18 Август, 2010 12:06 7 154 38

Pininfarina сюрпризира със Stratos

  • pininfarina lancia stratos

По време на предстоящият автомобилен салон в Париж италианското дизайнерско студио  Pininfarina ще представи нова версия на легендарната Lancia Stratos. Както писахме преди време, новия Stratos беше засечен по време на тестове, но сега вече има повече яснота около модела.

Историята на тази нова генерация започва още през 2005 година, когато немският бизнесмен Михаел Стошек откупува от концерна FIAT правата върху името Stratos. Следват продължителни преговори и сега, през есента на тази година Pininfarina  ще покаже спортната иновация.

Въпреки че екстериорният дизайн е в стил от 70-те години на миналия век (първата Lancia Stratos се прави от 1972 до 1974 година), автомобилът е изработен по всички съвременни критерии на автомобилостроенето.

В основата на новия Stratos лежи конструкция, заимствана от Ferrari F430 Scuderia. Освен това от Ferrari-то са взети окачването, кормилната уредба, двигателят и спирачната система. Моторът е 4.3 литров с мощност 510 к.с.

На този етап е построен един единствен екземпляр, но се предполага, че автомобилът ще се произвежда в ограничени серии, само по предварителна поръчка. Цената за която ще се продава новия Stratos за сега не е известна.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 EEEEE

    25 8 Отговор
    Макар и да не съм фен на италианските автомобили, наистина бих се радвал да има наследник на този легендарен автомобил, но това си е просто едно ферари в друга обвивка. Дразнещо е едно и също нещо да го има в два или повече вариянта. Пример: VW Seat Skoda че дори и AUDI. Нищо против тези марки, но замислете се не би ли било много по интересно всяка една марка да имаше напълно собствени разработки, съответно да се увеличи и конкуренцията и на пазара да излизат все по-добри автомобили.
  • 2 LASGO

    9 32 Отговор
    Май, не само двигателя са взели на Ферарри, ами това си чисто малко ферарри... малка жабка ГРОЗНА РАБОТА
  • 3 баце ЧОЧКО

    32 35 Отговор
    Тази кола да не е гръцка? Познавам един Стратос, с когото слушаме заедно гръцка музика и пием узо и метакса. Иначе супер. Гърците имат традиции в производството и управлението на бързи резачки.
  • 4 XXXX

    27 13 Отговор
    баце ЧОЧКо как мое да си толкова ПР*СТ мое ли да си толкова ПР*СТ ВЕЕ
  • 5 Viva Italy

    23 15 Отговор
    Това ше бъде кола на която ще виждате само задния номер и то за кратко.Малко Ферари за ограничен брой хора.
  • 6 biz_boy

    24 3 Отговор
    Просто е уникална!
  • 7 honda

    21 38 Отговор
    още един италиански....боклук..всичко друго..но не и ланча стратос..
  • 8 Viva Italy

    10 27 Отговор
    Виш как е аудито че напоследък нещо не се разбира със светкавиците.Справки няколко статий по-назад.
  • 9 :)

    26 26 Отговор
    Бърза, бърза, колко да е бърза? 1-ва, 2-ра и айде в сервиза :) :) :)
  • 10 до Слива Итали

    33 12 Отговор
    ГледАх я статията, това ще се случи на всяка кола, подложена на гръмотевична буря, а италианката направо ще изгори со все пътниците в нея ;)
  • 11 Viva Italy

    20 36 Отговор
    Италианските имат най-висока оценка за сигорност така че недей да си тормозиш малкия мозък излишно.А земи прочети малко по въпроса с пасивната и активна сигурност на автомобилите.(конкретно за италианските))
  • 12 Николай

    12 22 Отговор
    Още едно бижу от майсторите:) Viva Italy!
  • 13 posetitel

    24 3 Отговор
    Kolata e kato samodelka! Az hareswam mnogo italianskija dizain, te sa swetownoizwestni w towa otnosenie i to ne samo pri superkarite, ama tazi naprawo wse edno, ce ja e prawil njakoj student ot tehniceskija za diplomna rabota. Spored men njama da ima uspeh w tezi trudni wremena...
  • 14 Оги

    29 26 Отговор
    Красива и в тон с предходната. Кратуните с немските джогани, които пълнят сервизите, пак злобеят.
  • 15 до Оги

    24 24 Отговор
    Кой викаш пълнил сервизите :) :) :)

    Чакай малко дасе посмея :) :) :)

    Нека позная: Караш Халва хлопнео или фЯД браДва за 2000 лева (нищо че е купена за 6-7-8к, вече е не повече от 2к и има причина немските да държат цена, и това е, че са в пъти по-качествени)
  • 16 bat vas

