Последното изследване на пазарите на автомобили в Европа, направено от JATO Dynamics, показва интересни размествания на пластовете. Лидер по продажби си остава Volkswagen Golf, но интересна е втората позиция в генералното класиране, която вече е за... Dacia Duster.
Оказва се, че Duster е най-продаваното SUV в Европа, като за август този автомобил бележи ръст в продажбите с цели 10%. Лидерът Golf, който очаква смяна на генерацията още до края на годината, е на първо място, но със спад от 23.6%. Трета позиция отново е за VW.
Става дума за кросоувъра T-Roc, който също отчита сериозен ръст в продажбите от плюс 27.8%. След призовата тройка за август се нареждат Dacia Sandero (+2,5%), Volkswagen Polo (-21,2%), Renault Clio (-36,8%), Skoda Octavia (+0,6%), Volkswagen Tiguan (-24,8%), Opel/Vauxhall Corsa (+21,3%) и Renault Captur (-33,6%).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
14:36 27.09.2019
2 Алфа Ромео
Коментиран от #26, #34
14:36 27.09.2019
3 Боко
Коментиран от #20
14:39 27.09.2019
4 сектант
Коментиран от #6, #22
14:43 27.09.2019
5 айде айде
14:46 27.09.2019
6 Емил
До коментар #4 от "сектант":
Имаш ли гражданаска, щото тегличът ми е доста дълъг и има здрави спирачки?!14:48 27.09.2019
7 Ввв
Коментиран от #10
14:49 27.09.2019
8 Бай Шиле
15:01 27.09.2019
9 СвръхАз
15:05 27.09.2019
10 333
До коментар #7 от "Ввв":
В Щатско ограничението на повечето места е 65 мили в час, което е малко под 105км. Ако ще V12 да карат, пак е толкова. Ние като по-прости караме миксерите със 130, 140, даже джендърите в немско и с 200+ тук таме.Коментиран от #15
15:28 27.09.2019
11 баба цеца от кооперативния пазар
Коментиран от #14
15:30 27.09.2019
12 VIKI
Коментиран от #13, #21, #23, #33, #36
15:33 27.09.2019
13 Дфен
До коментар #12 от "VIKI":
Значи гледаш избирателно може би заради изборите.15:37 27.09.2019
14 Elias
До коментар #11 от "баба цеца от кооперативния пазар":
Кажи му на твоя приятел, да не се опитва да мисли и че трябва да кара VW, в Европа е така.15:41 27.09.2019
15 Ввв
До коментар #10 от "333":
Да де,така е,но забрави,че сешоарите хвърлят двигателите рано рано,защото са напомпани максимално,иначе съм съгласен с ограниченията в САЩ15:57 27.09.2019
16 Ивайло
16:02 27.09.2019
17 Може би съвпадения
Коментиран от #19
16:19 27.09.2019
18 BMW каза:
16:25 27.09.2019
19 Дфен
До коментар #17 от "Може би съвпадения":
Може би недоразумението си ти но приеми фактите пък каквото ще да става17:42 27.09.2019
20 Балъците ще свършат все някога
До коментар #3 от "Боко":
Колко са умни тук в Европа доста ги дялкат.Новият голф ще се казва Сюнет,Шкода - Ахмед,А Сеат - Мемед!Купувай народе,и газ към сервиза,че търкам палави ръчички.Тойота,Хонда и Корейци мачкат яко,ако искате да си пипате пишлето да си свиркате това е за вас.Коментиран от #24
18:24 27.09.2019
21 ЛудЛ
До коментар #12 от "VIKI":
Да ама тии гледаш само западна Европа.До колкото знам центъра на Европа е някъде в Естония или Латвия .Та по-насам картинката ще е друга и Аудитата и VWновите рязко намаляват.18:28 27.09.2019
22 ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО МОЖЕШ
До коментар #4 от "сектант":
ДА НАСТИГНЕШ И ДА СВЕТКАШ Е НЯКОЯ ЦИГАНСКА КАРУЦА...НЕ СИ НАДЦЕНЯВАЙ ВОЗИЛОТО...Коментиран от #28
19:17 27.09.2019
23 Андреас Бекер
До коментар #12 от "VIKI":
