12 Юли, 2019 18:08 51 945 83

Най-скъпата Niva

  • автоваз-
  • lada-
  • 4x4-
  • niva-
  • бронто-
  • тунинг
Най-скъпата Niva - 1

Lada 4x4 Bronto е най-скъпата версия на ВАЗ-2121 и за това си има причини. Модификацията разполага със самоблокиращи диференциали отпред и отзад, усилен заден мост, специални амортисьори и по-яки пружини. Базовото оборудване включва ABS, климатик, подгряване на предните седалки, електрически стъкла, рейки или експедиционен багажник.

Въпреки това дори тази версия на съветската класика не може да се нарече автомобил за богаташи - за разлика от "бронтото" на снимките. Неговият 15-годишен (!) собственик е похарчил толкова пари за доработки, че всъдеходът вече струва 2 000 000 рубли (€28 146).

Най-скъпата Niva

Двигателят е снабден с турбокомпресор Garrett GT17, благодарение на който мощността достига 135 к.с. Пружините са от Chevrolet Niva, клиренсът е увеличен с 5 см и са монтирани стъпенки.

Най-скъпата Niva

Немалко пари са вложени в аудиосистемата Alpine с говорители Pride и събуфър DeafBonce. Фаровете и стоповете са сменени със светодиодни, а мигачите са секвенциални.

Най-скъпата Niva

Най-солидната инвестиция обаче са джантите. Комплектът 22-цолови колела Vossen, обути в нископрофилни гуми Michelin Pilot 4S Sport, е струвал почти $10 000 (€8 890).


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 135 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Краси

    126 100 Отговор
    Колкото и да се тунингова тази Лада си остава високопроходим селски автомобил с никакъв комфорт...

    Коментиран от #2, #14, #22, #31, #52, #83

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Емил

    106 34 Отговор
    А мотора?! Тунунгован автомобил с 82 к.с.!!! Младото поколение (в световен мащаб) е изперкало - озвучителна система по-скъпа от двигателя!

    Коментиран от #19

  • 4 Емил

    74 35 Отговор
    И закакво са и такива джанти с такива гуми?! Цялата мощност на моторчето ще отива в генератора, за да захрани свирките! Като надуе музиката - колата ще спира - КРЕТЕНИ!

    Коментиран от #33, #42

  • 5 Краси

    34 19 Отговор

    До коментар #2 от "Götveran":

    Виж ся... То хубаво да ми го смучеш, ако ти подаря такава Нива, ама не ми харесва мъжката любов така, че оставаш без подарък...

    Коментиран от #64

  • 6 Нико

    43 42 Отговор
    Трябва мозъка да ти е сериозно ампутиран да дадеш 20 хилядарки за тези железа.....

    Коментиран от #20

  • 7 Нива для турок

    8 60 Отговор
    Чтобы катать в этой Ниве болгарские пички.

    Коментиран от #49, #56

  • 8 Нико

    34 13 Отговор
    Сега очаквам това недоразумение Сектанта да се изтърси че Дачия Дъстър бил по-хубав и как свалял мацки с него...
  • 9 хай буй

    29 9 Отговор
    До номер 7 - Не разбираме защо се ядосваш човеко, това е БЪЛГАРСКИ сайд, ясно ....русначе...!
  • 10 хай буй

    16 10 Отговор
    До номер 7 - Не разбираме защо се ядосваш човеко, това е БЪЛГАРСКИ сайт, ясно ....русначе...!

    Коментиран от #13, #15, #17

  • 11 Алекс

    29 20 Отговор
    Браво му! Това е един много красив автомобил! И е патриот щом ги е вкарал тия пари в Русски автомобил!

    Коментиран от #57

  • 12 Borislav Popov

    39 6 Отговор
    Значи този човек трябва да як фен на руската джипка, изпипал я е от всякъде и не е кой знае за какви луди пари, на хубавото не можеш кажеш, че е лошо. Е точно в такъв вид тази кола трябва да се продава от завода и когато я поставят на поточната линия, няма да бъде и баш така скъпа, в смисъл ще бъде малко по евтиничка и съм сигурен, че ще се продава по добре от сегашното недоразумение.
  • 13 Кремена

    9 17 Отговор

    До коментар #10 от "хай буй":

    Я переоденусь в женскую одежду, надену красивое бельё.. Ты можешь называть меня Кремена...
  • 14 Шаолина

    24 23 Отговор

    До коментар #1 от "Краси":

    Що G class на Мерцедес повече комфорт ли предлага? И руснака е бил стиснат можеше още пари да вкара!