    20 11 Отговор
    abe kato cqlo sa izmislili da vazrodqt edin model ;) ina4e kato gledam nqma po4ti nikva promqna a i stariq dvigatel si be6e na ferari :D prosto sa promenili nqkoi liniiki vav vida i tva e i nqkolko kon4eta otgore n6 dr.italiancite mogat da pravat samo ferrari i lamborgini vsi4ko ostanalo si e bokluk kato fiat alfa lan4a i t.n :)
  • 17 Йоркипе

    28 6 Отговор
    Мобиле.бг защо не сложихте снимките изотзад, там е истинския чар беее ! :))
  • 18 benzman

    21 25 Отговор
    Огромна грозотия е всяка италянска бричка , а това е няква ръбеста Лада!!! fifa itali , малко лапенце , какво се праиш на разбирач , по почерка ти си личи че си още не си се возил в различна кола от на баща ти Халва Хлопнеото 155 !!! ще ми разправят за качество , има само НЕМСКО КАЧЕСТВО!!! Друго няяямааа!!!!
  • 19 Viva Italy

    18 22 Отговор
    benz що не ходиш да се е..ш в г..а някъде.Карай голфа и недей да обясняваш кой на колко години е.А за грозотия при автомобили германците са на светлинни години пред всички истанали с флагманите Голф от 1 до............1000000,Опел Кадет,Пасат 2,Бмв 1 серия,Мерцедес като почнеш Е класа,А класа,и стигнеш до Порше които 100 г. правят една и съща кола.Но да има хамалогия.Как забравих и гордоста на немското автомобилостроене,колата създадена съвместно със борсите за изкупуване на хартия и циганите които я предават, ТРАБАНТ.
  • 20 dddd

    28 21 Отговор
    Може да са грозни тия Кадети и Пасати, ама техните италиянски набори са отдавна претопени!
  • 21 benzman

    20 30 Отговор
    dddd , напълно съм съгласен с теб , в момента има много ама много повече Немски коли преди 1985г. отколкото италянски или френски! Моделите които си изброил кадет,пасат 2 са преди 1990г. какво искаш тогава са си били много готини ! а не като новите италиански курници , грозни и чупливи както са били ВИНАГИ! Е-класа А-класа , къде ги намесваш :D:D:D , това е Мерцедес-Бенц , най-добрата кола правена някога , замълчи защото вече си прекалено смешен!
  • 22 o.0

    16 25 Отговор
    az predpo4itam eftina i nova kola(italqnska) pred stara i skupa,ovehtqla i 4upliva(kato vsi4ki dr.,ve4na kola nqma o.0)nemska.horata sa kazali hvali mi staroto izbirai novoto. . .
  • 23 NQKOI SI

    32 4 Отговор
    Така както са започнали ще е хубаво да направят нова Делта Интеграле, Делта С4 и 037.
  • 24 rado

    22 13 Отговор
    az sam siguren 4e moga da izmislq i po-grozna kola...
  • 25 Добромир

    17 26 Отговор
    Господа,аз смятам,че е редно да се пообразовате малко и тогава да пишете подобни глупости...Смея да твърдя,че господата в Ланча са виждали 1-2 пъти спортни автомобили,ако не бяха,нямаше да са 10 пъти шампиони при конструкторите във WRC ;)
    Lancia Fulvia,Lancia Stratos,Lancia 037,Lancia Delta S4,Lancia Delta Integrale...да продължавам ли :)
  • 26 benz

    24 22 Отговор
    italianskite konservi sa po kachestvo po zle i ot fresnskite.
  • 27 до benz

    21 20 Отговор
    Абе факт е, че хюндай и опел са по- надеждни от мерцедес!Това е според немците от TUV. Може да се провери! А според мен мерцедес е по- зле и от най- евтиния фиат :))) особено ако се касае дизайнерския потенциал.
  • 28 Lmao

    16 20 Отговор

    А смешковците дето злобеят срещу алфа и ланчия малко да прочетат кой, къде и какво е постигнал, щото на успехи по писти и трасета тяхните швабски кочинки на малкия пръст не могат да стъпят на италиянките.. или може би са на ясно, но още им държи влага боя, който са яли.

    Айде скачайте ся на тройките голфчета и бмв-та и си мислете, че карате коли, LMAO!
  • 29 Lmao

    4 1 Отговор
    Не разбрах само, защо първата част от поста ми е била изтрита... вместо да ми триете забележката се поучете и другия път не публикувайте подвеждаща информация или си поправете статията.