Новата "Октавия" с 4-те фара е масова наистина, но недотам. Под 5% от ежедневно вижданите от мен автомобили, а съм в Чехия, в столицата Прага. Ако тук "Октавката" не е популярна, ще се чудя. Пълно е с хубави нови коли - чешкото преобладава, но и ред чуждоземни марки са представени. "Дъстърът" се ползва със заслужено уважение, независимо, че в Чехия не е чак толкова широко представен. Кара се, разбира се, среща се често, но да кажем едно 1% от ежедневно срещаните автомобили. "Ауди" се среща често, но не бих казал "А4", по-скоро "А6" и нагоре. Твоята класация е по-подходяща вероятно за Германия и Холандия... В Чехия старите "Октавки" си се ползват непрестанно, защото са дуракоустойчиви и с малко дефекти. Една нова "Октавия" тук ще ти легне над 40 хил. лв., което за чех, притежаващ все още работеща "Октавия" от предишна генерация, е излишно изхвърляне на пари в коша. Такситата са почти изцяло "Шкода" "Супърб" от 2018 нататък, тук-таме "Карок" за цвят...20:50 27.09.2019
24 Милош Земан президент на Чехия
До коментар #20 от "Балъците ще свършат все някога":
По принцип си прав, но за "Фолксваген" като цяло. Шкодата е друга бира! В Чехия чужденци има, но по-малко, отколкото другаде в Европа, защото помощите за неработещи тук са много по-ниски и е трудно да лежиш и просто получаваш пари за лежането. А мюсюлманите се броят на пръсти, защото никой в Чехия не ги и иска като неспособни да се интегрират. Точно затова Шкодата да извади модел "Ахмед" е невъзможно в следващите 3-4 десетилетия. Може да се случи, но най-напред ЕС ще стане мюсюлмански (включително България), а чехите, унгарците и поляците ще са последни. Шкодата е велика кола, чешкият "Хюндай" също!20:58 27.09.2019
25 Чеверме
Коментиран от #30
21:05 27.09.2019
26 Перник
До коментар #2 от "Алфа Ромео":
аз пък ше чекам след 20 години да си го взема у Перник - нов внос!06:49 28.09.2019
27 въх
06:51 28.09.2019
28 сектант
До коментар #22 от "ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО МОЖЕШ":
дъстъра ми е 200 коня на 4те колела паляк14:00 28.09.2019
29 До сектанта
Коментиран от #31, #32
14:39 28.09.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Дачията е с мотор Субару
До коментар #29 от "До сектанта":
Дъстера верно му е 200 коня на 4-те колела сложил му е мотор от Субару боксер с турбина така че внимавай за такъв дъстер,че е бегачка,немските параходи само се люлеят по пътищата и бръмчат при ускорение като парни локомотиви и те като волга.Коментиран от #35
23:02 28.09.2019
33 Батка
До коментар #12 от "VIKI":
Бате,в италия е пълно с дачии,а най много са дъстърите! Масово се карат,а ти толкова си ходил да видиш...10:49 29.09.2019
34 Colt
До коментар #2 от "Алфа Ромео":
Чак пък да ти вързват с голф16:06 30.09.2019
35 AMG
До коментар #32 от "Дачията е с мотор Субару":
аиде аиде , добре чеумря циганката дето го хвалеше , немските параходи няма нужда да ги коментираш ,защото има и много по яки параходи от 200коня ,дето могат да ти раскатаят играта и да им дишаш прахта ,ти все едно да сравняваш синия джонби уокар с водка селект , дето и циганките абортират от нея , немските параходи и да бягаш шрещу тях , не можеш да ги стигнеш , камо ли па японските ,и там е яката работа , а тоя с тоа дрьстер и тия кон умрели , пардом 1 умрел а 199 са пуснати на паша , му кажи да си го навре отзад напреко на вибрации .18:04 02.10.2019
36 жижи
До коментар #12 от "VIKI":
Като пристигнеш (събудиш) краката ти мокри от "пътуването" :) . Факта е, че масово се вижда "Поло класа" в Европа. Колата стана консуматив като телефона - 5 години / 150 000 и у кофата. Всеки си прави сметката колко е склонен да даде за тея 150 000. В Европа масово са склонни да дават до 10 000 евра. Дали ще е Голф на промоция, дали Поло, дали Задръстър - няма значение. Само у нас все още има заблудени дето си мислят, че милиониците от 90-те съществуват. Много българи пътуват из Европа и трудно вече се хващат на приказките на "много пътуващите".21:49 17.10.2019