумениеКоментиран от #37, #88
12:58 25.05.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Карам нова кола
Коментиран от #19, #55
13:03 25.05.2019
18 европейците крадат
13:11 25.05.2019
19 Random
До коментар #17 от "Карам нова кола":
Хахаха, "тЕхНоЛоГиИ пОсЛеДнО ПоКоЛеНиЕ"... Задните барабани са толкова нови че само най-новите таралясници на Рено-Нисан ги ползват... Земи се скрий. Нов таралясник не е по-добре от кола висок клас на 2-3 години. Това че ти си дзифтар и не искаш да харчиш да си поддържаш колата си е твой проблемКоментиран от #21, #54, #78
13:17 25.05.2019
20 Boris Georgiev
До коментар #10 от "Batushka":
По тъп коментар за тази година не бях чел. Обикновено такива ги пишат некадърници и мързеливци и най-вече супер завистливи хора.Коментиран от #27
13:26 25.05.2019
21 Карам нова кола
До коментар #19 от "Random":
Ами не аз съм такъв, че искам да карам чисто нова кола 😉 2 3 годишна кола не е чисто нова. Премиумите не са това което бяха. Излишно се заблуждавате, че за повече пари получавате по-добро качество!13:27 25.05.2019
22 Дфен
Коментиран от #31
13:54 25.05.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Еблю
14:38 25.05.2019
25 гост
До коментар #5 от "767":
Къде си видял такова купе със седем места? Дори много по-големите купета нямат такива версии, защото няма място за главите. Х6 е стриктно с 4 места дори. Това е идеална кола, затова има толкова заявки, нито се казва, че са платили депозит, нито нищо. Просто има записани 10х.потенциални купувачи и когато доставят кола им звънят дали я искат, това е. Красива, простичък бензин, евтина, какво му трябва повече на човек за нова кола? Тук най-много каджар да си купиш за същите пари, друго не, не че той е лош, но купеобразна форма за толкова малко пари си е предвидим пазарен успех.14:53 25.05.2019
26 хаха
15:19 25.05.2019
27 Batushka
До коментар #20 от "Boris Georgiev":
Веднага си личи че си дълбок интелект с две десни ръце които дори през нощем не си почиват а ти бъркат в задника за да не стоят без работа....Коментиран от #44
15:45 25.05.2019
28 123
16:08 25.05.2019
29 Николай
16:54 25.05.2019
30 Ноко
До коментар #2 от "асддса":
Пич, 5008 на Пежо е 70 000 и няма 4х4.Ако си от Чепеларе или от Велинград може и да ти потрябва 4х4 два пъти е годината.
17:08 25.05.2019
31 Random
До коментар #22 от "Дфен":
150000км друг път, най-много 50000. На бащата турана е 2007г и е на 160000км а е купен 2010г.17:25 25.05.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 ВБА
17:45 25.05.2019
34 4х4
Коментиран от #38
17:52 25.05.2019
35 Антон
18:10 25.05.2019
36 Ганьо
18:19 25.05.2019
37 Христо
До коментар #14 от "Random":
Има една поговорка, гроздето кисело18:26 25.05.2019
38 Христо
До коментар #34 от "4х4":
На всеки 5 г. си го сменям и не ми пука какво мислят другите. Няма да дам двойно повече пари за немски schrott.👍👍👍
18:29 25.05.2019
39 Бати Злати
Коментиран от #50
19:20 25.05.2019
40 Tomi Tomov
19:38 25.05.2019
41 Renaultfan
Коментиран от #49, #61
20:17 25.05.2019
42 Va60
20:28 25.05.2019
43 Минаващ от тук
Коментиран от #46, #47
20:34 25.05.2019
44 Boris Georgiev
До коментар #27 от "Batushka":
Бай Ганьовци като теб самия, с две леви ръце и с килийно образование никога няма да проумеят, че докато не си напънат мозъка гладък като великденско яйце, ей така ще си останат бедни като въшки, а за германски премиум СУВ само могат да сънуват и цъкат като швейцарски часовници, изпълнени със злоба и жлъч.И тук идва въпроса, докато стигнеш до края на горното изречение, дали ще можеш да заппмниш началото му.