    Коментиран от #43, #50, #63, #72

  • 15 Пассив

    5 11 Отговор

    До коментар #10 от "хай буй":

    Искам само тарикати
    Писна ми от дубликати
    Да ме мачкат в Мазерати!
  • 16 хай буй

    39 11 Отговор
    Нивата е супер, тази кола няма претенции да е върховна технология в сегмента, така че, какво да искаме от нея, супер си е машинта, не изглежда по-зле от G-класата от към външност.
  • 17 Да знаеш

    10 6 Отговор

    До коментар #10 от "хай буй":

    Пич-това е сороски трол и нарочно провокира по форумите-и не само тук...Не му се врьзвай на джендьра

    Коментиран от #18

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Random

    16 7 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    Чети бе чети соросоиде. Турбинирал го е до 135 коня. Може и повече, ама след джантите и музиката явно не са му останали пари.

    Коментиран от #36

  • 20 Random

    23 3 Отговор

    До коментар #6 от "Нико":

    Имал - дал. Ти като нямаш си е твой проблем.
  • 21 bmw

    24 16 Отговор
    Напомня ми на брабус Г класа.Същия грозен кашон,само че ладата ще е по-надеждна.

    Коментиран от #24, #71

  • 22 Driving pleasure

    15 10 Отговор

    До коментар #1 от "Краси":

    Може да няма комфорт, ама извън пътя само Г-класа и то не от паркетните модификации а от старите работни кончета на 461 модификациите могат да я бият...

    Коментиран от #67

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Random

    23 6 Отговор

    До коментар #21 от "bmw":

    Е, чак пък по-надеждна... Като замисъл е вечна, проблемът е качеството на изработка на отделните детайли - криви мотовилки, нискокачествени сплави, кофти отливки и т. н. Ако се вземат чертежите и я направят японци или немци ще е вечна
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 filo

    8 24 Отговор
    Нема да си купя тоя боклук, а дори и да ми го подаряват, няма да го взема.
  • 28 Радо

    24 11 Отговор
    Другарки и другари...таварищи - това не е паркетен джип, като Х5 или Кю7...това е настаящий джип - даже името му е такова - НИВА...за тия пари какво повече може да иска човек от един истински джип за лов, риболов и т.н.

    Коментиран от #29, #34

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Димитър

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Краси":

    На такъв селски бек като тебе, цял живот такива селски возила пожелавам. Като няма какво да кажеш защо трябва да плюеш, гнидо мъдна.

    Коментиран от #41

  • 32 боцмана

    28 6 Отговор
    На откриването на риболова тази година времето ни разказа играта , дъжд и пак дъжд. На язовира вместо да вадя риби , извадих сума ти закъсали колеги. Така , че съм сигурен , повечето плюещи Нивата , дори не са се качвали на такъв автомобил. Може да няма вид , возия и удобства , но извън асфалта няма и конкуренция(имайки предвид , цена и поддръжка)
  • 33 ХаХа

    19 7 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    Взимам го и влизаме в гората, ти ела с който искаш западен джип !
    И ще ти покажа къде отива силата на моторчето , в чистачките, в гумите , при извънземните , при пияните лакеи на крал Дони ли ?
  • 34 Random

    9 1 Отговор

    До коментар #28 от "Радо":

    Не е Нива, а 4x4
  • 35 Хи хи хи

    12 16 Отговор
    МАЙ НИКОЙ НЕ Е КАРАЛ НИВА ? НЯМА ПО ГОЛЯМ БОКЛУК ОТ НЕЯ , УАЗ БЯХА ПО ДОБРИ !
  • 36 Бай Яни

    5 16 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Само ми обясни, как на атмосферен двигател ще монтираш турбо. Знаеш ли колко да изпили цилиндрите за да се заменят буталата та да стигне тези коне🤔.. Явно и двигателя не е на АВТОВАЗ.

