По време на предстоящият автомобилен салон в Париж италианското дизайнерско студио Pininfarina ще представи нова версия на легендарната Lancia Stratos. Както писахме преди време, новия Stratos беше засечен по време на тестове, но сега вече има повече яснота около модела.
Историята на тази нова генерация започва още през 2005 година, когато немският бизнесмен Михаел Стошек откупува от концерна FIAT правата върху името Stratos. Следват продължителни преговори и сега, през есента на тази година Pininfarina ще покаже спортната иновация.
Въпреки че екстериорният дизайн е в стил от 70-те години на миналия век (първата Lancia Stratos се прави от 1972 до 1974 година), автомобилът е изработен по всички съвременни критерии на автомобилостроенето.
В основата на новия Stratos лежи конструкция, заимствана от Ferrari F430 Scuderia. Освен това от Ferrari-то са взети окачването, кормилната уредба, двигателят и спирачната система. Моторът е 4.3 литров с мощност 510 к.с.
На този етап е построен един единствен екземпляр, но се предполага, че автомобилът ще се произвежда в ограничени серии, само по предварителна поръчка. Цената за която ще се продава новия Stratos за сега не е известна.
18 Август, 2010 12:06 7 154 38
Pininfarina сюрпризира със Stratos
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 EEEEE
15:54 08.09.2011
2 LASGO
15:54 08.09.2011
3 баце ЧОЧКО
15:54 08.09.2011
4 XXXX
15:54 08.09.2011
5 Viva Italy
15:54 08.09.2011
6 biz_boy
15:54 08.09.2011
7 honda
15:54 08.09.2011
8 Viva Italy
15:54 08.09.2011
9 :)
15:54 08.09.2011
10 до Слива Итали
15:54 08.09.2011
11 Viva Italy
15:54 08.09.2011
12 Николай
15:54 08.09.2011
13 posetitel
15:54 08.09.2011
14 Оги
15:54 08.09.2011
15 до Оги
Чакай малко дасе посмея :) :) :)
Нека позная: Караш Халва хлопнео или фЯД браДва за 2000 лева (нищо че е купена за 6-7-8к, вече е не повече от 2к и има причина немските да държат цена, и това е, че са в пъти по-качествени)
15:54 08.09.2011
16 bat vas
15:54 08.09.2011
17 Йоркипе
15:54 08.09.2011
18 benzman
15:54 08.09.2011
19 Viva Italy
15:54 08.09.2011
20 dddd
15:54 08.09.2011
21 benzman
15:54 08.09.2011
22 o.0
15:54 08.09.2011
23 NQKOI SI
15:54 08.09.2011
24 rado
15:54 08.09.2011
25 Добромир
Lancia Fulvia,Lancia Stratos,Lancia 037,Lancia Delta S4,Lancia Delta Integrale...да продължавам ли :)
15:54 08.09.2011
26 benz
15:54 08.09.2011
27 до benz
15:54 08.09.2011
28 Lmao
А смешковците дето злобеят срещу алфа и ланчия малко да прочетат кой, къде и какво е постигнал, щото на успехи по писти и трасета тяхните швабски кочинки на малкия пръст не могат да стъпят на италиянките.. или може би са на ясно, но още им държи влага боя, който са яли.
Айде скачайте ся на тройките голфчета и бмв-та и си мислете, че карате коли, LMAO!
15:54 08.09.2011
29 Lmao
На пистата в Bolocco, Milano са засечени НЯКОЛКО прототипа, а не един-единствен както вие казвате!
15:54 08.09.2011
30 forca italy
15:54 08.09.2011
31 bombbb
15:54 08.09.2011
32 ?????
През 1986г Пилота на Ланча S4 Тойвонен завърта 2 бързи обиколки на писта от Формула 1-Ещорил, със своята Делта S4 финландеца постига време 1мин и 18сек, същата година Аертон Сена с Лотус-Рено печели пол-позишън за гран при на португалия с време 1.17сек(При това колата на Тойвонен тежи почти тон(1000кг) , до него е и неговия навигатор, а Сена кара сам болид с тегло под 600кг.).
По това време Формула 1 влиза в най-силните си години на турбоерата когато мощността на двигателите за квалификация надхвърля 1000кс.
Технически данни:
Редови 4-цилиндров двигател, 2разпределителни вала, 4клапана на цилиндър, глава и блок от алуминии. Работен обем 1759куб.см. диаметър на цилиндър/ход на буталото-88.5/71.5. Максимална мощност 480кс при 8400об/мин, максимален въртящ момент 490Nm, тегло 900кг
УСКОРЕНИЕ 0-100км/ч----------2.3сек ( на макадан!!!)
Какво ви е мнението за колата???
15:54 08.09.2011
33 ivanov
15:54 08.09.2011
34 vasilev
15:54 08.09.2011
35 koki
15:54 08.09.2011
36 koki
15:54 08.09.2011
37 forca germany
15:54 08.09.2011
38 Spud
15:54 08.09.2011