Коментиран от #79
20:47 25.05.2019
45 BMW то,си е ВMW
Коментиран от #56, #65, #84
20:49 25.05.2019
46 Аззззз
До коментар #43 от "Минаващ от тук":
Я пак помисли... Новата Корола в базовото си оборудване идва с 1.2 тубро двигател с 116 коня. По принцип не харесвам СУВ-ове, но ако човек се интересува от такъв тип автомобил, за нашите пътни условия и финансову възможности има Дачия Дъстър със същия двигател плюс 4х4 (на когото му трябва разбира се)...21:05 25.05.2019
47 разбирача
До коментар #43 от "Минаващ от тук":
Тойота, както и др. японски производители правеха такива мотори много по-рано. Имах Дайхацу, 87 година производство, 993 кубика с турбо,75 коня. 12-годишно беше на 240 хиляди без ремонт. Следващото ми беше пак 1000 кубика от 92 год. двувалка ,101 коня, 8-годишно на 200 000 км, страхотна машинка. Направих я 170 коня с друго турбо и 2 бензинови помпи и даже и сложих газова уредба. Биеше коли с по 300 коня...Двигателят издържаше 9000 оборота без да се повреди. Двигателите бяха 3-цилиндрови. И чак последните години Форд се похвалиха с техния двигател на годината -екобууст-1.0 , 30 години след японците.21:16 25.05.2019
48 Иван
До коментар #2 от "асддса":
Човек който мисли с главата си и няма комплекси21:22 25.05.2019
49 4х4
До коментар #41 от "Renaultfan":
Двигателя е ОК. Щеше да е добре и със скоростите да е така(на Кашкая)21:27 25.05.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Мъжкар Батка
22:07 25.05.2019
52 Стръв за наивници
22:33 25.05.2019
53 гнида
22:41 25.05.2019
54 Алфата
До коментар #19 от "Random":
Предлагам вместо Random да ползваш, като ник вече "гальовното" на реното - Rende. Ще ти отива! Поне докато пораснеш.23:15 25.05.2019
55 123
До коментар #17 от "Карам нова кола":
И кои по точно технологий от последно поколение притежава тази щайга? Защо не ге изброиш да видим какви са, и от кога са?Коментиран от #57
23:18 25.05.2019
56 Критик
До коментар #45 от "BMW то,си е ВMW":
Не е грозна Х6. Тя е по идея от Ссанг Юинг Текстът, един здрав кореец. След Х6 и от Мерседес лапнаха идеята, сега и Рено. Идеята е доста стара за плавно скосена задница и я има в спортните коли отдавна. Но при СУВ е пионера Рекстън. Няма никаква полза от тези СУВ, карат ги на асфалт. А за тежки терени трябват, но малцина карат там. Главно фермери горски работници и други. Не ми харесва СУВ само с предно. Няма смисъл. Мога да си повдигна леката кола с 8 см и без да е СУВ. Най-красивата кола според мен на Рено е Сценик 4х4 150 К.с. тя има идеалният изчистен СУВ силует. Стар модел е, но е добра кола.Предпочитам Дачия Сандеро пред това Ено.23:35 25.05.2019
57 лритик
До коментар #55 от "123":
Прав си. Не се вижда нищо, което да те накара да хълцаш по нея. Новото Туинго обаче е интересно, малка въшка, с с доста добри възможности. Няма идеална кола за всички терени и случаи. Виж, новото Субару Форестър и Хонда ЕйчЕрВи и Тойота СиЕйчАр доста заинтригуват и в екстериор и интериор. Рено прави добри коли, но този модел просто се обезличава спрямо Х6. Предпочитам Дачия Дъстър за СУВ. Доста проходима е.23:57 25.05.2019
58 Хайл
До коментар #3 от "yttb":
Няма задно кво да му е00:01 26.05.2019
59 Николай
До коментар #13 от "Random":
за 40 бона 4-5 годишен ЛЕКСЪС. Или Мерцедес. И нямаш грижи. С туй РЕНО сглобено в заводите на Автоваз си в бокса всяка седмица.Коментиран от #63, #68
07:03 26.05.2019
60 Николай
07:03 26.05.2019
61 Николай
До коментар #41 от "Renaultfan":
На Кашкай 1,2 турбо бензин - 130 кс. Качи го на магистралата със 140 да видиш колко харчи, или пробвай да изпревариш ТИР на завоите между Св. Власи Обзор.07:08 26.05.2019
62 Роки
07:44 26.05.2019
63 Иве