    На пистата в Bolocco, Milano са засечени НЯКОЛКО прототипа, а не един-единствен както вие казвате!
  • 30 forca italy

    10 0 Отговор
    do lmao lancia ne samo na nemskite tojgi im e kasala ..za ami i na jponkite ina4e evala za izkazvanijta ti otnosnosno italiankite i sam lud fen koito sam 4el mnogo literatura za tjh i razbrah 4e po tehni4eska nacia ot tjh njma oba4e prosto njma smisal da im objsnjva6 na zakletettefen4eta na nemski konteineri njma smisal ostavigi da si vjrvat 4e karat podobie na avtomobil ha ha ha ha ah
  • 31 bombbb

    7 0 Отговор
    а ве хвалите ми алдито и немските кошници , ам за това Lancia Delta S4 е 6 години световен шампион ж Б група и слага край на кариерата на audi s1 a скапаните Bmw-та от 85 година са по зле и от жигула
  • 32 ?????

    7 0 Отговор
    И до днес се смята че Ланча Делта S4 е най-добрият автомобил за рали създаван някога.
    През 1986г Пилота на Ланча S4 Тойвонен завърта 2 бързи обиколки на писта от Формула 1-Ещорил, със своята Делта S4 финландеца постига време 1мин и 18сек, същата година Аертон Сена с Лотус-Рено печели пол-позишън за гран при на португалия с време 1.17сек(При това колата на Тойвонен тежи почти тон(1000кг) , до него е и неговия навигатор, а Сена кара сам болид с тегло под 600кг.).
    По това време Формула 1 влиза в най-силните си години на турбоерата когато мощността на двигателите за квалификация надхвърля 1000кс.
    Технически данни:
    Редови 4-цилиндров двигател, 2разпределителни вала, 4клапана на цилиндър, глава и блок от алуминии. Работен обем 1759куб.см. диаметър на цилиндър/ход на буталото-88.5/71.5. Максимална мощност 480кс при 8400об/мин, максимален въртящ момент 490Nm, тегло 900кг

    УСКОРЕНИЕ 0-100км/ч----------2.3сек ( на макадан!!!)
    Какво ви е мнението за колата???
  • 33 ivanov

    5 0 Отговор
    Пич, не се хаби... Истинските фенове на италианското ще те разберат, но "Бай Ганьо" с голфа само ще те плюе... Ланча е създателят на най-добрите рали автомобили от близкото минало! Не ауди, не бмв или хлопел...
  • 34 vasilev

    5 1 Отговор
    6te kaja samo edno,imam priqteli koito ot kak se povoziha na fiat alfa i lanciq si prodadoha opelite i bmv-tata i sa s italianskii dokato hvaleha nemskite konservi sa mal4at
  • 35 koki

    2 2 Отговор
    Samo koito ne e karal Italianski avtomobil samo toi moje da govori gluposti. Mnogo poznati koito plueha Italianskite koli stro6iha po 2 nemski a bqha minali po malko kilometri ot men. I az navremeto bqh fen na Golf-2 no ot 10g karam samo Italianski. Vseki da si kara tova koeto mu e kef no az ostavam privurjenik na Italianskoto za6toto haresvam temperamenta i luksa.
  • 36 koki

    2 1 Отговор
    Napulno sam suglasen s teb za sigurnostta. S Fiat Tempra se zabih v durvo s 100 km a na men mi nqma6e absolutno ni6to. Nikoi ne moja da proumee kak nqmam i draskotinka pri uslovie 4e ot kolata ni6to ne stava. Prosto kato q gledah sled tova tq se be6e nagunala po tehnologi4eskite mesta taka 4e vutre da ima nai malko porajeniq. Udrql sam se i s Golg-2 no tam e stra6no i drun4i kato gium - prosto Italianeca go e izmislil samite rogove da se gunat,poemat i omekotqvat udara predi da stigne do kupeto.
  • 37 forca germany

    4 2 Отговор
    mnogo si vervate s tia ital-kenefi ,temprata se gane kadeto trebva ,a golfa dran4i kato konteiner i ne podava,Karai po bavni4ko 4e kato gledam 4e kara6 italianski koli se pla6a za tebe ,ne vervai na zglobkite i na tia 260 na kilometraja 4e stava stra6no,poradvai se na jivota si o6te dalgo no smeni italia s germany, za da si v sigurni vodi,
  • 38 Spud

    0 0 Отговор
    Именно колите, които не се "гънат" са подвижни ковчези, отскоро и немците така ги правят - да се "гънат", пък макар и с 15 години закъснение след жабарите ;-)