    Коментиран от #39, #47

  • 37 Алфа Ромео

    9 6 Отговор
    Скоростната кутия нали издържа само до 90 коня, кво се случва там после...
  • 38 Алфа Ромео

    18 2 Отговор
    Турбина, 50коня над заводската мощност, джанти за 10 000$ и заводски спирачки, леле майко!!!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Краси

    9 13 Отговор

    До коментар #31 от "Димитър":

    Извинявай много, но брат ми имаше преди години три Ниви. И имам какво да кажа. Нивата е боклук, който вдига 130 км/ч за около 140 секунди. Спор няма, че по пресечена местност е много по-добра от всички в нейния клас, но да я караш на друго място, освен в гората е смешно... И шофьора също изглежда смешно, като селски бек. А за разхода на гориво да не говоря... И колкото и да ми пожелаваш все такива боклуци да карам, винаги ще ти предоставя на теб това, съмнително удоволствие. Аз карам доста по-висок клас автомобил, който ти едва ли ще можеш да си позволиш някога... А за гнидата, която мръдна в широкото ти задниче не се притеснявай, пъхни си един самун хляб и стискай докато се спука...

    П. С. Научи се да пишеш правилно, че отдалече си личи, какъв си неграмотник... с Нива...
  • 42 Пещерен човек

    9 5 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    Кой е казал, че трябва да върви?
    Това е братле колата, която требе да стои пред дискотеката, точно до чичката ‘дет продава семки и да дъни яко Алла Пугачова...
  • 43 Геро

    8 3 Отговор

    До коментар #14 от "Шаолина":

    Значи си се возил и на G класа и на Лада 4х4?
    Обясни ми дали има разлика???:)))
  • 44 Алфа Ромео

    20 7 Отговор
    Тази кола е единствената създадена в СССР а не копирана, това е ако не първото едно от първите SUV в света. След 43 години още изглежда добре като се пипне малко.
  • 45 Йозеф

    6 13 Отговор
    Тая дролила квото и да и правиш си остава кенеф.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Random

    6 0 Отговор

    До коментар #36 от "Бай Яни":

    Много си прост
  • 48 Драйвър

    5 10 Отговор
    Ще повторя коментара си от друга подобна статия за опит за нормализиране на Руски автомобил:Да тунинговаш Руска кола е е все едно да полираш фекалий-напълно безсмислено занимание!И тази статия го доказва,накичени части на коптор,а увеличението на мощноста от 82 на 135 к.с. е направо умопотресаваща по Руските стандарти и смешно-жалка по Световните,на майка ми Голфа е по мощен ;)
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Путкин

    7 4 Отговор

    До коментар #14 от "Шаолина":

    Шльоко, ти влизал ли си в Gклас та пишеш с гъзът си....
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Алфа Вълкът

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "Краси":

    Едва ли може да се каже по-точно. Но с тоя тунинг е мега грозотията. Всякаш циганин е избирал цвета и джантите.
  • 53 Алфа Вълкът

    9 3 Отговор

    До коментар #46 от "lЛада Бостан":

    Ти остави спирачки, то ми е чудно с тази ниско профилна гума какъв ще го търсят в балкана?
  • 54 Инж Илич

    8 4 Отговор
    На собственика на тази Нива му трябва една Мотика осми номер и да ходи да копа
  • 55 Ange

    3 0 Отговор
    Джантите и музиката винаги може да си ги свали, ако пожелае и да си ги инсталира в друга машина. Парите са си в тях.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 КОМсорг

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "Алекс":

    Другарче ,само не разбрах ,кое е руското в този автомобил. Много добре ги познавам тези патриоти , само че логиката им куца ,както и твоята.

    Коментиран от #62

  • 58 TтТ

    6 3 Отговор
    Започва ръждата да Я яде, завалиликата! Полезни изкопаеми имат от всички, а немога да направят една добре остойчева кола на корозия!!! Руска работа.
  • 59 Чичо Сам

    5 1 Отговор
    Тук не видях едно професионално мнение в защита на тази НИВА. Обаче минусите срещу критикуващите тази човешка глупост се трупат. Как става така ,бе аланкоолувци.
  • 60 Експерт

    10 5 Отговор
    Който сравнява Нива с Gкласа, Тойота ленд круизер, ленд ровър, Фероза, Витара, Нисан Патрол е Идиот.
  • 61 Ккк

    4 2 Отговор
    Всеки нормален камион къса база има по добър радиус на завой от това нящу
  • 62 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "КОМсорг":

    Всичко освен ск. кутия която е от фиат 124S
  • 63 G 63 AMG

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Шаолина":

    Ти кога си карал последно такава и знаеш за нейния комфорт и характеристики?
  • 64 Хаха

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Краси":

    Хаха
  • 65 Павел

    0 2 Отговор
    Хаха
  • 66 ПЕНКО

    6 7 Отговор
    СВЕТОВНО ИЗВЕСТНО Е ,ЧЕ КЪДЕТО МОЖЕ ДА СЕ ИЗКАЧВА И ДА ВЪРВИ ДВУВРАТКАТА -"НИВА" , НЕ Е ПО СИЛИТЕ НА НИТО ЕДИН АВТОМОБИЛ ...КАТО ЗА НЕМСКИТЕ ТАНКОВЕ И КАМИОНИ ПРИ МИНУС 30 ГРАДУСА ВЪВ ВСВ !!!!! ДА НЕ СПОДЕЛЯМЕ ПОБЕДИТЕ НА "КАМАЗ" !