До коментар #59 от "Николай":
Така е може да си вземеш 2 е класи по 20 и да си пеешКоментиран от #69
07:50 26.05.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Guest
До коментар #45 от "BMW то,си е ВMW":
Значи с тва "бмв-то си е бмв" звучите, като безмозъчни тъпоумници! Някой беше постнал някъде тези дни: бмв си е най-обикновен автомобил, като всички останали. Изкл. моделите от 5 серия нагоре + М изпълненията + "тежките" сув! 1, 2, 3, 4, 5 серии + малките сув - достойна кокуренция валяло! Т.е. реално бмв няма автомобил в сегмента на аркана - факт, колкото и невероятно да звучи! Аз лично не бих употребявал аркана (както и х6). Тази конструкция е безсмислена относно пространство.09:59 26.05.2019
66 Ренофен
11:01 26.05.2019
67 Трифонов
11:11 26.05.2019
68 Карам нова кола
До коментар #59 от "Николай":
Точно с тези мерцедеси на 4 5 години няма да излезеш от сервизите... Германеца я купува тая кола да я кара, да и навърти едни 300-500к км и да си купи нова. До кога ще има наивнци които да вярват, че 10г. кола може да е на 136к км и 3-4 годишна да е пак на същите километри 😁 Такъв филм няма разберете го!11:45 26.05.2019
69 Карам нова кола
До коментар #63 от "Иве":
Тея две Е класи най-много да са за свещи... Ама от попа 😁11:47 26.05.2019
70 Униуфри
11:52 26.05.2019
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Мафа Низакура
До коментар #6 от "ПОЗНАВАЧ":
Точно, който ги има той ще ги даде.14:39 26.05.2019
74 Ром ама кубински
До коментар #1 от "Мениджър в Лидл":
Гьзария цена няма.То пъкх6 щото много хубаво,един кюпник за комплексари с кинти.Виж купе4 е красота,само багажника е малък и няма място за бидоните с джибрите,но ще го преживеем някакси.15:44 26.05.2019
75 Ром ама кубински
До коментар #2 от "асддса":
Гьзария цена няма.То пъкх6 щото много хубаво,един кюпник за комплексари с кинти.Виж купе4 е красота,само багажника е малък и няма място за бидоните с джибрите,но ще го преживеем някакси.15:45 26.05.2019
76 Лбй
До коментар #5 от "767":
Това е купе, няма 7 места16:33 26.05.2019
77 дявола
18:34 26.05.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Random
До коментар #78 от "Хаха":
Ми ей това за 37000лв на 25-26000км. : https://www.mobile.bg/11538148251731651Коментиран от #81, #87
22:16 26.05.2019
81 Язе
До коментар #80 от "Random":
Говориш за премиум клас пък обявата за бмв 3 серия.Не че е лошо бмв-то но премиум клас е 7серия,Ауди а8,МБ Sкласа и т.н.Тия 26000км да не се окажат 260000 при проверката?23:20 26.05.2019
82 vasik atanasova
КРИЗА КРИЗА ЯКО
ИСКА МУ СЕ Х6 АМА ВЗЕЛ РЕНО С ДВИГАТЕЛЧЕ 1.3 майко мила
Коментиран от #90
02:39 27.05.2019
83 сектант
02:52 27.05.2019
84 BMW M4
До коментар #45 от "BMW то,си е ВMW":
Съжалявам, но М3, М4, М5 Comp, M850i. Кола за личен кеф, не за комплекси.07:23 27.05.2019
85 Кол ю
10:08 27.05.2019
86 Владислав
10:12 27.05.2019
87 Дфен
До коментар #80 от "Random":
Цървул гол си като цървул и това е нов внос с реален а не действителен пробег което означава само и единсвено че е за КОША21:47 27.05.2019
88 Хохо
До коментар #14 от "Random":
500 000 не са ли им малко множко. Те сшед гаранцията им гърчят кутиите и свогателите поне тука в германия за българия може би издържат повече. Щото и горивата и частите ни са оргинални 2 пъти по-премиум от немските. :)00:09 28.05.2019
89 чук
До коментар #2 от "асддса":
ми който знае че е пълноценен 4х4 който не знае бичи с гоУф и дращи13:41 30.05.2019
90 жгмъц
До коментар #82 от "vasik atanasova":
е то тва "двигателче " се монтиранат любмите на ганьо коли сглобени от Зденек, махмуд и попеску край Щутгарт ама чукча писател чукча не читател13:44 30.05.2019
91 Митко
23:01 18.05.2020