    Коментиран от #73, #74

  • 67 Хаха

    7 4 Отговор

    До коментар #22 от "Driving pleasure":

    Явно не ходиш много,много на офроуд, нивите в гората не стига че нямат сила,ами и падат мостове,чупат полуоски и кво ли още не. Качи се на някой патрул и виж от къде минава и пак ще си говорим.
  • 68 майстора

    4 2 Отговор
    Какво !?!??!?! 135 коня 4х4 с 22 цола ?!?!? Какво??? Да беше забил под капака някой компрсорен четирицилиндров на Мерцедес поне има резон до 250 коня спокойно да се надува ....
  • 69 Bg citizen

    1 0 Отговор
    стъпенки!

    Ко? Не!
  • 70 Хаха

    6 2 Отговор
    Абе, т'ва е голям ташак.....колко мъка има по руската земя, Боже.....
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Стефан

    2 3 Отговор

    До коментар #66 от "ПЕНКО":

    Знаеш ли този Камаз дето победил, с колко руски части е направен?

    Коментиран от #76

  • 75 Спиро

    3 3 Отговор
    Най-точния барометър на това, колко хубав автомобил е тази Лада е потребителския интерес. Докато присъствието й по нашите пътища е под 1%, не се напъвайте толкова да ми я хвалите. Даже и руснаците не я купуват. Този пич е хвърлил една камара пари тази кола да НЕ Е офроудър а в същото време тук се обяснява какъв невероятен катерач била....
    Купувайте си я бе. Минавайте “от там, откъдето другите не могат да минат” и си я поддържайте само с оригинални части. Ще видим колко време ще ви е необходимо да изтрезнеете;)))
  • 76 Random

    3 1 Отговор

    До коментар #74 от "Стефан":

    Всичките са руски, само са произведени по поръчка извън Русия. Важно е чий е инженера, не чий е инструмента

    Коментиран от #80

  • 77 Миро 13

    0 2 Отговор
    Имах такава служебна.Задния диференця беше като на обикновенна жигула тоест говорим не за 4×4 а за 4×3 Разхода и беше около 20/100. Проходимост отлична. И не съм спиран от кат щото си мислеха че съм от нсбоб

    Коментиран от #78

  • 78 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Миро 13":

    Задните мостове на 2101-2107 и 2121/2131 нямат много общо. Само това че са с отворен диференциал е общо. Мост от 4х4 стърчи 10 санта от двете страни на 2101-2107
  • 79 Жоро

    4 1 Отговор
    Имам къща в балкана. Черен път и як наклон. Карах Чероки, но то загни и се наложи да го сменя. Като за селска кола взех една Нива 1.7. Е, няма друга такава кола на кал и сняг! А цената на частите изобщо не подлежи на коментар.
  • 80 Стефан

    0 2 Отговор

    До коментар #76 от "Random":

    Като говориш за инженер, нали съзнаваш че говорим още за автомобилната индустрия?

    Коментиран от #81, #82

  • 81 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Стефан":

    Руснаците единствено външният вид са копирали, можеш сам да провериш размерите и да видиш разликата в двигателите. В момента АвтоВАЗ има само два модела базирани на чужди платформи, като са си с руски двигатели - Ларгус и ХРей. Веста си е на руска платформа с няколко чужди части- радиатор, рейка, спирачки от рено. Руски двигател, руска трансмисия(освен първите години) и руска платформа. Гранта е все още базирана на 2108(08->110->Приора->Гранта, еволюция на платформата). УАЗ се предлагат с двигател с два разпред. вала и 16 клапана. Имат опция и дизел cummins, която не се продава особено много.
  • 82 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Стефан":

    Чий са отделните компоненти няма значение. Почти всички коли в момента са с електроника бош и авт. трансмисия zf.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.